home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1263 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Smølfernes BK?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville I følge med?  (Afstemning slut: 26 Okt 2007, 16:34)
Ja da
- 23 (74,2%)
No way mister!
- 8 (25,8%)
Antal Stemmer: 31

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Smølfernes BK?  (Læst 4754 gange)
Rumball
Reserveholdsspiller

Smølfernes BK?
« : 25 Okt 2007, 16:30 »

Inden jeg starter bloggen vil jeg lige stille et spørgsmål til folk Smiley

Hvordan ville folk have det med en blog, som handlede om en klub jeg selv har lavet i data editor:

Navn: Smølfernes BK
Det er et hold der blev grundlagt i år 2007 i København.
Der er kun ungdomsspillere
(regen) og en assistent træner på holdet, dvs jeg selv skal ud og købe alle mine spillere, trænere, spejdere og fysioterapeuter.
Til at hjælpe mig med dét har bestyrelsen skudt £90,000,000 i klubben og givet et ukendt transfer- og lønningsbudget.
Da det er 4 tidligere (og måske endda nuværende?) verdensstjerner er det en klub som fra starten er meget kendt, (en masse medieomtale verden over) og derfor har den fået 8000 reputation.
Klubben starter i 2. division øst
(Danmark, selvfølgelig Rullende Øjne ) i stedet for Skovlunde. Skovlunde er dog IKKE slettet fra databasen!
Stadion hedder Smølfernes Colosseum med 10000 siddepladser, men bliver d. 30-06-08 udvidet til 20000 siddepladser. Stadion har alm. græstæppe med målene 125x95, varme og overdækkelse. Reserveholdet har fået et stadion der hedder Camp Smølf med kunstgræs.
Klubben starter med 0 fans, og trænings- og ungdomsfacilitetern e er helt i bund. Dog har klubben et ungdomsakademi.
Der er ingen samarbejdsklubber, dem skal jeg også selv lede efter.

Stab:
B.Formand - Peter Schmeichel
Sportschef - Michel Platini
Direktør - Hendrik Cruijff
(måske bedre kendt som Johan Cruyff? Hævet Øjenbryn)
Direktør - Eric Cantona
Ass.Træner - Brian Laudrup

Kom med jeres meninger, ville I følge med i sådan en blog, eller ville det virke for urealistisk og "let" med sådan et hold?
Også hvis I har nogle forslag til hvad jeg kan ændre for at gøre det mere spændende er jeg helt åben, har kun lavet en database med de ændringer jeg her skrevet ovenover.
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 23:36 af Rumball » Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rossonero
Gæst

Sv: Smølfernes BK?
« Svar #1: 25 Okt 2007, 16:32 »

Meget urealistisk, men lyder sjovt. Bare kom med det Smiley

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #2: 25 Okt 2007, 16:35 »

Meget urealistisk, men lyder sjovt. Bare kom med det Smiley
hel enig lyder sjovt KUTGW

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

coppi
Ynglingespiller

« Svar #3: 25 Okt 2007, 16:36 »

Rigtig god ide det kunne blive sjovt at følge.

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Brodtgaard
Manager

« Svar #4: 25 Okt 2007, 16:38 »

Spændende idé, men det lyder som om at det bliver legende let at vinde...

Med et reputation på 8000 kan du jo tiltrække de flereste gode spillere!   Og alligevel - måske kan du ikke få fat i så mange gode spillere pga. dårlige faciliteter..?

Det bliver splændende, og jeg vil da følge med...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 25 Okt 2007, 16:43 »

Spændende idé, men det lyder som om at det bliver legende let at vinde...

Med et reputation på 8000 kan du jo tiltrække de flereste gode spillere!   Og alligevel - måske kan du ikke få fat i så mange gode spillere pga. dårlige faciliteter..?

Det bliver splændende, og jeg vil da følge med...

Jeg kunne ændre reputation til 7000? Wink

Indtil videre er der stor enighed om at det kunne blive sjovt nok, men den afstemning jeg har lavet slutter i morgen, så først dér bestemmer jeg mig endegyldigt. Peace

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

cube
Manager

« Svar #6: 25 Okt 2007, 16:43 »

Haha - langt ude. Var det også dig der lavede den med Homer Simpson som træner?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 25 Okt 2007, 16:46 »

Hehe nej, dog ikke, har altid mig selv som træner Opstemt men lyder da griner alligevel.. Hehe

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 25 Okt 2007, 17:12 »

Det var mig. Dengang hed jeg Cralle, men kom til at slette min gamle bruger. Kan ikke huske helt hvorfor jeg gjorde det, men nu hedder jeg Toni.
Bare så jeg er sikker på vi snakker om det samme, var Homer så træner i Værløse??

