home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  ingen graphic mappe?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: ingen graphic mappe?  (Læst 3085 gange)
Gerner
Lilleputspiller
*

Sv: ingen graphic mappe?
« Svar #15: 25 Okt 2007, 20:33 »

Til John Spurs, har du lavet alle mapperne som beskrevet: C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\players\normal\ - For da jeg gjorde det, kunne jeg ikke starte spillet?

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 25 Okt 2007, 20:35 »

Til John Spurs, har du lavet alle mapperne som beskrevet: C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\players\normal\ - For da jeg gjorde det, kunne jeg ikke starte spillet?

Jeg tror at vi har det samme prblem - jeg har ingen graphics mappe, og så snart jeg prøver at lave den, kan jeg ikke starte spillet op, eller rettere sagt, skærmen bliver helt hvid, og man kan ikke foretage sig noget.

Gerner
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 25 Okt 2007, 20:36 »

Præcis !

tturbo1
Manager

« Svar #18: 25 Okt 2007, 20:38 »

Den SKAL oprettes som ovenstående. Altså på dit C-drev hvor man normalt har sin dokument mappe. MEd mindre Windows ligger på et andet drev. Uanset hvilket drev spillet ligger på.

Og får man hvid skæm og spillet ikke vil starte op, så er det fordi der er noget der konflikter. Altså at man f.eks. også har oprettet en grafikmappe ved spillet i Programmappen.
Der skal KUN ligge billeder i dokumentmappen.
HVis i oplever hvid skærm, så prøv at slette mappen igen.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 25 Okt 2007, 20:40 »

Da den hvide skærm kom frem, slettede jeg mappen og opgav at få facepacks ind.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #20: 25 Okt 2007, 20:48 »

Tryk på START
Vælg Dokumenter
Gå ind i mappen Sports Interactive
Gå ind i mappen Football Manager 2008

Her skulle der ligge nogle mapper med navne:
db
games
matches
skins
sounds
tactics

Well, her opretter man så en ny mappe og giver den navnet "graphics"
Og deri kopier man al den grafik man skal bruge.

Når man så starter spillet op, skal man huske at fjerne flueben i "skin cache" (ved ikke lige hvad det hedder på dansk da jeg ikke bruger dansk sprog).
Og så genindlæs skin'et. Det er dog ikke nødvendigt hvis man ikke har flueben i "skin cache".

Gerner
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 25 Okt 2007, 20:58 »

Det virker, havde bare lagt det ind i den forkerte mappe. Men kan I så svare på hvorfor billederne er for store, når jeg har lagt den MOD ind. Jeg mangler toppen af billederne?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #22: 25 Okt 2007, 21:43 »

Jeg kan godt lave en graphics-mappe, men har et andet problem.

Mange af de kits jeg har er creased fra sidste sæson, og der ligger en "skygge" af de nye trøjer ovenpå.

De trøjer som SI har licens til, bliver vist i stedet for mine creased. Jeg er ikke vild med de "officielle" og ville hellere ha' creased. Hvordan sletter jeg de officielle, nu hvor der ikke er nogen graphics mappe fra start.

Jeg fatter ikke hvorfor man laver om på noget der har fungeret perfekt efter min mening....  ticked off

Veni, vidi, vici

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #23: 25 Okt 2007, 21:50 »

Mange af de kits jeg har er creased fra sidste sæson, og der ligger en "skygge" af de nye trøjer ovenpå.

De trøjer som SI har licens til, bliver vist i stedet for mine creased. Jeg er ikke vild med de "officielle" og ville hellere ha' creased. Hvordan sletter jeg de officielle, nu hvor der ikke er nogen graphics mappe fra start.

Jeg fatter ikke hvorfor man laver om på noget der har fungeret perfekt efter min mening....  ticked off

Har du lukket og startet spillet igen?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #24: 25 Okt 2007, 21:55 »

Har du lukket og startet spillet igen?
Ja, mange gange...  Huh

Veni, vidi, vici

Rossonero
Gæst

« Svar #25: 25 Okt 2007, 21:57 »

Helt enig. Der er en meningsløs detalje, og gør det ikke meget bedre for brugerne af spillet. Det er trist, og meget forvirrende - modsat til forrige version, hvor det nærmest var oplagt. Klart ét minus, ved et ellers dejligt spil.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #26: 25 Okt 2007, 22:02 »

Der kommer et værktøj så man kan åbne og ændre filen graphics.fmf.

Idéen er så at det går hurtige at læse, da der ikke er flere tusinder filer, og at når der bliver lavet en megaupdate, så skal man kunne hente denne ene fil.

Det er hvad jeg lige mindes at kunne huske fra SI's forum.

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #27: 25 Okt 2007, 23:09 »

hvordan får man MOD til at virke? den ligger hvor den skal ifølge jeres beskrivelser men det virker bare ikke!!!

tturbo1
Manager

« Svar #28: 25 Okt 2007, 23:15 »

Det virker, havde bare lagt det ind i den forkerte mappe. Men kan I så svare på hvorfor billederne er for store, når jeg har lagt den MOD ind. Jeg mangler toppen af billederne?

Læs her hvorfor:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9453.new

tturbo1
Manager

« Svar #29: 25 Okt 2007, 23:17 »

Du kan ikke slette de officielle, men du kan finde et MOD som gør at dine trøjer dækker dem helt.
Kan ikke lige huske hvor men tror det var inde på Sortitoutsi jeg fandt det.
Prøv at kigge i deres forum under Kits.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010