Newcastle
|
|
Newcastle United Statement NEWCASTLE United today announced that the employment of Graeme Souness has been terminated with immediate effect. An announcement will be made shortly regarding transitional arrangements pending the appointment of a new team manager.
Fucking nice, bedste nyhed i 1½ år!
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Det var da godt nok også på tide
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
Well
|
|
ENDELIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Så kan vi endelig se fremad. Og plz plz hyr en ung manager
|
|
|
|
Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram 
|
|
|
|
Zizou™
Gæst
|
|
ENDELIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Så kan vi endelig se fremad. Og plz plz hyr en ung manager Alan Shearer som P/M 
|
|
|
|
|
|
|
|
Well
|
|
Alan Shearer som P/M  Det tror jeg ikke sker  - shearer bliver tilbudt en anden stilling i klubben som så måske over tid kan føre til managersædet. Mit bedste bud er Martin O'Neill - rimelig ung fremsynet manager - der har bevist han er en kapacitet. Så ham håber jeg på (også fordi jeg ikke tror på at de hyrer udlændinge i Newcastle med mindre der ikke er nogen kvalificerede briter)
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Det var de fand.. længe om - resultaterne har ikke bare været middelmådige - nej de har været elendige - uro og ballade i truppen har præget Newcastle de seneste år desuden har de haft en tendens til at ødelægge diverse talenter de har hentet til klubben - Newcastle er en af de klubber i England jeg altid har haft sympati for - håber de får ryddet op nu - ud med Souness og tag endelig Shearer med ! skal klubben have en chanche så må de have en ny manager som klart har magten derfor skal Shearer ud af klubben - hmm jeg tror ikke Martin O´Niel er den rigtige til jobbet - men spændende bliver det at se om Newcastle klarrer den og undgår nedrykning
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Zizou™
Gæst
|
|
Det tror jeg ikke sker  - shearer bliver tilbudt en anden stilling i klubben som så måske over tid kan føre til managersædet. Mit bedste bud er Martin O'Neill - rimelig ung fremsynet manager - der har bevist han er en kapacitet. Så ham håber jeg på (også fordi jeg ikke tror på at de hyrer udlændinge i Newcastle med mindre der ikke er nogen kvalificerede briter) Chris Waddle er ellers enig med mig http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/4673828.stm
|
|
|
|
|
|
|
|
Well
|
|
Chris Waddle siger at Shearer kan klare det - ikke at han skal hehe
Tror ikke shearer har lyst endnu
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Med 5 stemmer indtil videre, er der vidst ingen tvivl hvem der bliver ny træner 
|
|
|
|
|
|
|
|
Zizou™
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det tror jeg også, manden er jo også ledig på markedet
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Vi skal satme ikke have sådan en grim tysker... O'Neill, Keegan eller Le Guen...
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Vi skal satme ikke have sådan en grim tysker... O'Neill, Keegan eller Le Guen...
Keegan - det kan du da ikke mene ? - han er da en skandale som træner - helt uden taktisk indsigt - O´niel dur ikke - spørg en af de danskere der har trænet under ham - Le Guen hmm finder ikke franskmænd smukkere end tysk effektivitet 
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|