home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1096 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 450059 gange)
mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3090: 26 Aug 2008, 15:42 »

Det er jo stort set alle hold der er seedet mellem 3 og 6 i alle lande?
ja men hvem syntes du jeg skal være ?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3091: 26 Aug 2008, 19:49 »

Hey drenge og hunkøn.
Jeg har ikke tid til en blog, desværre, da skolen og vennerne simpelthen tager for meget tid. Heldigvis har jeg stadig tid til at få gamet lidt Football Manager, men hvem jeg skal udfordre mig selv med, ved jeg overhelehovedet ikke.

Jeg søger en udfordring, ikke alt for stor. Gider ikke LLM. Men noget i stil med bunden af den bedste række eller toppen/lidt over midten i den anden bedste række. Landet må gerne være en klassiker, men ikke England og Italien. Spanien, Tyskland, Danmark, Portugal eller Frankrig eksempelvis.

Jeg håber at folk vil begrunde deres svar, da det gør ens lyst meget større. Det er altid federe at vælge en klub, hvor en bruger har beskrevet den lidt, hvad man selv har opnået med det og sådan. End et svar, hvor der kun står: Atletico Madrid fx. Håber at der kommer 5-x linjer om hvorfor jeg skal vælge den klub, du nævner.

Tak for forhånd!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3092: 26 Aug 2008, 19:50 »

Hey drenge og hunkøn.
Jeg har ikke tid til en blog, desværre, da skolen og vennerne simpelthen tager for meget tid. Heldigvis har jeg stadig tid til at få gamet lidt Football Manager, men hvem jeg skal udfordre mig selv med, ved jeg overhelehovedet ikke.

Jeg søger en udfordring, ikke alt for stor. Gider ikke LLM. Men noget i stil med bunden af den bedste række eller toppen/lidt over midten i den anden bedste række. Landet må gerne være en klassiker, men ikke England og Italien. Spanien, Tyskland, Danmark, Portugal eller Frankrig eksempelvis.

Jeg håber at folk vil begrunde deres svar, da det gør ens lyst meget større. Det er altid federe at vælge en klub, hvor en bruger har beskrevet den lidt, hvad man selv har opnået med det og sådan. End et svar, hvor der kun står: Atletico Madrid fx. Håber at der kommer 5-x linjer om hvorfor jeg skal vælge den klub, du nævner.

Tak for forhånd!

Har selv et super game med SønderjyskE igang, kan klart anbefale !  Peace
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3093: 26 Aug 2008, 19:55 »

Hey drenge og hunkøn.
Jeg har ikke tid til en blog, desværre, da skolen og vennerne simpelthen tager for meget tid. Heldigvis har jeg stadig tid til at få gamet lidt Football Manager, men hvem jeg skal udfordre mig selv med, ved jeg overhelehovedet ikke.

Jeg søger en udfordring, ikke alt for stor. Gider ikke LLM. Men noget i stil med bunden af den bedste række eller toppen/lidt over midten i den anden bedste række. Landet må gerne være en klassiker, men ikke England og Italien. Spanien, Tyskland, Danmark, Portugal eller Frankrig eksempelvis.

Jeg håber at folk vil begrunde deres svar, da det gør ens lyst meget større. Det er altid federe at vælge en klub, hvor en bruger har beskrevet den lidt, hvad man selv har opnået med det og sådan. End et svar, hvor der kun står: Atletico Madrid fx. Håber at der kommer 5-x linjer om hvorfor jeg skal vælge den klub, du nævner.

Tak for forhånd!