Lang tid siden sidst! Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #9: 25 Okt 2007, 17:15 »

Jo jo.. go idé.. En smule urealistisk.. men skal da nok kigge lidt med her.. hvornår kan vi forvente en update?

- Veni, vidi, vici -

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 25 Okt 2007, 17:18 »

Jo jo.. go idé.. En smule urealistisk.. men skal da nok kigge lidt med her.. hvornår kan vi forvente en update?

Som skrevet ved jeg først 100% om jeg starter en blog i morgen, og så skriver jeg en indledning når jeg har hentet databasen osv..
Hvis jeg er heldig kan jeg også nå en "længere" update med eventuelle transfers inden jeg skal spille noget indendørs bold med vennerne Wink

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 25 Okt 2007, 17:28 »

Jeg ved ikke så meget om reputation-udviklingen i FM, men kan det overhovedet lade sig gøre for selv det bedste hold i DK at få sit reputation op på 8000? Altså - fx for FCK? Smiley ..
Det er en fed nok ide, dog ville jeg hellere se en klub der startede uden noget egentligt grundlag, det kunne være rigtig fedt - dog skulle det nok ikke være i DK, da der jo "kun" skal 2 oprykninger til at være med i det sjove selskab Smiley ..
Men alt i alt er det en fed ide, som jeg også selv engang har lavet, faktisk noget lign. :b Jeg kaldte det så bare "FC Mærsk" og var for doven til at blogge om det.
- Jeg vil klart forsøge at være med, så fortsæt! Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Rossonero
Gæst

« Svar #12: 25 Okt 2007, 17:30 »

Jeg ved ikke så meget om reputation-udviklingen i FM, men kan det overhovedet lade sig gøre for selv det bedste hold i DK at få sit reputation op på 8000? Altså - fx for FCK? Smiley ..
Det er en fed nok ide, dog ville jeg hellere se en klub der startede uden noget egentligt grundlag, det kunne være rigtig fedt - dog skulle det nok ikke være i DK, da der jo "kun" skal 2 oprykninger til at være med i det sjove selskab Smiley ..
Men alt i alt er det en fed ide, som jeg også selv engang har lavet, faktisk noget lign. :b Jeg kaldte det så bare "FC Mærsk" og var for doven til at blogge om det.

Bare lige til dit spørgsmål; Der er ikke nogen grænser i editoren, og du kan gøre lige hvad du lyster, så ja, det er muligt at give så højst muligt reputation til hver én klub.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 25 Okt 2007, 17:36 »

Jeg har prøvet at få Brøndby til at blive verdenskendte (kræver 9000) uden at snyde, og SAS-ligaen havde udviklet sig så meget at OB og FCK hver havde en værdi på over 1 mia, og kontinentalt ry, og var med i CL gruppespil, så det kan godt lade sig gøre. Var så også nået til 2016 Wink

EDIT: Og du skal tænke på at nu bedre klubber klarer sig i europæisk nu bedre ry får ligaerne i de respektive lande Smiley
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 17:38 af Rumball » Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 25 Okt 2007, 18:12 »

Jeg har prøvet at få Brøndby til at blive verdenskendte (kræver 9000) uden at snyde, og SAS-ligaen havde udviklet sig så meget at OB og FCK hver havde en værdi på over 1 mia, og kontinentalt ry, og var med i CL gruppespil, så det kan godt lade sig gøre. Var så også nået til 2016 Wink

EDIT: Og du skal tænke på at nu bedre klubber klarer sig i europæisk nu bedre ry får ligaerne i de respektive lande Smiley

Jeg ved godt at det udvikler sig Smiley .. Dog mener jeg, om der er et "max potential" for en klub? For jeg kan huske det aldrig lykkedes mig at få Næsby længere en top4 i Suppen, for kunne ikke få bedre spillere end det, jeg kunne på det tidspunkt.. Dog var det nok fordi jeg var dårlig Smiley
Til det andet indlæg: Ja, men jeg mener sgu det man opnår ved at holde nallerne fra den editor :b imo ville det være stort at føre et hold som Næsby til CL, for det magtede jeg ikke selv i FM 07 Opstemt ..

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010