home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan AB70 overleve 1. Division?
Ja, de overlever sikkert
- 9 (42,9%)
Ja, men lige med nød og næppe
- 10 (47,6%)
Nej, de ryger sikkert ned
- 0 (0%)
Nej, de overlever lige præcis ikke
- 2 (9,5%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!  (Læst 28573 gange)
Zone 43
Manager

Sv: AB70 - Et nyt kapitel
« Svar #90: 16 Nov 2007, 16:29 »

Det var en smutter Forlegen

Den rettes med det samme!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 16 Nov 2007, 16:30 »

Lige en tilføjelse... du sletter bare mine indlæg, hvis de ødelægger din blog, for det er bestemt ikkemeningen Smiley Er jo glad for bloggen, så jeg "hjælper" bare Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager

« Svar #92: 19 Nov 2007, 21:39 »

Sommerpausen
Træningskampe og et par transfers

Et par overskrifter..
AB70 uden sejr, og nederlag, i træningskampe  ~  Lyngby opsiger samarbejde  ~  3 nye ansigter på Uganda Ground - heriblandt en landsholdsspiller - To mand har forladt klubben  ~  Ny indkøb: "Jeg bliver en succes"  ~  Andersen på udkig efter defensive forstærkninger

Fredericia opnåede 1-1 på Uganda Ground
Træningskampe:
Stenløse 2-2 AB70 (2-1)

1-0 Kim Kolstrup (11')
1-1 Börje Sundvall (34')
2-1 Ulrik Drost (36')
2-2 Per Laursen (90')

AB70 1-1 Fredericia (0-0)
0-1 Jacob Rasmussen, str. (72')
1-1 Per Laursen (90')

Den første træningskamp var på udebane mod 2. Divisions holdet Stenløse, som havde hjemmebane fordel. De 240 fremmødte kunne se et AB70 mandskab som var bedre end hjemmeholdet, men så absolut også ufarlige foran mål.
I det 11. minut kunne et ellers presset hjemmehold bringe sig foran på et kontramål af Kim Kolstrup. Men med små ti minutter igen kunne Börje Sundvall udligne efter masser af angreb. Sundvall' mål var skabt via et flot angreb, hvor bolden blev spillet på kryds og tværs indtil Aztout fandt en umarkeret Sundvall.
Bare angrebet senere bragte Stenløse sig igen foran. Kolstrup spiller bolden perfekt bag ved AB70 forsvaret, og den tidligere SAS-Liga spiller, Ulrik Drost, kunne gøre det til 2-1.
Så skulle vi frem til overtiden efter pause før AB70 kunne score igen. Målet var en tro kopi af Drost' mål.

I den anden kamp hjemme mod FC Fredericia, som vi kommer til at møde i Viasat Sport Divisionen, var det overraskende at de jyske favoritter ikke kunne trække en smal sejr hjem trods en føring indtil overtiden. Igen var den alderne målmaskine, Per Laursen, manden bag den fuld fortjente uafgjort AB70 fik, selvom det burde havde været til sejr.
For AB70 var nemlig bedst i kampen, men da det forløsne mål manglede kom frustationerne på banen. Efter at bolden var sparket væk fra AB70' målfelt sparkede Caspar Wolffsen Søren Phillip ned, og så kunne Jacob Rasmussen score på straffe. Der var iøvrigt gult til Wolffsen.
I overtiden kunne Per Laursen så score. Gernsøe vipper på ægte Michael Laudrup manér, VM kampen i '98 mod Nigiera, ind til Laursen der ikke kunne være bekendt andet end at score på den chancer.

