home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Att. wings brugt regulære wings? (og andre sidespørgsmål)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Att. wings brugt regulære wings? (og andre sidespørgsmål)  (Læst 399 gange)
Cheech
Lilleputspiller
*

Att. wings brugt regulære wings? (og andre sidespørgsmål)
« : 29 Okt 2007, 04:53 »

Mit FM2008 eventyr er begyndt med Manchester United i et spil med en kammerat, der kører med Liverpool. Ved slutningen af første sæson, som har været en kæmpe skuffelse hænger jeg i for blot at opnå sølv.

Mit problem er at finde en balance på holdet. Mine generelle indstillinger er mere offensive end min kammerats, men jeg scorer færre mål, og lukker flere ind. I hans taktik har mange af spillerne forskellige indstillinger når det gælder deres mentalitet, offensiv/defensiv, hvilket jeg ikke har, da jeg har læst mig til, at det ikke er godt at positionerne har forskellig mentalitet. Er dette en skrøne?

Derudover har jeg meget svært ved at finde en balance på holdet, da Anderson (AMC), har vist sig at være en vigtig brik, mens Nani og Ronaldo giver sig selv. At spille med én angriber fungerede ikke, så det er sikkert, at jeg er nødt til at spille med 2, men samtidig er det selvmord at spille med en DMC, en AMR, en AML og en AMC, så hidtil har jeg spillet med en DMC, en MC, to Att. Wings og to angribere, hvilket jeg dog heller ikke bryder mig om, da min centrale midt skaber for lidt. Derfor vil jeg gerne vide, om to Att. midfielders som C. Ronaldo og Nani kan bruges som ML og MR, hvis blot deres mentality skubbes i høj nok attacking mode? Ifølge deres "preferred positions" er de jo begge svage på denne plads, men måske mentalitet/creative freedom kan ændre så meget, at det kompenserer for deres position?

ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Att. wings brugt regulære wings? (og andre sidespørgsmål)
« Svar #1: 29 Okt 2007, 07:17 »

1) Ja, det er en skrøne. Det er ingen grund til at en forsvarer er sat til samme offensive mentalitet som en angriber.

2) Prøv at sætte løb fremad til "ofte" for dine wings. Evt. sæt dem som ML/MR med lang pil.

Har desværre ikke mere tid nu:)

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010