home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  2-0 føring for 10 min siden, nu 2-3 el. 2-2
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 2-0 føring for 10 min siden, nu 2-3 el. 2-2  (Læst 1372 gange)
Suicide
Landsholdsspiller

2-0 føring for 10 min siden, nu 2-3 el. 2-2
« : 25 Okt 2007, 20:20 »

Jeg spiller med en 4-3-1-2, lidt alla bade's 07 taktik, så som jeg husker den Wink

Men men men, jeg har et problem, som overskriften lidt siger, så har jeg det med at komme foran med 2-0, og så i 2 halvlej, eller i hvert fald de sidste 10 mål, går det helt galt.. Jeg lukker 2-3 mål ind og ender der ved med ikke at vinde kampen.

Jeg tror selv måske det har noget med AI at gøre, at den skifter til "All-out Attack" eller hvad den nu hedder, altså hvor mentaliteten bliver sat i top for modstanderen.

Men, hvad gør jeg?
Går ned og spiller ultra defensivt og sætter time-wasting på fuld? Er det løsningen, eller er der andre der har haft samme problem, som vil dele erfaringer?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Sv: 2-0 føring for 10 min siden, nu 2-3 el. 2-2
« Svar #1: 25 Okt 2007, 20:32 »

Jeg spiller med en 4-3-1-2, lidt alla bade's 07 taktik, så som jeg husker den Wink

Men men men, jeg har et problem, som overskriften lidt siger, så har jeg det med at komme foran med 2-0, og så i 2 halvlej, eller i hvert fald de sidste 10 mål, går det helt galt.. Jeg lukker 2-3 mål ind og ender der ved med ikke at vinde kampen.

Jeg tror selv måske det har noget med AI at gøre, at den skifter til "All-out Attack" eller hvad den nu hedder, altså hvor mentaliteten bliver sat i top for modstanderen.

Men, hvad gør jeg?
Går ned og spiller ultra defensivt og sætter time-wasting på fuld? Er det løsningen, eller er der andre der har haft samme problem, som vil dele erfaringer?

Problemet er måske du lader dem overtage spillet netop fordi de får lov til at styre spillets gang , og som du siger er det i 2. halvleg og de sidste 10 minutter det går galt, kunne det være du måske skulle overveje at trække din defensive linje tilbage allerede nået før og måske spille mere neutralt , og ikke have en attacking mentalitet,og måske generelt sætte dine forsvars spillere til at spille forsvars fodbold og måske leve på kontra, den farligste føring i fodbold er altid 2-0 fordi det er et resultat der virker umuligt at hente specielt som tiden går .. og ligepludselig siger bang, så er der scoret til 2-1 og så er det uroen kommer fordi man ikke skal sætte den over styr

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #2: 26 Okt 2007, 15:17 »

Problemet er måske du lader dem overtage spillet netop fordi de får lov til at styre spillets gang , og som du siger er det i 2. halvleg og de sidste 10 minutter det går galt, kunne det være du måske skulle overveje at trække din defensive linje tilbage allerede nået før og måske spille mere neutralt , og ikke have en attacking mentalitet,og måske generelt sætte dine forsvars spillere til at spille forsvars fodbold og måske leve på kontra, den farligste føring i fodbold er altid 2-0 fordi det er et resultat der virker umuligt at hente specielt som tiden går .. og ligepludselig siger bang, så er der scoret til 2-1 og så er det uroen kommer fordi man ikke skal sætte den over styr
Du er ikke helt tabt bag en vogn kan jeg høre Smiley

peterbif
Ynglingespiller

« Svar #3: 26 Okt 2007, 15:34 »

det kunne jo også have noget med dine spilleres form, at du går helt ned til sidst  Smiley

Brøndby til jeg dør

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #4: 26 Okt 2007, 18:03 »

Eller det kan også være TeamTalken Wink .

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 26 Okt 2007, 18:12 »

Selvom de ønsker at spille offensivt når du næsten har en 2-0  sejr hjemme, så tror jeg virkelig ikke det er altid man skal satse på at spille defensivt.. I så fald hvis de spiller meget offensivt for at forsøge at score så kan det jo hurtigt blive vendt til din fordel fordi du stadigvæk spiller langt fremme på banen.. De kan jo alligevel ikke spille totalt defensivt hvis du stadigvæk har jo angribere eller hvor mange man nu har fremme.. Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010