home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1052 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448811 gange)
freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3465: 14 Okt 2008, 21:02 »

Jamen tak for svarene, tror jeg starter med Toulose fra frankrig men tak for hjælpen Opstemt
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3466: 15 Okt 2008, 16:16 »

Hvem skal jeg være?

Har prøvet mange hold, men ingen af dem har jeg haft lysten til at fortsætte med.
Det skal gerne være et midterhold i Europa som også kan spille med om toppladserne, og de skal have rimelig mange penge.
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 16:19 af motZ » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3467: 15 Okt 2008, 16:16 »

Hvilket liga skal det være. ?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3468: 15 Okt 2008, 16:18 »

Det skal bare være i Europa som jeg også har skrevet.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3469: 15 Okt 2008, 16:20 »

Hvem skal jeg være?

Det skal gerne være et midterhold som også kan spille med om toppladserne, og de skal have rimelig mange penge.

England:

Her vil jeg anbefale Manchester City. De har købt spændene ind, og har en masse penge. Du vil i løbet af ingen tid kunne skaffe dig verdensbedste hold.
Newcastle er også en mulighed. Hvis du spiller med Roolands update har de også godt med penge og kan nemt blande sig i topstriden med de rigtige indkøb

Spanien:

Villarreal vil være det oplagte valg her. De har ikke en masse penge, men den rigtige trup. Med den rigtige taktik og træning vil du sagtens kunne blande dig i medaljekampen uden nogen indkøb.

Valencia er også en mulighed. De har fantastiske spillere som Silva og David Villa, men ikke så mange penge. Dette kan dog nemt skaffes. Et salg af Joaquin vil nemt kunne indebringe dig et par 100 millioner til transfer.

Atletico er ligeledes en mulighed, dem har jeg dog ikke selv erfaring med så kan ikke hjælpe dig så meget her. De har dog fantastiske spillere som Sergio Agüero
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3470: 15 Okt 2008, 16:23 »

England:

Her vil jeg anbefale Manchester City. De har købt spændene ind, og har en masse penge. Du vil i løbet af ingen tid kunne skaffe dig verdensbedste hold.
Newcastle er også en mulighed. Hvis du spiller med Roolands update har de også godt med penge og kan nemt blande sig i topstriden med de rigtige indkøb

Spanien:

Villarreal vil være det oplagte valg her. De har ikke en masse penge, men den rigtige trup. Med den rigtige taktik og træning vil du sagtens kunne blande dig i medaljekampen uden nogen indkøb.

Valencia er også en mulighed. De har fantastiske spillere som Silva og David Villa, men ikke så mange penge. Dette kan dog nemt skaffes. Et salg af Joaquin vil nemt kunne indebringe dig et par 100 millioner til transfer.

Atletico er ligeledes en mulighed, dem har jeg dog ikke selv erfaring med så kan ikke hjælpe dig så meget her. De har dog fantastiske spillere som Sergio Agüero

Takker for det.
Tror jeg prøver Newcastle United.  Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3471: 15 Okt 2008, 17:57 »

Hey Guys Opstemt

Jeg har et problem. Jeg kan godt lide at spille fm, men det er bare sådan at når jeg har spillet 2-3-4 måneder(inde i spillet) kører jeg trær i det og gider ikke spille mere. Så jeg ville høre om der var nogen der har nogle forslag til hvem jeg skal være. Jeg har nogle krav:
Transferpenge: +175mio
Okay talenter
Må gerne være en af de store
Må også gerne være en af midterholdene
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3472: 15 Okt 2008, 18:06 »

Tag Lyon, jeg har det på det samme måde, men prøv at tage Lyon og gå op i taktikken og alle de andre ting, det gør spillet sjovere at spille.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3473: 15 Okt 2008, 18:10 »

OKAY, har de nogle goe fm spillere udover benzema?

Og har de også +175 mio at købe ind for??
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3474: 15 Okt 2008, 18:11 »

Hvis du spørger om det har de, jeg fik over 300 mio.
De har jo Hugo Lloris, Juninho, Kim Källström, Fabio Grosso, karim Benzema osv.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3475: 15 Okt 2008, 18:19 »

okay tak, dem prøver jeg;)

Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3476: 15 Okt 2008, 18:20 »

Sindsygt:

Hvis du har svært ved, at holde gang i spillet, kan du prøve at kigge ind i denne tråd, som Cesc har lavet. Der er helt sikkert et par gode fif. ;-)

Men nu til dit spørgsmål:

Aston Villa: De er blandt de bedste midterhold, men er altid overgået af 'The Big Four'. Før Aston Villa forbi dem. En spændende idé, synes jeg selv, er at skabe et næsten rent engelsk hold. Det vil gøre udfordringen endnu sværere, og vil sikkert holde dig igang. De har samtidig en del penge og et par store navne. Jeg regner også med, at de har mindst 175 mio., at købe ind for.

Atletico Madrid:

Har et utroligt spændende hold, med spillere som Sergio 'Kun' Agüero, Ever Banega, Diego Forlan og Tomas Ujfalusi (og mange flere). De har mange penge, og så er de med i Europa. Se om du kan give dem det sidste skridt på i toppen.

Ajax Amsterdam:

De er, modsat Aston Villa og Ajax Amsterdam, allerede et tophold i den hollandske liga. Men de er nok verdens største 'talentfabrik'. Bliv ved med at udvikle talenter, og sælg dem for en hel masse penge. Sæt dig evt. et mål om, at du skal få økonomien til at blive enormt god - det kunne lyde noget alá dette her: "Få en saldo på 1 mia dkk," eller sådan noget.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3477: 15 Okt 2008, 18:21 »

hvor mange penge har newcastle at købe for?
Rullende Øjne
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3478: 15 Okt 2008, 18:23 »

okay tak Ben
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3479: 15 Okt 2008, 22:03 »

hvor mange penge har newcastle at købe for?
 Rullende Øjne

Med Roolands Update mener jeg at de har ca. 900 Millioner at købe ind for.
Logged

Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010