home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jeg er uhyrlig ringe til FM08
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Jeg er uhyrlig ringe til FM08  (Læst 11244 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Jeg er uhyrlig ringe til FM08
« Svar #15: 26 Okt 2007, 23:43 »

Ingen andre der tør indrømme de er skod til fm 08. Ikke at jeg er det har bare været uheldig

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #16: 26 Okt 2007, 23:50 »

Jeg smadrer snart det spil.. Har kun spillet 3 kampe, startede med at vinde 2-0 ude over AGF, derefter taber jeg 1-6 hjemme til Brøndby og til sidst taber jeg så 1-6 til Esbjerg ude.. Esbjerg havde så kun 6 skud på mål hvor jeg havde 14/8 i skud og først fik scoret i det 89. minut + jeg havde 57% af spillet.. Virkelig realistisk..

Altid FCK
Manager

« Svar #17: 26 Okt 2007, 23:53 »

Mit spil med FCK er totalt realistisk. Utroligt egentlig det er så realistisk. Brøndby ligger nemlig nummer chok med 10 point hvor ach har 17 point og bif har ikke vundet på udebane i denne sæson. Utrolig så realistisk

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

dyna79
Gæst

« Svar #18: 27 Okt 2007, 00:50 »

Jeg smadrer snart det spil.

Hehe Do it ! Så smadrer jeg også mit  Grin

N17
Manager

« Svar #19: 27 Okt 2007, 00:54 »

er også ved at være monster træt af spillet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #20: 27 Okt 2007, 02:40 »

Jeg smadrer snart det spil.. Har kun spillet 3 kampe, startede med at vinde 2-0 ude over AGF, derefter taber jeg 1-6 hjemme til Brøndby og til sidst taber jeg så 1-6 til Esbjerg ude.. Esbjerg havde så kun 6 skud på mål hvor jeg havde 14/8 i skud og først fik scoret i det 89. minut + jeg havde 57% af spillet.. Virkelig realistisk..

Shit Opstemt Troede jeg var den eneste der havde det problem.
Det er lidt utroligt, at spillet fejler så meget. Jeg taber næsten hele tiden, og mine spillere kan ikke finde ud af at sparke den fandens bold ind i målet uanset hvad  Shockeret
Jeg troede ikke mine egne øjne, så jeg bestemte mig for at lave et lille eksperiment. Jeg startede et nyt spil, og brugte  FMM 2.2. Jeg maxede alle de nødvendige evner en angriber sku bruge inkl. PA, CA . Jeg var Hajduk og skulle spille imod Rijeka i første omgang.
Resultat: Hajduk 2 - 5 Rijeka... Rullende Øjne Prøvede endda flere forskellige taktikker, men det hjalp sku ikke det vilde. Spillede endda mod et amatør hold som var rykket op i 1. div. og jeg fik 1-1  Shockeret

Har sagt op og søgt ny klub masse af gange, og har været manager for cirka 6 klubber nu og er i 2010 .. Samme problemer igen og igen.

Kenni
Juniorspiller
**

« Svar #21: 27 Okt 2007, 08:19 »

Nej du er bestemt ikke den eneste.... Jeg er Leeds i LeagueOne. Har spillet 10 kampe og har kun fået 5 point! til trods for at jeg har hele spillet og de fleste chancer, men det er ligesom om at min angribere har skruet deres ben forkert på... Når jeg så endelig fører score modstanderen i de sidste minutter og enten vinder kampen eller kommer op på uafgjort...

Det er så træls!!! Jeg var foran 3-0 i en kamp indtil 70 minutter, og så scorer de fandme 3 mål... Jeg har prøvet alt skiftet taktik mindst 100 gange, så vinder jeg en kamp og så tror jeg lige det er ved at vende igen, men næ nej....

tror i patchen kan hjælpe på det røv irriterende problem !??? 

Unstoppable 2011!!

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #22: 27 Okt 2007, 11:00 »

tror i patchen kan hjælpe på det røv irriterende problem !??? 

Håber det da bestemt, for jeg har brugt en taktik andre har succes med og har forstærket mit forsvar væsentligt, alligevel løber man ind i 2 gange stokkeprygl selvom man styrer spillet..

Så alt det der ævl med at man bare skal bruge 300 timer på taktik tror jeg ikke på, og hvis man skal det så er jeg overbevist om at mange FM spillere falder fra. Jeg har ikke noget imod at skulle lave taktikker, men jeg er nok en såkaldt hurtigspiller der gerne vil videre i spillet, så det bliver for avanceret og ikke spil venligt hvis man virkelig skal bruge så meget tid på taktikker.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 27 Okt 2007, 11:26 »

Har også haft problemer, men de er heldigvis ovre nu. Har haft 3 forsøg med Aarhus Fremad, for at få en bare nogenlunde start på sæsonen, og alligevel bruger jeg et halvår bare på at opnå én sejr. Heldigvis har det går rigtigt godt i slutningen af sæsonen og nu her i anden sæson, men det krævede lidt tålmodighed at leve med nederlag efter nederlag.

