home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Landstræner
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Landstræner  (Læst 1835 gange)
Thore
Manager

Landstræner
« : 01 Feb 2006, 20:14 »

Hvis man ikke kan finde det rigtig hold og starte med i FM, hvorfor så ikke blive landstræner for et eller andet skørt land?

Før San Marino til verdensmesterskabet, set der er hvad jeg kalder en udfordring...

Men jeg skal lige love for, der er mange sjove lande man kan være landstræner for, personligt vil jeg til og slå mig løs med Elfenbenskysten

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gerre
Førsteholdsspiller

Sv: Landstræner
« Svar #1: 01 Feb 2006, 20:17 »

ja en god ide, og en udfordring.

men det er nsæten umuligt at blive fyret da man ikke kan gøre det dårligere end i forvejen funny

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2: 01 Feb 2006, 20:19 »

Det bliver SATME svært! HVIS en af jer gør det, så start lige en blog? Smiley

N17
Manager

« Svar #3: 01 Feb 2006, 20:23 »

Det har jeg også prøvet, men det keder mig hurtigt kun at være landstræner. Så har mange gange to brugere, en landstræner og en klubmanager. Lige nu er det Spurs og et eller andet lille elendigt landshold.. Bliver valgt når spillet er loadet ind

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 02 Feb 2006, 12:43 »

Det bliver SATME svært! HVIS en af jer gør det, så start lige en blog? Smiley

Som John Spurs skriver, så er det for kedeligt at være landtræner til at skrive en blog. Man kan spille et helt år, og kun spille 4-5 kampe... det vil være alt for kedeligt kun at spille med landshold.

Men hvis jeg nu blev manager for et landshold i mit Newcastle spil, kunne det være at jeg ville oprette en blog med landsholdet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #5: 02 Feb 2006, 14:59 »

Hvis man nu kun vælger et land og en lille database går det nu hurtig nok og være landstræner, men skal bare gå på ferie indtil man skal udtage spiller igen. Så flyver tiden sku  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 02 Feb 2006, 15:06 »

Hvis man nu kun vælger et land og en lille database går det nu hurtig nok og være landstræner, men skal bare gå på ferie indtil man skal udtage spiller igen. Så flyver tiden sku  Thumbs Up

Ja, men hvor sjovt er det? Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #7: 02 Feb 2006, 15:59 »

Syntes da det er sjover end og starte 10 spil med forskellig klubber, også stadig ikke have gang i et spil  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 02 Feb 2006, 16:50 »

=> John Spurs m.v

Jeg er enig i at man godt kan blive lidt træt af at være landtræner og ikke have en klub på samme tid - specielt når man ikke har "gjort sig fortjent" til posten gennem en lang kariære  Wink.

Men en blog med eksempelvis Zambia eller Ungarn kunne være fedt. Hvem tør/har lyst?  Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 02 Feb 2006, 17:00 »

Syntes da det er sjover end og starte 10 spil med forskellig klubber, også stadig ikke have gang i et spil  Wink

Jeg har også kun mit Newcastle spil Smiley

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 02 Feb 2006, 18:36 »

Jeg har også kun mit Newcastle spil Smiley

Har også kun mit Brøndby spil, nej Chelsea spil, nææhh, det er nu mit River Spil, eller er det mit Melaka Telekom spil, eller er det mit spil med Rusland, eller det Franske Landshold, jeg spiller nu, eller er det mit spil med Cardiff jeg skal spille nu, nej ved du hvad, jeg spiller mit spil med Danmark.

Hov, det er sku da Tjekkiet, jeg har et spil med ..  ticked off , næhh det passer jo ikke, det er jo Aab, aner sku ikke hvad jeg skal spille med da jeg har så mange forskellige spil kørende, når men så starter jeg bare mit spil med hele verden hvor jeg har været i samtlige nævnte klubber og flere til og været træner for samtlige nævnte landshold.

Hvorfor kun spille med Landshold, når du kan være klub og Landstræner og ikke behøves at styre 2 brugere, hvor sjovt er det lige, med mindre man er skizofren selvfølgelig, se evt min signature med min blog hvor jeg også har screenshots af min 2. periode i River. Stik den Wink ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 02 Feb 2006, 18:41 »

Har også kun mit Brøndby spil, nej Chelsea spil, nææhh, det er nu mit River Spil, eller er det mit Melaka Telekom spil, eller er det mit spil med Rusland, eller det Franske Landshold, jeg spiller nu, eller er det mit spil med Cardiff jeg skal spille nu, nej ved du hvad, jeg spiller mit spil med Danmark.

Hov, det er sku da Tjekkiet, jeg har et spil med ..  ticked off , næhh det passer jo ikke, det er jo Aab, aner sku ikke hvad jeg skal spille med da jeg har så mange forskellige spil kørende, når men så starter jeg bare mit spil med hele verden hvor jeg har været i samtlige nævnte klubber og flere til og været træner for samtlige nævnte landshold.

Hvorfor kun spille med Landshold, når du kan være klub og Landstræner og ikke behøves at styre 2 brugere, hvor sjovt er det lige, med mindre man er skizofren selvfølgelig, se evt min signature med min blog hvor jeg også har screenshots af min 2. periode i River. Stik den Wink ..

Den kritik forstod jeg ikke lige...

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 02 Feb 2006, 18:59 »

Det samme her :S

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 02 Feb 2006, 19:05 »

Var ikke kritik kom bare til at citer dig da jeg skulle skrive Wink Det var for at illustrere man ikke behøves at starte 10 forskellige spil op, eller starte med at være landstræner , eller være 2 brugere i et spil, som nogen også nævner for at være landstræner. Så start med en masse ligaer og se hvad landstræner jobs du kan få, med samme bruger som du bruger som klub træner, og spil et spil og se hvilken nationer der bliver store senere hen , eller gør dem store sideløbende ved en klub tjans Wink ..

Jeg formulerede mig absolut ikke, og det var bevidst, da jeg mener, det er en uendelig diskussion om hvor vidt det vil være mere kedeligt eller sjovt at være et landshold, det er jo egentlig op til folk selv at bedømme jo Smiley Og så samtidigt bruge Klubberne til at udvikle spillere til et landshold du er , jeg har gjort det med Rusland der fik jeg 4 til Brøndby, det var ikke muligt for mig af faktisk gode grunde at kunne lokke franskmænd til River, men jeg er nu Cardiff og var også lige blevet landstræner og der var mange spillere der havde spillet u21 landskampe men jeg udtog, og for jeg kunne holde styr på Deres form, ja så købte jeg dem bare da de fleste kom fra Brøndby så havde jeg muligheden, så har 7 danske Landsholdsspillere i Walisiske Cardiff, som jeg spiller med i den Engelske Premier League på engang ? ... Forvirret? .. Godt Wink

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010