home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1075 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449993 gange)
andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3120: 04 Sep 2008, 15:11 »

hvem skal jeg være Huh  jeg vi likke være et tophold, elders er det lige meget..

Deportivo, PSG, Vitesse, Lazio, Villarreal, Everton Smiley
Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3121: 04 Sep 2008, 15:20 »

Deportivo, PSG, Vitesse, Lazio, Villarreal, Everton Smiley
Mange tak, for alle de fine klubber men valte Man City..
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3122: 07 Sep 2008, 18:37 »

Hej drenge!

Jeg skal have startet et nyt spil op, efter den nye opdatering er kommet, men mit problem er at jeg ved ikke hvem jeg skal være. Jeg er åben for mange hold, men vil gerne spille i en af de store ligaer. Minimum kravet er et Uefa Cup hold, jeg vil helst ikke under det niveau, dog er nogle engelske klubber en undtagelse. Holdet skal selvfølgelig også have nogle penge til at handle ind for, ellers har jeg ikke så mange krav.
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3123: 07 Sep 2008, 18:52 »

Hey har også lige hentet Roolands nyeste update.

Skal til starte et spil i enten italien, england eller spanien, da det de ligaer jeg har taget med.

Det må godt være nogle hold der kunne være spændende være, som har en del penge eller man kan sælge ud af og købe gode spiller. kom med nogle foreslag guys.
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3124: 07 Sep 2008, 18:55 »

men er åben for det mindste
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3125: 07 Sep 2008, 20:06 »

?

Hvad skulle det til for?!

Men ville sige Atletico Madrid, har selv lige haft et super spil med dem.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3126: 07 Sep 2008, 20:22 »

Jeg søger en form for LLM-ligaer, ved simpelhen ikke hvilken liga, der skal fange mig nu. Gider ikke alt det britiske, for det har jeg prøvet. Når jeg skriver LLM, betyder det ikke kun jeg mener den dårligste række. Det kan lige så godt være den tredje bedste division, bare det ikke er den bedste.

Jeg håber på et par gode bud. Lysten til FM er der, holdet kan bare ikke findes. Har prøvet mange forskellige hold i dag, men har ikke fundet holdet endnu. Derfor spørger jeg om hjælp her, så jeg forventer et par svar, da han bruges til at overbevise mig.
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3127: 07 Sep 2008, 20:30 »

Well, Cesc, prøv med TOP eller Oostende eller andet småguf fra Beneluxlandene. Det er vældig underholdende - og så hedder folk på de egne altså enormt underholdende (og lange) navne, der kan få én til at fnise!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3128: 07 Sep 2008, 20:34 »

Well, Cesc, prøv med TOP eller Oostende eller andet småguf fra Beneluxlandene. Det er vældig underholdende - og så hedder folk på de egne altså enormt underholdende (og lange) navne, der kan få én til at fnise!

Vil da overveje sidstnævnte, men ser lige om der kommer flere svar, før jeg begynder på noget :-)

Har du spillet med disse hold før, hvis ja, hvad er dine erfaringer så?
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3129: 07 Sep 2008, 20:39 »

Vil da overveje sidstnævnte, men ser lige om der kommer flere svar, før jeg begynder på noget :-)
Har du spillet med disse hold før, hvis ja, hvad er dine erfaringer så?

Jeg har tidligere kort haft forsøgt mig med LLM i Holland og Belgien, men jeg er nu engang bedst på de britiske øer, så mine erfaringer er fattige og sølle som en ungersvend i grønne hosers. Held og lykke med projektet.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3130: 07 Sep 2008, 20:43 »

Jeg har tidligere kort haft forsøgt mig med LLM i Holland og Belgien, men jeg er nu engang bedst på de britiske øer, så mine erfaringer er fattige og sølle som en ungersvend i grønne hosers. Held og lykke med projektet.

Tror jeg først og fremmest vil forsøge mig med LLM i Holland, da jeg føler det er en lidt lettere opgave. Jeg kender betydelig flere hollandske spillere end belgiske, hvorfor det nok vil passe mig bedst.

Er topholdene fra Eresdivisie lette at få som moderklubber? For at have Ajax som moderklub, ville jo være en fantastisk ting. Så kunne man både leje van der Wiel, Sarpong og alle de andre stortalenter ;-)

Men for at stille endnu en spørgsmål, hvilke hold i Holland's dårligste række, har du prøvet at spille med og hvad var grunden til at du ikke spillede så længe dernede?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3131: 07 Sep 2008, 21:11 »

Jeg søger en form for LLM-ligaer, ved simpelhen ikke hvilken liga, der skal fange mig nu. Gider ikke alt det britiske, for det har jeg prøvet. Når jeg skriver LLM, betyder det ikke kun jeg mener den dårligste række. Det kan lige så godt være den tredje bedste division, bare det ikke er den bedste.

Jeg håber på et par gode bud. Lysten til FM er der, holdet kan bare ikke findes. Har prøvet mange forskellige hold i dag, men har ikke fundet holdet endnu. Derfor spørger jeg om hjælp her, så jeg forventer et par svar, da han bruges til at overbevise mig.
Umiddelbart uden at have prøvet det selv så kunne tysk LLM måske være noget? Italiensk LLM har jeg selv haft et enormt fedt spil i, hvor jeg var tæt på at nå til Serie B, men crashede til sidst. Spansk LLM skulle også være ret fedt har jeg hørt. Smiley
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3132: 07 Sep 2008, 21:37 »

Valget blev Milan
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3133: 07 Sep 2008, 21:45 »

Hejsa..
Har gået og tænkt over hvem jeg skal starte med. Men har simpelthen ikke fundet nogle..
Vil meget gerne have udfordring(Altså hvor jeg skal rykke op i den højeste liga til sidst)
Det skal helst ikke være i Danmark. Meget gerne i den anden eller tredje bedste række..
har i nogle forslag. Så må i meget gerne skrive dem..

Tak for hjælpen.. Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3134: 07 Sep 2008, 21:48 »

Hejsa..
Har gået og tænkt over hvem jeg skal starte med. Men har simpelthen ikke fundet nogle..
Vil meget gerne have udfordring(Altså hvor jeg skal rykke op i den højeste liga til sidst)
Det skal helst ikke være i Danmark. Meget gerne i den anden eller tredje bedste række..
har i nogle forslag. Så må i meget gerne skrive dem..

Tak for hjælpen.. Smiley



Hull, Leeds, Troyes, Cadiz? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010