home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448053 gange)
Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3615: 27 Okt 2008, 17:56 »

Ved det, men det kunne også være spændende at spille med Zaragoza og prøve at etablere mig i Liga BBVA igen efter oprykningen, men "tygger" lige over det på aftensmaden mens jeg tygger på maden Peace.
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3616: 27 Okt 2008, 17:57 »

Jeg leder efter en klub, hvor det er ikke er for nemt, men eller ikke for svært..
Det skal være i Europa.
Og det skal naturligvis være mit sidste spil i 08. Og jeg skal blive grebet af det Smiley

Nogle der kan hjælpe mig med det?  Thumbs Up
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3617: 27 Okt 2008, 18:02 »

everton fiorentina lazio villarreal aston villa newcaslte tottenham sevilla der er lidt og vælge imellem Opstemt
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3618: 27 Okt 2008, 21:59 »

Nyt land
Jeg har haft nogle andre lande oppe og kører i hovedet til mit nye spil som jeg skal veksle mellem med mit Arsenal save.

Lande:
Australien - Her vil jeg forsøge at få nogle store aldrende stjerner til ét af klubberne i den bedste række.
USA - Her vil jeg prøve for første gang i FM08 at spille i MLS, måske med LA Galaxy.
Island - Her skulle jeg fører et hold ud i europa.
Kina - Bare for at prøve noget andet.
Mexico - Afprøve alle de store mexicanske talenter.
Tjekkiet - Det samme med Island.

Kom gerne med jeres begrundelser om hvad I ville læse om.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3619: 27 Okt 2008, 22:18 »

Vil til at spille det sidste spil i FM08, og mangler lidt hjælp fra jer andre (:

- Holdet skal ikke være fra de store ligaer -> England, Frankrig, Spanien, Italien, Tyskland.

- Holdet skal være i Europe, dog behøver de ikke være kvalificeret til CHL eller Uefa Cuppen. Det kan jeg selv prøve på. Smiley Men det gør ikke noget hvis de allerede er kvalificeret.

Håber der er nogen der har et bud. Tak

EDIT: 8.0.2 Update
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 22:23 af superpew » Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3620: 27 Okt 2008, 22:28 »

Vil til at spille det sidste spil i FM08, og mangler lidt hjælp fra jer andre (:

- Holdet skal ikke være fra de store ligaer -> England, Frankrig, Spanien, Italien, Tyskland.

- Holdet skal være i Europe, dog behøver de ikke være kvalificeret til CHL eller Uefa Cuppen. Det kan jeg selv prøve på. Smiley Men det gør ikke noget hvis de allerede er kvalificeret.

Håber der er nogen der har et bud. Tak

EDIT: 8.0.2 Update
Synes du skal prøve den skotse liga. Den er overraskende sjov, og rimelig lige, hvis man ser bort fra Rangers og Celtic. Du kunnn eventuelt læse Cesc fremregende guide om den skotse liga, til at få noget bedre insigt i den.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3621: 28 Okt 2008, 20:37 »

Ja, hvem skal jeg være. Jeg er åben overfor alt med spænding og udfordring. Kriterierne er, at holdet starter i den bedste liga i et land.
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3622: 28 Okt 2008, 20:51 »

Sevilla
Efter salget af flere store stjerner heriblandt Alves og Poulsen er truppen svækket en smule. Truppen har brug for kæmpe udrensning hvis ikke det skal ende i det rene kaos. Spillermatrialet er der, og det samme er delvist pengene, men klubbens behov for succes er stor, og det kan du sørge for. Deres stadion er ganske vist ikke specielt stort, men stemningen er et rent helvede for besøgende og jeg kan love for at det er fort imod dine modstandere. Det absolut største ville være at slå Real Madrid, Barcelona og Valencia i kampen om mesterskabet, men det kræver den rette manager med sans for taktik!

Lazio
Det italienske galehus behøver stabilitet hvis mesterskabet skal hentes til Rom-klubben. Igen er spillermatrialet godt, men det bliver meget svært at holde på de lysende stjerner De Silvestri og Pandev. Hvis det bliver umuligt kan du på den måde tjene en god slat penge til at genopbygge et stabilt hold, der for alvor kan udfordre de andre tophold. Igen er det en af de svære klubber at styrer, men hvis først man får det til at køre er ingen mål umulige!

Hoffenheim
Det siger sig selv. De store eksotiske talenter Edu og Carlos Eduardo krydret med et par europæiske profiler udgør et meget stærkt hold der for alvor kan blande sig i toppen hvis man kan indfinde sig i den bedste liga. Hoffenheim er også altid god for nogle penge til at købe de spillere der har det ekstra der kan hjælpe med at slå Bayern, Bremen og Schalke af tronen i toppen af den tyske liga. Jeg selv har haft et rigtig godt spil ud af klubben her hvor det blandt andet til sidst lykkedes at hjemføre både Bundesligaen og Uefa Cuppen. Det kræver dog tålmodighed hvis disse mål skal gennemføres.

Håber du vil tage mine bud til dig.

Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3623: 28 Okt 2008, 20:53 »

Sunderland

De har købt rigtigt godt ind, og har et godt transferbudget. De blev oppe i sidste sæson, kan du gøre dem til et etableret hold, og samtidigt stable et hold op der kan gå efter titlerne?
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3624: 28 Okt 2008, 22:04 »

Spiller ikke med uofficielle opdateringer så hvad der er sket i sommerpausen er for mig ligegyldigt. Overvejer seriøst Leverkusen, som har et par kommende stjerner i bl.a. Vidal og Kiessling.

Har noget erfaringer med dem ?
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3625: 31 Okt 2008, 19:34 »

Hej med jer

Jeg er igen, igen løbet tør i et spil (denne gang med Heerenveen ) så jeg ville høre om i kunne foreslå nogle spændende hold:
Krav:
- De SKAL have penge!
- Det må IKKE være Man city, Newcastle eller Serie A/B klubber
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3626: 31 Okt 2008, 19:38 »

Hej med jer

Jeg er igen, igen løbet tør i et spil (denne gang med Heerenveen ) så jeg ville høre om i kunne foreslå nogle spændende hold:
Krav:
- De SKAL have penge!
- Det må IKKE være Man city, Newcastle eller Serie A/B klubber

hmmnn.. Everton eller sevilla?
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3627: 31 Okt 2008, 19:40 »

Newcastle Smiley!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3628: 31 Okt 2008, 19:42 »

hmmnn.. Everton eller sevilla?

Jah..Sevilla kunne være en mulighed Wink men jeg vil lige høre om der er andre bud Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3629: 31 Okt 2008, 19:49 »

prøve om du kan gøre bedre end laudrup med getafe måske..
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010