home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1166 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448095 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3600: 26 Okt 2008, 12:40 »

B-rock
Jeg har aldrig haft et spil med Rosenborg. Da jeg hader, at spille med nordiske hold. Men lyder, som om du meget gerne vil spille med dem, og det skal du også gøre. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 12:56 af ZiDaNe5 » Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3601: 26 Okt 2008, 12:51 »

Tror de har et rigtig fedt hold , gode spillere og sån har aldrig spillet i den norske liga før
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3602: 26 Okt 2008, 13:36 »

hej jeg vil gerne have et godt langt spil inden det nye spil men kan ikke komme på nogen.

Kan i anbefale nogen
Logged

PSN: Guldfck

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3603: 26 Okt 2008, 13:46 »

P A L E R M O
Jeg kan helt klart anbefale de lyserøde fra Sicilien, som jeg har et save kørende med lige nu sammentid med jeg os blogger om dem. De har noget fremragende spillermatriale, med en perfekt blanding af unge og gamle spillere. De har i omegnen af 150mio dkk fra start af til at købe ind for, og en økonomi på ca. det samme
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3604: 26 Okt 2008, 13:50 »

guldfck:

Manchester United
Hvis du er typen der godt kan lide at spille med storhold, så er Manchester United et hold jeg kan anbefale dig. De har en god sammensætning af unge og gamle spillere, hvor Ronaldo, Rooney og Nani nok kan betragtes som nogle af holdetsstørste talenter, mens rutinerede spillere som van der Saar, Neville, Scholes og Giggs, sagtens kan spille med på førsteholdet. Somsagt skaber det en god blanding af rutinerede og unge spillere som virkelig kan finde ud af at spille bold.
Økonomien er også mere end god, og jeg mener at de har omkring 400 millioner til at købe ind med. Er dog ikke helt sikker på dette.
Stjernen på holdet er jo uden tvivl Cristiano Ronaldo, som er en af verdensbedste spillere. Helt klart et plus at have en spiller som ham.
Det kunne være en sjov udfordring og prøve at genvinde Premier League og Champions League, og dette skulle kunne lade sig gøre allerede i første sæson.

FC Nordsjælland
Hvis du godt kan lide at spille med et hold i den danske liga, er FCN et af de mere udfordrene hold. FCN er en af de klubber i Danmark der har været bedst til at hente spillere fra første divisionen, og virkelig etablere dem som nogle gode spillere i Sas-Ligaen. Som et eksempel vil jeg fremhæve Thomas Kristensen og Morten Nordstrand som begge befandt sig i en første divisions klub for ikke så mange år siden. De blev begge hentet til FCN, og spiller nu fra tid til anden på A-landsholdet.
Økonomien er også ganske fin, men den kan sagtens forbedres. Der er penge nok til at hente et par gode spillere allerede i første sæson.
Det kunne være sjovt at følge traditionen og blive ved med at hente spillere i første divisionen er gøre dem til noget stort. Men samtidig kunne det også være en sjov udfordring at få den første DM titel med hjem til klubben, og føre dem til succes i Europa. Det lyder måske som en svær udfordring til en klub af FCN's størrelse, men kan fortælle dig at det sagtens kan lide sig gøre. Har selv gjort det flere gange, og FCN er altid god for et underholdene spil.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3605: 27 Okt 2008, 16:32 »

Ja, hvem skal jeg være? Jeg har tænkt mig at lave min debutant-blog, og det skulle så være en FIFA09 blog, men hvilket hold skal jeg spille med? I Danmark kan det kun blive OB, men har også tænkt lidt på Hoffenheim, eller er der nogle der kan anbefale nogle midterhold som kan ende med UEFA Cup efter 1. sæson Smiley?

EDIT: Bloggen vil i hvert fald ikke bliver smidt op med det sammen hvis jeg tager mig sammen og laver en, for jeg vil lige lave nogle "test" updates i Word Smiley!

EDIT2: Dette må gerne være et hold som jeg kan kæmpe op, og evt. hvor jeg kan skifte til en bedre klub senere Smiley.

EDIT3: Helst mange forslag :b. OMG, det blev mange "edits" Smiley.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 16:40 af Krellz » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3606: 27 Okt 2008, 16:42 »

Krellz:

Du kunne tage Manchester City. De har et fantastisk spillermateriale, og pengene kan de tørre sig i r*ven med. Køb et par stjerner og bliv en af de helt store klubber. Potentialet er der bestemt, og med et par gode indkøb kan du hurtigt være deroppe af. Ved ikke, om det er for stort et hold? Men de har jo spillere som Robinho, Elano og Shaun Wright-Phillips, så bestemt et sjovt hold at prøve af. 

Ellers er der også Espanyol. Et midterhold, som har potentialet til at komme i UEFA Cuppen. Der er dog stor modstand, da der er mange andre gode hold, i Primera Division, så en stor udfordring. Og hvis du er til hurtig fodbold langs jorden, så er Spanien jo lige noget for dig. Spil med masser af korte afleveringer, og prøv at være boldbesiddende. Det er rigtig sjovt i FIFA, kan bestemt anbefales. ;-) Derudover har de også et par gode spillere, som f.eks. Raul Tamudo og Steve Finnan.


Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3607: 27 Okt 2008, 16:44 »

Tak for anbefalingerne, tænker lige over det. Andre forslag Smiley? Tror ikke det bliver Manchester City, for dem hader jeg næsten ligeså meget som jeg hader FCK Smiley.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3608: 27 Okt 2008, 16:45 »

Jeg spiller på PS2!

EDIT: Hvis det betyder noget, for økonomi osv. Smiley.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 16:52 af Krellz » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3609: 27 Okt 2008, 17:17 »

Ingen der kan hjælpe? Har tænkt på Zaragoza, Hoffenheim, måske Espanyol. Andre forslag Smiley? Må gerne være midterhold i italienske, tyske, spanske og engelske liga som har potentiale til UEFA Cup Smiley.

Som tidligere nævnt: På PS2, og ikke nævnt: Vil spille på professionelt niveau Smiley. FIFA09 Smiley.

EDIT: Kigger også lidt på Q.P.R. Smiley.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 17:39 af Krellz » Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3610: 27 Okt 2008, 17:38 »

lazio fiorentina
getafe har gode spillere vis du spiller med update men ellers er zaragoza også en godt udfording få den tilbage i la liga
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3611: 27 Okt 2008, 17:41 »

Hvad update mener du Smiley? Jeg spiller på PS2, så har ingen muligheder for net Smiley. Det er FIFA09 vi snakker om og ikke FM08, men tak for dit svar Smiley. Men som sagt kigger jeg lidt på Q.P.R., Espanyol, Zaragoza og Hoffenheims hold Smiley.

Q.P.R. udelukket nu, finder ikke motivation til at spille med dem Wink.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 17:45 af Krellz » Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3612: 27 Okt 2008, 17:45 »

når hahha men så har getafe også alle de nye spillere Opstemt
så jeg ikke lige
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3613: 27 Okt 2008, 17:50 »

Hoffenheim også udelukket, Espanyol vs. Zaragoza endtil videre Wink.
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3614: 27 Okt 2008, 17:51 »

espanyol vis du vil spille i den bedste rykke
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010