home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jeg er uhyrlig ringe til FM08
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Jeg er uhyrlig ringe til FM08  (Læst 11012 gange)
Tha hipjumpers
Gæst

Sv: Jeg er uhyrlig ringe til FM08
« Svar #30: 07 Nov 2007, 15:02 »

i er måske bare ikke så gode. det er nemt at give spillet skylden. jeg vandt champions league med juventus uden nogen dowloads?

JKJ
Gæst

« Svar #31: 07 Nov 2007, 15:10 »

Nu skal jeg ikke dømme nogen, men måske i er blevet for forvent med succes... i de tidligere spil har det stort set været sådan at hvis man fandt en god taktik og stillede med 11 spillere på banen så gik det mere eller mindre af sig selv...
I FM08 skal man virkelig arbejde med holdet, træning - taktik - spillerne  osv osv...

Jeg havde selv lidt det samme problem at det slet ikke kørte men da jeg satte mig lidt ind i sagerne er det jo begyndt at køre ganske godt... Tålmodighed er imo en meget vigtig ting i det ny spil og den kan godt være svær at finde når man er vandt til at succesen kommer af sig selv...

arsenalistic
Manager

« Svar #32: 07 Nov 2007, 23:32 »

Efter at have holdt en pause på en uges tid, efter jeg smadrede coveret og legede frisbee med CD'en, startede jeg så småt op igen i går. Jeg må sige, at jeg efter at have snakket med ElGuapo, har erfaret at man management og simple taktikker uden for meget individuelt hurlumhej, har givet mig en god start på sæsonen. Det er første gang i de 8/9 spil, jeg er startet på i år, er kommet godt afsted. Det ser ud til, at der måske kan være lidt lys for enden af tunellen. Hvis ikke, ja så har jeg lige jinxet mig selv godt og grundigt.  Grin

Go you Gunners!

absalonsen
Gæst

« Svar #33: 07 Nov 2007, 23:38 »

Nu skal jeg ikke dømme nogen, men måske i er blevet for forvent med succes... i de tidligere spil har det stort set været sådan at hvis man fandt en god taktik og stillede med 11 spillere på banen så gik det mere eller mindre af sig selv...
I FM08 skal man virkelig arbejde med holdet, træning - taktik - spillerne  osv osv...

Jeg havde selv lidt det samme problem at det slet ikke kørte men da jeg satte mig lidt ind i sagerne er det jo begyndt at køre ganske godt... Tålmodighed er imo en meget vigtig ting i det ny spil og den kan godt være svær at finde når man er vandt til at succesen kommer af sig selv...

Du har nok ret!
Selv har jeg en utroligt dårlig tålmodighed. Utroligt mange games er blevet slettet i vrede ogver, at taktikken ikke funkede, og det var selvom det måske kun var 1. eller 2. runde.. 
Jeg må prøve at tage mig sammen. Peace

pedersl
Gæst

« Svar #34: 08 Nov 2007, 17:44 »

jeg spiller med Aab, og jeg vinder og taber på skift, så jeg ligger på en del 5 plads lige nu..

Kalle-22
Lilleputspiller
*

« Svar #35: 08 Nov 2007, 18:30 »

Jeg er startet med AGF. Vandt de 2 første kampe over esbjerg hjemme og Brøndby ude. Derefter har jeg tabt 16 kampe i træk.Forstår det ikke

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #36: 08 Nov 2007, 18:40 »

Jeg er startet med AGF. Vandt de 2 første kampe over esbjerg hjemme og Brøndby ude. Derefter har jeg tabt 16 kampe i træk.Forstår det ikke

FM er jo blevet langt mere realistisk, i forhold til holdenes styrke, det er naturligt at du kan slå Esbjerg hjemme og Brøndby er meget dårlige fra start af, hvor hele deres hold har meget dårlig moral...

Hvis du så taber et par kampe med AGF, som jo ikk ligefrem har noget super godt hold, så ryger du ind i en ond spiral, ligesom den Brøndby har været inde i, i virkeligheden og så taber du kampe på stribe... Altså, hvis morale var vigtigt i 07 versionen, så er det næsten blevet det, som afgør om dit hold ender i toppen af rækken, eller i bunden...

eXtremeLarseN
Gæst

« Svar #37: 08 Nov 2007, 18:57 »

Har også problemer lige meget om det er den bedste klub i ligaen..
Spiller skidt, selvom jeg altid har mange chancer..
Mister sku lysten til spillet en smule

arsenalistic
Manager

« Svar #38: 08 Nov 2007, 19:26 »

Har også problemer lige meget om det er den bedste klub i ligaen..
Spiller skidt, selvom jeg altid har mange chancer..
Mister sku lysten til spillet en smule

Hvilket hold spiller du med?

Go you Gunners!

westhamfreak
Gæst

« Svar #39: 08 Nov 2007, 19:43 »

jeg er Boca og har vunden 5 år i tærk svære er det ikke kæmp gutte og tøser jeg tabet de 8 først kamp med boca og lager sist men vandt med 2 ponit til river unde FMM 2.2

Rossonero
Gæst

« Svar #40: 08 Nov 2007, 19:46 »

jeg er Boca og har vunden 5 år i tærk svære er det ikke kæmp gutte og tøser jeg tabet de 8 først kamp med boca og lager sist men vandt med 2 ponit til river unde FMM 2.2

Du tabte mig lige efter "Boca".

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #41: 08 Nov 2007, 19:47 »

hahaha

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

westhamfreak
Gæst

« Svar #42: 08 Nov 2007, 19:50 »

Rossonero er du der jeg viste ikke at du var her

når og hvad Så Boca West Ham og Fc Bayern er dem der er bedst

kom nu opgiv ikke spillet s

JimmyGP
Manager

« Svar #43: 08 Nov 2007, 19:56 »

Er det kun mig der ikke fatter en brik af hvad westhamfreak skiriver??

- Veni, vidi, vici -

Gosser
Manager

« Svar #44: 08 Nov 2007, 19:59 »

Nej, jeg har også lidt problemer med det. Tror ikke knægten er særlig gammel Tunge

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010