Jeg har tit haft rigtig stor succes med at være OB, ved ikke hvorfor Skuffet
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3094: 26 Aug 2008, 20:05 »

Så man søger væk fra Europa, hva', Cesc Wink

Toronto FC kunne være et godt bud, da det er et hold på vej fremad i MLS, og så vidt jeg husker har de et udemærket trup fra start. Så absolut et spændende hold, som også skulle have fuldt stadion, hver gang de spiller på hjemmebane.
Ellers kunne Audax Italiano fra Chile være et godt bud. Jeg startede med dem forleden, og har fået spillet lidt med dem. Økonomien er ringe, men holdet råder over flere rigtige gode spillere.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3095: 26 Aug 2008, 20:13 »

Så man søger væk fra Europa, hva', Cesc Wink

Toronto FC kunne være et godt bud, da det er et hold på vej fremad i MLS, og så vidt jeg husker har de et udemærket trup fra start. Så absolut et spændende hold, som også skulle have fuldt stadion, hver gang de spiller på hjemmebane.
Ellers kunne Audax Italiano fra Chile være et godt bud. Jeg startede med dem forleden, og har fået spillet lidt med dem. Økonomien er ringe, men holdet råder over flere rigtige gode spillere.

Tak for det klart bedste svar indtil videre. :-)
Jeg håber at flere folk også gerne vil tage sig tid til at hjælpe mig lidt.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3096: 26 Aug 2008, 20:16 »

hvis det er uden for europa er der jo altid Sao Paulo
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3097: 26 Aug 2008, 20:16 »

Tak for det klart bedste svar indtil videre. :-)
Jeg håber at flere folk også gerne vil tage sig tid til at hjælpe mig lidt.
Kan da hive disse frem som jeg anbefalede en tidligere.

Hoffenheim: Netop rykket op i Bundesligaen, god økonomi. Og de har brug for forstærkninger for at holde sig oppe i tysklands bedste række. Hvis du ikke spiller med Roolands, er de i 2. Bundesligaen, men stadig god økonomi.

QPR: Endnu et hold som har økonomien iorden, og også har brug for forstærkninger, ofr at rykke op. De ligger i Englands 2. bedste række.

Swansea: Netop rykket op i samme liga som QPR. Nu ved jeg ikke hvilken update du har, men ellers er de nede i Coca Cola League 1, men et sjovt hold. Havde selv et spil med dem, hvor jeg rykkede dem op i 2. bedste række. Spillede ikke med Roolands update der, så de lå i CCL1.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3098: 30 Aug 2008, 14:58 »

Jeg vil godt være et hold som er middel . helst england . de skal også lave lidt penge så jeg kan købe diverse talenter. men de skal ikke være storhold..
Logged

Vi skal alle være her.

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3099: 30 Aug 2008, 15:00 »

Jeg vil godt være et hold som er middel . helst england . de skal også lave lidt penge så jeg kan købe diverse talenter. men de skal ikke være storhold..

QPR
ligger ganske vist ikke i England men Hoffenheim
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3100: 30 Aug 2008, 20:07 »

Jeg vil godt være et hold som er middel . helst england . de skal også lave lidt penge så jeg kan købe diverse talenter. men de skal ikke være storhold..
De klassiske forslag plejer at være Man City, Newcastle og Tottenham. De har vist en 250-600 mio at købe for alle sammen. Desuden ligger de allesammen omkring/lige over midten af ligaen.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3101: 01 Sep 2008, 17:51 »

Hvem skal jeg være? Er kørt død i Brøndby, Leeds udviklede sig aldrig til det spil jeg søgte og gider ikke spille i de fire store ligaer! Hit me!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3102: 02 Sep 2008, 10:27 »

Hvem skal jeg være? Er kørt død i Brøndby, Leeds udviklede sig aldrig til det spil jeg søgte og gider ikke spille i de fire store ligaer! Hit me!


Hvad med at spille med FCK??? Cool

Nu til mit seriøse bud: Hvad med Ajax? Du kunne jo lave en regel om at du ikke må købe spillere til 1. holdet for at gøre det lidt sværere? Altså kun købe talenter som ikke kan gå direkte ind på førsteholdet, men skal have et par sæsoner på ungdomsholdet.

Evt. kunne man sige max. 18 år gammel?
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 11:02 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3103: 02 Sep 2008, 10:31 »

Kan kun anbefale Ajax, de er super fede at være, det er fedt at udvikle alle deres talenter:D
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3104: 03 Sep 2008, 15:51 »

Så er den sidste update fra Rooland endelig kommet, og nu skal der spilles FM.

Jeg søger et hold, som er kommet stærkt ud af transfervinduet, har en god økonomi, potentiale til at alt, ingen danske hold.


nzio
Logged

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010