home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1032 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449691 gange)
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3240: 19 Sep 2008, 16:43 »

F.eks Queens Park er nice (Dem fra Skotland - 3. division), Også Hull som Rooland siger!
Og Bradford, som har høje forventninger, men ikke specielt godt hold Smiley

Hvad række spiller Bradford i `?
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3241: 19 Sep 2008, 17:37 »

hej freaks.
jeg skal starter et nyt spil idag inden kl 18.00,
men jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal være?
jeg vil gerne være et hold som går ind under disse begræber:
- midterplacerings hold.
- offensivt.
- højt tempo.
- sikker økonomi.

hvis du har et godt bud så svar endelig! )))
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3242: 19 Sep 2008, 20:59 »

Hej. Søger et midterhold i en af de store europæiske ligaer. Klubben skal rimelig mulighed for at udvikle sig, og der skal også gerne være lidt penge til nyindkøb. Ellers har jeg ikke så meget andet Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3243: 19 Sep 2008, 21:03 »

Hej. Søger et midterhold i en af de store europæiske ligaer. Klubben skal rimelig mulighed for at udvikle sig, og der skal også gerne være lidt penge til nyindkøb. Ellers har jeg ikke så meget andet Smiley

West Ham, Tottenham, Napoli, Lazio, Sunderland og Newcastle burde passe til de krav Smiley Især Spurs er rigtig sjove at spille med Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3244: 19 Sep 2008, 21:14 »

West Ham, Tottenham, Napoli, Lazio, Sunderland og Newcastle burde passe til de krav Smiley Især Spurs er rigtig sjove at spille med Smiley
Merci. Det blev Spurs (:
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3245: 19 Sep 2008, 21:36 »

Hej allesammen Smiley

nu er det blevet min tur til at løbe ind i det velkendte problem, hvem skal jeg være?

Har grundet manglende tid ikke helt haft tid til fm, og når jeg endelig har synes lysten at være meget lille. Om det er fordi fm09 er på vej eller om det skyldes andre ting ved jeg ikke.
Har prøvet med flere hold som jeg tidligere har haft gode spil med, men uden held.
Så søger lidt et "hygge spil" indtil fm 09 kommer på markedet.
Hvis nogle af jer kan anbefale nogle hold som i selv har haft gode erfaringer med så kom endelig med nogle forslag, er åben over for næsten hvad som helst Wink
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3246: 19 Sep 2008, 22:11 »

ingen der har nogle forslag?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3247: 19 Sep 2008, 22:14 »

Villarreal! Thumbs Up

Har givet mig 4 spil til over 2010 i det her FM og er altid en udfordring grundet det lille stadion. Ellers kan du vel altid bare tage noget "nemt" som en storklub? Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3248: 19 Sep 2008, 22:18 »

Villarreal vil være en mulighed da jeg selv er kæmpe stor fan af dem Smiley
Det er faktisk også dem jeg har haft mit længste spil med nogensinde i fm serien. 07-eren.
Har dog også prøvet dem et par gange i 08-eren uden den store succes, men kunne jo være at jeg skulle kigge på dem lige en gang til ? Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3249: 19 Sep 2008, 22:22 »

God idé! Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3250: 19 Sep 2008, 22:32 »

Hvad række spiller Bradford i `?
Coca-Cola League 2 Smiley
De er virkeligt udfordrene, når man lige kommer igang Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3251: 19 Sep 2008, 22:44 »

Hej allesammen Smiley

nu er det blevet min tur til at løbe ind i det velkendte problem, hvem skal jeg være?

Har grundet manglende tid ikke helt haft tid til fm, og når jeg endelig har synes lysten at være meget lille. Om det er fordi fm09 er på vej eller om det skyldes andre ting ved jeg ikke.
Har prøvet med flere hold som jeg tidligere har haft gode spil med, men uden held.
Så søger lidt et "hygge spil" indtil fm 09 kommer på markedet.
Hvis nogle af jer kan anbefale nogle hold som i selv har haft gode erfaringer med så kom endelig med nogle forslag, er åben over for næsten hvad som helst Wink

Ellers er gamle traditionsklubber som Gladbach, Kaiserslautern, Hellas Verona eller Nottingham Forrest suveræne hold Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

agentb
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3252: 21 Sep 2008, 18:24 »

Vil starte et sidste spil i fm 08 inden det nye fm09 udkommer.. Jeg ved ikke helt hvem jeg skal være.. Har tænkt på Galatasaray .. hvad synes i ?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3253: 21 Sep 2008, 18:35 »

Galatasaray har styrket sig ufattelig meget i dette transfervindue, hvilket er en grund til jeg ikke synes du skal vælge dem, hvis du skal spille i Tyrkiet. Det vil blive alt for let for dig, og du vil hurtigt skaffe succes, hvorefter det nok ikke vil være så sjovt.

Derimod vil jeg sige du skal være deres rivaler, Fenerbahce. De har solgt en masse af deres profiler (Aurelio, Appiah, altså midtbanen). Det gør dem svære at spille med, fordi du skal ombygge holdet og finde nye alternativer på midten. Det vil være sjovere, men dermed ikke sagt at du ikke kan finde større udfordringer i Tyrkiet.

Hvad med en klub fra den dårligste række i Tyrkiet? Det vil jo være sjovt! Du kender ingen af deres spillere, men skal opbygge noget stort med dem. Du kan mikse små regler, for at du kun må købe tyrkiske spillere og sådan noget. Det vil give dig en meget sjov og spændende udfordring, som jeg virkelig vil beundre dig for at tage!

At spille i den dårligste række i et land, man normalt ikke kender så mange spillere fra, vil jo være super sjovt! Jeg er selv tilhænger af sådanne spil, da jeg ofte spiller i "unormale-lande."

Prøv!
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3254: 21 Sep 2008, 20:36 »

Jeg har lige hentet Roolands nye opdatering, fra sommerens transfer. Jeg har prøvet en med chelsea, hvor jeg dog ikke har lyst til at spille videre. Jeg kunne godt tænke mig, et spil, ikke fra england, men fra danmark, helst, SAS ligaen

Så ville være nice, hvis der var nogen der kunne komme med nogle bud(det må også godt være andre, end danske lande, har selv tænkt på rosenborg;)
Logged

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010