Den nye stjerne på holdet, Kim Kintziger (baggrunden)

Ikke overraskende er det blevet til indkøb før sæsonstart. Foreløbig er tre mand hentet ind, men to har sagt farvel. Rigtigt skulle der have været endnu en mand i truppen, men da Lyngby, beklageligvis, opsagde samarbejdet røg Christopher Olczyk tilbage. Lyngby opsagde samarbejdet med den begrundelse, at de to hold nu spillede i samme række.
En af de nye drenge i AB70 truppen er Kim Kintziger, som har 6 landskampe for Luxembourg på sit CV trods en alder på blot 21. Selv regner han med at blive den største Luxembourgske succes i Europa, trods konkurrence fra bl.a. Metz' Jeff Strasser og Bochums Aurélien Joachim.
"Jeg er kommet til AB70 for at udvikle mig til en bedre spiller, hvilket jeg regner med jeg bliver. Jeg vil have et større navn end Strasser (Jeff Straffer red.), når min karriere engang stopper. Jeg ved at de (AB70 red.) længe har ville få fat i mig, og jeg mente at det nu var tiden til et skifte." Fortalte Kintziger ved pressemødet, som blev afholdt for lokale medier, i cafeteriaet.
"Som Kim var inde på, så vi i et års tid ville få fat i ham, og vi har haft sendt mange bud afsted. Jeg er glad for, at han nu er kommet til fornuft og taget skiftet. Han er en fremtidens mand på såvel vores hold, som landsholdet, hvor han allerede har optrådt et par gange. Han vil spille på den defensive midtbane enten med Yusuf (Öztürk) eller Franck (Bodjo)" Fortalte træner Andersen.

Udover Kintziger er også Michael Pedersen og Phillip Rasmussen kommet til. Førstnævnte vil højest sandsynligt gå ind i startopstilling med det samme, mens Phillip vil være reserve for offensiven.
Desværre har vi måtte sige farvel til Christian Lundorff og Jens Hansen, som begge har været på reserveholdet. Vi ønsker dem begge held og lykke i fremtiden.

I sidste sæson havde man Marc Møller og Thomas Mrva i forsvaret, bl.a., det har man ikke mere. Derfor har AB70 træner, Casper Andersen været rundt og se på en nye defensive forstærkninger til holdet. Rygterne vil vide at Andersen har forhørt sig om netop Møller og Mrva, men begge takkede nej. Nu ventes det at man vil leje Brøndbys nye spiller, Mathias Gravesen. og AGFs Kristoffer Søgaard. Har udover skulle de have sendt budt efter Gerald Sibon, Frank Sinclair og Maciej Wilusz, som alle er uden klub. Det er dog tvivlsomt om at de kommer til at tørne ud for AB70.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

« Svar #93: 19 Nov 2007, 21:41 »

Go Zone!

Det ser flot ud! AB70 i SAS Ligaen!

+ Dejlig opsætning, og det skriftlige er fortsat godt. Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #94: 19 Nov 2007, 22:12 »

God update og nyhedstickeren ser også godt ud her Wink

Zone 43
Manager

« Svar #95: 20 Nov 2007, 12:08 »

Jeg takker Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #96: 23 Nov 2007, 17:04 »

Der er gået et par dage siden sidste update, og der vil nok gå endnu et par dage da jeg har noget travlt de næste dage. Jeg håber på 1-2 updates i weekenden.

Ny afstemning - Kan vi overleve?

- Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #97: 23 Nov 2007, 17:05 »

Jeg tror på at du overlever. Smiley

God blog!

Zone 43
Manager

« Svar #98: 24 Nov 2007, 20:35 »

Sæsonstart
Hvidovre - AB70

Så var det endelig tid til sæsonstart. Vi skulle til den københavnske vestegn, hvor Hvidovre ventede på Hvidovre Stadion, som i denne kamp havde 628 tilhængere, hvoraf størstedelen holdte med de rød-hvide.

Desværre er vi uden, de måske vigtigste spillere i truppen, Kintziger og Öztürk. Førstnævnte er på vej tilbage fra en mindre skade, men sidstnævnte blev skadet forleden og er ude i et månedstid.
Hvidovre derimod har en kampklar trup, som indeholder bl.a. deres tre indkøb; Teddy Holst (Rosenhøj), Ronni Hansen (Lyngby) og Jamil Fearrington (Stavanger).

