home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32660 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #180: 09 Dec 2007, 01:29 »

Diarra er da Def. Midt? Ellers fin trup Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #181: 09 Dec 2007, 01:30 »

Diarra er da Def. Midt? Ellers fin trup Smiley

Han er både back og def. midt, så har bare skrevet ham under backs. Men han kommer formentlig til at spille begge pladser. Men han starter godt nok inde på den def. midt i første træningskamp, mens Alexis tager højrebacken!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #182: 09 Dec 2007, 01:32 »

Hvis du kan undgå skader, har du da en trup der hører ind under top 5 - ingen tvivl om det.
Jeg vil råde dig til at låne nogle spillere, som altid er gode at have som backups.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #183: 09 Dec 2007, 01:33 »

Har du egentlig stadig Tuia i din trup? Han skulle gerne blive ret god...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #184: 09 Dec 2007, 01:36 »

Desværre er Tuia ikke en del af min trup. Han er hos Udinese, der købte ham i sidste sæson for bare 24 millioner.

Btw. så er økonomien i Lazio noget af et problem. Et minus på 119.000.000 kroner er hvad jeg skal klare mig med, og samtidig har klubben et lån på 740.000.000, der først er betalt ud i 2034. Så der er lidt arbejde at gøre!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #185: 09 Dec 2007, 01:39 »

Han er både back og def. midt, så har bare skrevet ham under backs. Men han kommer formentlig til at spille begge pladser. Men han starter godt nok inde på den def. midt i første træningskamp, mens Alexis tager højrebacken!

Så huskede jeg rigtig nok \o/

Btw. så er økonomien i Lazio noget af et problem. Et minus på 119.000.000 kroner er hvad jeg skal klare mig med, og samtidig har klubben et lån på 740.000.000, der først er betalt ud i 2034. Så der er lidt arbejde at gøre!

Det lyder ikke alt for godt! Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #186: 09 Dec 2007, 01:45 »

Så må du jo bare vinde en masse... En tur i CL og så er du i plus... Så skal Gælden bare betales af... Jeg mistede Romas gæld på to sæsoner, ved at komme i CL 2 gange i træk...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #187: 09 Dec 2007, 01:46 »

Vi får se.. Nu vil jeg smutte i seng, og så går der som sagt noget tid inden I ser mig igen  Græder Cool
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #188: 16 Dec 2007, 16:35 »

Internet skulle komme på tirsdag, så muligvis kommer der liv i bloggen her igen, hvis der er nogen interesse for det. Det jo helt ekstremt med blogs der er kommet på det sidste.

Spiller stadig på dette spil, og kan sige at der ligger en del updates klar allerede nu, så der kan forventes en del updates i træk + at jeg har ferie nu, og frem til den 3. januar.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #189: 16 Dec 2007, 17:10 »

Jeg vil helt sikkert blive ved med at følge den, også selvom det er med Lazio...
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #190: 16 Dec 2007, 18:04 »

Fin trup JS
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Squad)SS Lazio #30 - tidl. Brann, Reading
« Svar #191: 18 Dec 2007, 13:26 »


En gammel kending

John havde ingen assistent træner, da han startede i jobbet som træner for SS Lazio. Det var en ting, som danskeren gerne ville have på plads hurtigst muligt.

Og det kom på plads i dag.

En gammel kending er hentet tilbage til Rom klubben efter han i en årrække har huseret i forsvaret hos AC Milan.

Alessandro Nesta, 35, er ansat som assistent træner, og havde følgende kommentar til skiftet.
”Efter jeg valgte at stoppe i AC Milan, så var der kun et hold for mig, og det er SS Lazio. Derfor er jeg glad for nu at være tilbage i min hjerteklub, og hjælpe dem frem mod mesterskabet. Yderligere er jeg meget glad for at komme til at arbejde sammen med en træner af Johns kaliber.”

Nesta har underskrevet en kontrakt der løber indtil 30. juni 2014 – samme tidspunkt som Johns udløber.

Samtidig offentliggjorde Lazio, at Massimo Oddo også var tilbage i klubben, i en rolle som træner.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #31 - tidl. Brann, Reading
« Svar #192: 18 Dec 2007, 17:11 »


Første lokalopgør

Efter en succesfuld start som træner i SS Lazio, så var det i dag tid til John Petersen første Rom derby, da bysbørnene fra AS Roma kom på besøg.

Og det blev en ensidig affære, selvom første halvleg til tider var lige, så var det fortjent da Lazio i det 39. minut kom i front med 1-0 ved Stefan Kießling. Det blev stillingen ved pausen.

Efter pausen satte Lazio mere damp under kedlerne, og spillede udeholdet ud af banen. Andrés Guardado gjorde det til 2-0. Kießling øgede til 3-0 inden et selvmål lukkede kampen til 4-0. En flot sejr for Lazio og deres nye træner.

Stillingen efter 10 kampe

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SS Lazio #32 - tidl. Brann, Reading
« Svar #193: 18 Dec 2007, 17:17 »

Et par fine updates. Spiller selv med Lazio og ligger til at vinde Serie A, lige som du gør pt.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #32 - tidl. Brann, Reading
« Svar #194: 18 Dec 2007, 17:18 »

Smuk update JS.. En spændende trup.. Håber du får styr på økonomien og håber da at i kan holde dampen resten af sæsonen med den smalle trup.. KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010