Chrisflink
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 27 Okt 2007, 11:39 »

Jeg syntes ikke at spillet decideret er blevet svære end tidligere, det er nærmest blevet bedre og sjovere, pga. at man nu skal tænke over, hvordan man stiller holdet på dagen og hvordan ens taktik er i forhold til modstanderen..
Jeg syntes at FM08 er et godt spil, men selve spillet er overhovedet ikke færdig udvikliet, der er en del ting, som jeg syntes kunne være underholdende at have med i overvejelserne... Men det er nok i en anden tråd at disse overvejelser skal i Wink
Anyways, ang. taktik, så virker det meget underligt, at man den ene dag kan banke PSV med 5-1 på udebane og efterfølgende kun kan spille 1-1 på hjemmebane.. Det skal lige siges at jeg spiller med Ajax..
Men ellers så oplever jeg ikke rigtig alle de problemer, som der bliver skrevet om, eller jeg oplever da, at størstedelen af alle de mål som bliver scoret på hjørne, bliver underkendt da den spiller som har scoret målet, har lavet frispark..

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #25: 27 Okt 2007, 12:10 »

Grrr... Lorte spil...

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

cliwendahl
Gæst

« Svar #26: 07 Nov 2007, 13:23 »

Synes også, at det er blevet meget sværere:

Spil med Arsenal efter 2 sæsoner:
-at holde stabiliteten (Kan vinde 5 -0 ude over manu og dernæst tabe 4 -1 hjemme til Bristol c med arsenal) har faktisk aldrig gået videre i hjemlige pokalturneringer.
-få angriberne til at score flittigt (alle mine angribere har haft måltørke på omkring 10 timer et eller andet sted i spillet (RvP, Adebayor, Adriano, Eduardo, Ronaldo & Walcott)
- Svært at vinde på straffesparks konkurrence
-Svært at få spillerene til at holde god gennemsnit (er selvfølgelig generelt, men Adriano scorer 30 mål i 1. sæson, inkluderet måltørke, har et gennemsnit på 6,52 og bliver kåret til årets flop, selvom at han  bliver kåret til klubbens bedste spiller)
-Fuck, hvor er Chelsea sindssygt go'e (Har vundet absolut ALT i de to første sæsoner (tabt 3 kampe ialt)
-For mange annulerede mål (som skrevet mange gange før)
-Svært at lave træningspas til positioner/Nogle Spiller er næsten umulige at få over 90% og når de så kommer derop og jeg får spillet en kamp med dem ryger den ned på 80% og tager flere uger for at få op igen (Gilberto, Abou Diaby, Lassana Diarra, Denilson, Ronaldo for at nævne nogle få)
-Svært at holde føringen (Ved ikke, hvormange gange jeg har tabt efter at have været foran med 2-3 mål med 10 min igen)
-Svært at få nye spillere til at slå til (Ronaldo, Lennon, Adriano, Akinfeev, Quaresma er alle OK, men de burde være bedre efter min mening
-Og hvorfor hader alle Adriano (Rosicky, Hleb, DEnilson, RvP, Eduardo, Adebayor) Dog er alle pal's nu?
-HAr givet det en god chance, men kunne nu bedre li' det gamle, men man må håbe på patchene retter problemerne...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #27: 07 Nov 2007, 13:27 »

^^ Sys ikk det er særlig svært, i forhold til 07... Bar for mange annullerede mål... Meget irriterende... Ellers sys jeg ikk rigtig der er noget... Bayern styrer Tyskland i starten, men om få år vil Dortmund være at finde, på toppen !!!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

arsenalistic
Manager

« Svar #28: 07 Nov 2007, 13:59 »

Se lige dette SS, det siger alt om angribernes skarphed i Arsenal:

http://img222.imageshack.us/my.php?image=sindssygtjw9.png

Go you Gunners!

KennWolter
Gæst

« Svar #29: 07 Nov 2007, 14:00 »

Okay spillet kan godt være lidt svært til at starte med, men det var '07 da også... Jeg plejer altid at starte med en stort hold når der udkommer et nyt spil. Fordi spillerne er meget bedre på de store hold hvilket automatisk gør det nemmere. Det ville nok også være nemmere at træne Man Utd IRL istedet for Vanløse! Men når det så er sagt så har jeg også læst at simpel taktik nogle gange er vejen frem i '08! Men hvis i skifter taktik 100 gange så er det jo klart det ikke virker!  Opstemt Så er det altså mest klogt at holde sig til samme taktik. evt. 4-4-2 med offensiv i holdindstruktioner på hjemmebane, og med normal-huritg-direkte-kontra på udebane eller når man skal forsvare. Det findes jo ingen perfekte løsninger, så det er da bare om at prøve sig frem!  Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010