Hvidovre (4-4-2)
K. Drejs
K. Kure - M. Overgaard - J. Fearrington - J. Kristoffersen
B. Rojas Diaz - T. Holst - R. Hansen - K. Rasmussen
M. Thomsen - M. Torry

P. Laursen
J. Marcussen - D. Petersen - M. Pedersen
C. Soelberg - F. Bodjo
C. Wolffsen - S. Kinze - O. Petter Edvardsen - L. Pedersen
C. Schäffer
AB70 (4-2-3-1 Home)

Kl. 15:00 blev kampen fløjtet i gang. En kamp, som skulle vise sig have masser af mål i sig. Vi kom da også bedst fra start, men det var nogen forkølede afslutninger vi kom frem til. Det samme galdt for Hvidovre.
I første halvlegs sidst minut kom kampens største chance. Et frækt forsøg fra en spids vinkel måtte Drejs bokse ud til hjørne, som der dog ikke kom noget ud af.
0-0 i en halvkedelig førstehalvleg. Anden halvleg skulle dog være stik modsat..

Allerede seks minutter inde i anden halvleg kom det første mål. Per Laursen var gået tilbage i banen for at modtage bolden. Han spiller den videre fremad til Dennis Petersen, som kort før målfeltet spiller bolden ind i feltet til Michael Pedersen. Han bliver tacklet lige efter, han har afsluttet, men da bolden gik i mål valgte dagens dommer, Kent Bøgelund, at godkende målet og 0-1 til os!

Kampens dobbelte målscorer - Mads Torry

Det mål vækkede hjemmeholdet, og de kom herefter til et par fine chancer. Men knap 15 minutter efter vores føringsmål kom Hvidovre tilbage i kampen. Et frispark midt på Hvidovres halvdel blev sparket frem til Teddy Holst fra målmand Kim Drejs. Holst fik lov til at tage et par træk ned mod AB70 målet, inden han finder en fri Mads Torry. Torry får tæmmet bolden perfekt og taget et træk inden han sikkert placere bolden i mål. Hvidovres fans og spillere kunne juble, mens AB70 forsvaret overfusede linjedommerne, da de mente der var offside.
Kort tid efter det udlignede mål kom kampens første og eneste røde kort. Franck Bodjo fik sit andet gule kort, da han tacklede en Hvidovre mand. Nu var Hvidovre virkelig i overtal!

Det næste mål kom et kvarter efter udvisningen. Hvidovres guldfugl, Morten Thomsen, fik scoret sit første mål siden han blev rykket op fra deres U18 hold. Bastian Rojas Diaz og Mads Torry fik driblet sig ned til baglinjen ude i den side, inden sidstenævnte smækkede bolden indover ved forreste stolpe, hvor Thomsen kom foran Aztout med hovedstød, som headede bolden i nettet.

Så var vi knækket. Kure sparker bolden frem til Rojas Diaz, som header den frem til Torry. Torry kan herefter løbe ned og afgøre kampen til Hvidovres fordel. 3-1 ender kampen, hvor Hvidovre skulle vækkes via et mål.

Hvidovre 3-1 AB70 (0-0)
0-1 Michael Pedersen (51')
1-1 Mads Torry (64')
Franck Bodjo, AB70, udvist (68')
2-1 Morten Thomsen (83')
3-1 Mads Torry (86')

Næste update:
Fortsætter sidste sæsons pokal succes?  ~  Kan vi få nogen sejre i ligaen?  ~  Sker der flere transfere i klubben?

- Daniel Agger.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 25 Nov 2007, 14:32 »

God update, men ærgeligt at i ikke kunne holde føringen. Jeg tror dog på, at du nok skal klare skærene og blive i rækken... kom så! Wink

Zone 43
Manager

« Svar #100: 25 Nov 2007, 14:47 »

Takker. Smiley

Ja, det var ærgeligt..

- Daniel Agger.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #101: 25 Nov 2007, 15:39 »

Fed blog, og tillykke med oprykning :b

Zone 43
Manager

« Svar #102: 25 Nov 2007, 15:50 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #103: 27 Nov 2007, 20:08 »

Da jeg ikke har den store lyst til spille, kan i godt indstille jer på at bloggen mere eller mindre er lukket. Desværre. Jeg har stadig savegamet liggende, hvis lysten skulle vende tilbage Smiley

- Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

« Svar #104: 27 Nov 2007, 20:09 »

Ærgeligt Zonetreogfyrre!

- Det var ellers godt, så længe det varede.

BARCELONA VINDER I DAG

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010