home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rigtige Helte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rigtige Helte  (Læst 2577 gange)
Red love
Gæst

Rigtige Helte
« : 30 Okt 2007, 19:22 »

Ja, synes vi skulle have en tråd hvor folk kunne fortælle hvad der er afgørende for hvilke spillere de tager deres hjerte nær...

Kort sagt: Hvad lægger i vægt på hos jeres fodbold helte, hvis i da har sådan nogen..?

Personligt lægger jeg meget vægt på karisma, og har en tendens til at blive draget af ledertyperne.. Dem der bærer holdet, ikke nødvendigvis 10´eren og spilstyren på holdet. Også mindst ligeså meget af f.eks. typer som Keano, der også er en af mine helt store helte...

Keano gik ALTID forrest, når det gik godt, og faktisk i endnu højere grad når det gik mindre godt. Han gjorde hvad der skulle til, var der brug for at sparke en mand ned, og ta´ et gult kort for at få holdet tilbage på spret, ja så gjorde Keane det. Keano kunne man altid regne med..

Synes mange spillere i dag er lidt for poppede, og overfladiske i deres fremtæden til min smag, hvis i kan følge mig?

F.eks. En mands som Zidane, han havde ægte storhed, der var tragedie, karisma, og gyldne øjeblikke. Han udstrålede bare at han var noget specielt, når han tog trøje nr. 10 på for Frankrig i de kampe der virkelig galdt, ja da behøvede man blot at kigge en enkelt gang i hans øjne, så vidste man hvad det her handlede om.. ja kort sagt, der var sjæl med i spillet..

Disse træk har jeg personligt svært ved at finde ved ret mange spillere idag, synes en type som ronaldinho virker for kunstig, kan godt se han er en dygtig spiller, men personligt siger han mig intet. Det har han simpelthen ikke nok karisma til..

Men ja, kom da med jeres bud på hvordan de Rigtige helte er Smiley

« Seneste Redigering: 30 Okt 2007, 19:24 af Red love » Logged

Nikkelasen
Juniorspiller
**

Sv: Rigtige Helte
« Svar #1: 30 Okt 2007, 19:25 »

De er som en hed svøb pølse, sådan var ZIDANE(;

Red love
Gæst

« Svar #2: 30 Okt 2007, 19:26 »

De er som en hed svøb pølse, sådan var ZIDANE(;
hvis du ikk har noget bedre at skrive, så lad bare væ´r med at skrive noget overhovedet...

Nikkelasen
Juniorspiller
**

« Svar #3: 30 Okt 2007, 19:27 »

Det bestemmer du ikk

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 30 Okt 2007, 19:27 »

Min beundring for Paolo Maldini er enorm.
Han viser den såkaldte storhed, og er/har været én af de bedste forsvarsspiller i verden.
Og hvis i ikke kan føle mig på det led, er der noget galt. Maldini er storhed - en rigtig helt.

Red love
Gæst

« Svar #5: 30 Okt 2007, 19:28 »

Det bestemmer du ikk

nej, men kommer med en meget kraftig opfodring...

Rossonero
Gæst

« Svar #6: 30 Okt 2007, 19:29 »

Det bestemmer du ikk

Uhh, hvor er jeg træt af den slags folk. Der kommer flere og flere, det er som en epidæmi. Undskyld mit udbrud, men enten vælger du at tage dig sammen, og være aktiv, eller så logger du ud, indtil du er vokset lidt!

Nikkelasen
Juniorspiller
**

« Svar #7: 30 Okt 2007, 19:30 »

ok ok så siger vi det;P

Voksne mand

Nikkelasen
Juniorspiller
**

« Svar #8: 30 Okt 2007, 19:30 »

prøver bare at lave LIDT sjov men ok ska nok lade vær hvis det er sådan,,

Altid FCK
Manager

« Svar #9: 30 Okt 2007, 19:32 »

Jeg elsker ligesom de fleste andre af jer tror jeg spillere som fighter og kæmper røven ud af bukserne.
Fx en type som Tobias Linderoth. Ikke folk der hele tiden er i medierne ligesom fx Gravesen.
Puoyl også. Ham kan jeg lide af samme grund. Men spillere som Ronaldinho, Messi, Robinho og andre offensive kanter er jeg ikke så vilde med da de tit får for meget ros og filmer.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 30 Okt 2007, 19:33 »

prøver bare at lave LIDT sjov men ok ska nok lade vær hvis det er sådan,,

Mange tak for det Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

SirToby
Manager

« Svar #11: 30 Okt 2007, 19:34 »

Paul Scholes. Ekstrem loyal over for sin klub og ønsker holdet det bedste. Er en fremragende holdspiller, vælger de beslutninger, der er holdet bedst. I øvrigt forhandler selv sin kontrakt, giver sjældent interview og koncentrere sig 100 % om fodbolden. Charmerende.

Det var så mit eksempel på en rigtig helt.

Red love
Gæst

« Svar #12: 30 Okt 2007, 19:41 »

Paul Scholes. Ekstrem loyal over for sin klub og ønsker holdet det bedste. Er en fremragende holdspiller, vælger de beslutninger, der er holdet bedst. I øvrigt forhandler selv sin kontrakt, giver sjældent interview og koncentrere sig 100 % om fodbolden. Charmerende.

Det var så mit eksempel på en rigtig helt.
Ja, i en global medieverden som vores, er det meget dejligt med sådan en type...

Og i en fodboldverden hvor alle klaphatte med en kuglepen kalder sig agent, ja da virker det meget ærligt selv at klare de kontraktlige forhold...

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #13: 30 Okt 2007, 19:53 »

Jeg er meget anderledes jer, kan jeg høre. Tråden handler primært om fodboldspillere, og hvad den enkelte person ser i en rigtig fodboldspiller. For mit vedkommende er det, selvfølgelig ikke ligegyldigt hvor meget en person kæmper på banen, men det er også hvordan han er udenfor banen. Den rigtige helt for mig er David Beckham. Mange vil sige, at han er ophævet over folk osv. men i bund og grund, så arbejder han stenhårdt for sin familie, at han så er utrolig populær og bliver brugt til meget andet end fodbold er en helt anden sidde af sagen.. For jeg kan sige sådan om manden, så må jeg selvfølgelig have noget baggrundsviden om ham, og ja, han har længe været en rigtig fodboldspiller i mine øjne, og jeg har læst hans selvbiografi.
Man kan vel sammenligne ham med Jesper Grønkjær. Han skal også have baglandet i orden før han kan spille på banen.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Red love
Gæst

« Svar #14: 30 Okt 2007, 20:05 »

Jeg er meget anderledes jer, kan jeg høre. Tråden handler primært om fodboldspillere, og hvad den enkelte person ser i en rigtig fodboldspiller. For mit vedkommende er det, selvfølgelig ikke ligegyldigt hvor meget en person kæmper på banen, men det er også hvordan han er udenfor banen. Den rigtige helt for mig er David Beckham. Mange vil sige, at han er ophævet over folk osv. men i bund og grund, så arbejder han stenhårdt for sin familie, at han så er utrolig populær og bliver brugt til meget andet end fodbold er en helt anden sidde af sagen.. For jeg kan sige sådan om manden, så må jeg selvfølgelig have noget baggrundsviden om ham, og ja, han har længe været en rigtig fodboldspiller i mine øjne, og jeg har læst hans selvbiografi.
Man kan vel sammenligne ham med Jesper Grønkjær. Han skal også have baglandet i orden før han kan spille på banen.

Kerm
Beckham kæmper utrolig meget, hvilket folk tit overserer... De fokuserer i stedet på hvilken frisurer han har, hvilken tatovering han får næste gang, eller hvor røv irriterende hans "soul mate"Posh er..  og ja har ham da personligt, selvom jeg ikk fik nævnt det i mit udlæg, Beckham som den største helt af alle..

Derudover har han evner, og psyken til at være god når det gælder.. Cl finalen i 99, 2 perfekte hjørnespark fra becks der fører til målene... Kvalfikation til VM 02, frisparskscoring mod Grækenland i overtiden sikrer england biletten..

Beckham er meget i medierne for en masse andet end fodbold, hvilket jeg da helst ville undvære..

Men tabte bare mit hjerte til ham på foboldbanen, også var jeg solgt. Derfor abstraherer jeg efter bedste evne fra hans frisurer, træng til at gå med gstreng, og andet spændene, og kigger istedet på hans fodbold liv... Som han så til min store forbitrelse har droppet, for at indtage hollywood som en anden B skuespiller..

At england så ikk kommer til EM hjælper ikk ligefrem.. Skuffet

Blev til en ret lang tekst. OG Beckham udfylder måske heller ikke alle de kriterier jeg selv har for en rigtig helt, men han er så min ´uden for kategori´...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010