home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 450113 gange)
Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3075: 25 Aug 2008, 14:12 »

Jamen så sig hvem og for hvor meget? selvfølgelig kan du få 100 mio, men så har du heller intet at byde med ved sæsonstart


Kan da ikke huske hvad diverse spillere hedder. Men bare tilbyd dine bedste spillere (som du vil af med) til andre klubber, og så sæt prisen op hver gang.
Logged


-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3076: 25 Aug 2008, 19:11 »

Hey alle samen Wink

går med et lille problem som vi vidst alle kender til.. jeg ved nemlig ikke hvem jeg vil være Smiley
efter en mindre pause fra fm har jeg haft svært ved at finde ud af hvem jeg skal være..
har sidst haft et fantastisk spil med Brøndby, men spillede fangede mig ikke rigtig igen Tunge
Har gået og tænkt lidt på klubber som Real Madrid, Valencia og Tottenham Smiley
Det skal lige siges at jeg før har et fantastisk spil med Real Madrid, men ved ik helt om det samme vil ske med dem hvis jeg starter et spil op med dem, som det gjorde med min brøndby Tunge

Så hvis der er nogle der har erfaring med disse klubber så kom endelig og anbefal en af dem Wink
Logged

carller
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3077: 25 Aug 2008, 19:17 »

Tottenham er ok, men jeg kan super meget anbefale portsmouth der med den nye summer-update har en kanon økonomi og med de rette indkøb kan du blande dig hvor det er sjovt..
Logged

reth77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3078: 25 Aug 2008, 19:59 »

valencia har nogen rimelig go'e spiller, men de har bare ingen penge fra starten Huh
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3079: 26 Aug 2008, 14:18 »

Jeg har nu fået lysten til at spille et spil, hvor jeg ved at jeg kan nå langt. Og et spil hvor jeg ikke mister lysten alt for hurtigt. Jeg gider ikke at starte i en klub som Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Chelsea osv. men i stedet starte i de alt for undervurderede klubber i europa eller verden.
Ligaerne som jeg har valgt er den bedste i Mexico, USA, Brasilien, Argentina og Tyskland. JEg har valgt to ligaer i Danmark og Spanien. Til sidst har jeg så valgt de tre bedste ligaer i England.

Hvem synes i jeg skal være?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3080: 26 Aug 2008, 14:26 »

Atletico Madrid.

En god midterklub som kan spille med om guldet.
Er selv Atletico lige nu, og havde rimelig mange penge også.

Dem kan du nå langt med.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3081: 26 Aug 2008, 14:27 »

Atletico Madrid.

En god midterklub som kan spille med om guldet.
Er selv Atletico lige nu, og havde rimelig mange penge også.

Dem kan du nå langt med.

Jeg har/havde et spil med Atletico Madrid, og jeg mistede lysten hurtigt. Men ellers tak Smiley
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3082: 26 Aug 2008, 14:32 »

Du kan prøve Hoffenheim: Netop rykket op i Bundesligaen, god økonomi. Og de har brug for forstærkninger for at holde sig oppe i tysklands bedste række. Hvis du ikke spiller med Roolands, er de i 2. Bundesligaen, men stadig god økonomi.

QPR: Endnu et hold som har økonomien iorden, og også har brug for forstærkninger, ofr at rykke op. De ligger i Englands 2. bedste række.

Swansea: Netop rykket op i samme liga som QPR. Nu ved jeg ikke hvilken update du har, men ellers er de nede i Coca Cola League 1, men et sjovt hold. Havde selv et spil med dem, hvor jeg rykkede dem op i 2. bedste række. Spillede ikke med Roolands update der, så de lå i CCL1.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3083: 26 Aug 2008, 14:35 »

Du kan prøve Hoffenheim: Netop rykket op i Bundesligaen, god økonomi. Og de har brug for forstærkninger for at holde sig oppe i tysklands bedste række. Hvis du ikke spiller med Roolands, er de i 2. Bundesligaen, men stadig god økonomi.

QPR: Endnu et hold som har økonomien iorden, og også har brug for forstærkninger, ofr at rykke op. De ligger i Englands 2. bedste række.

Swansea: Netop rykket op i samme liga som QPR. Nu ved jeg ikke hvilken update du har, men ellers er de nede i Coca Cola League 1, men et sjovt hold. Havde selv et spil med dem, hvor jeg rykkede dem op i 2. bedste række. Spillede ikke med Roolands update der, så de lå i CCL1.

Tak, det kan være jeg vil prøve en af dem, men jeg er ikke typen der er til lavere divisions fodbold, men ellers tak Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3084: 26 Aug 2008, 14:44 »

Tak, det kan være jeg vil prøve en af dem, men jeg er ikke typen der er til lavere divisions fodbold, men ellers tak Smiley
Synes du skulle være Valencia. De har en god trup, og en okay økonomi  Thumbs Up. Hvis du kan få dem til at spille sammen kan du slå hvem som helst  Cool
Logged


TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3085: 26 Aug 2008, 14:51 »

Jeg har nu fået lysten til at spille et spil, hvor jeg ved at jeg kan nå langt. Og et spil hvor jeg ikke mister lysten alt for hurtigt. Jeg gider ikke at starte i en klub som Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Chelsea osv. men i stedet starte i de alt for undervurderede klubber i europa eller verden.
Ligaerne som jeg har valgt er den bedste i Mexico, USA, Brasilien, Argentina og Tyskland. JEg har valgt to ligaer i Danmark og Spanien. Til sidst har jeg så valgt de tre bedste ligaer i England.

Hvem synes i jeg skal være?

Jeg har et spil i gang med AFC Ajax, og det kan meget vel blive det bedste save, jeg nogensinde har haft i FM08. Iflg. din beskrivelse, tror jeg et save med PSV Eindhoven eller AFC Ajax vil være lige noget for dig.
De er begge giganter, når det kommer til den nationale liga, men når det gælder det europæiske, er omdømmet ikke ligeså stort. Der ligger derfor en stor udfordring i, at gøre ét af holdene til giganter i Europa også.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3086: 26 Aug 2008, 14:54 »

TNT, jeg er gået i gang med et spil hvor jeg starter som landsholdstræner og senere går hen til en klub, men hvis jeg kunne vælge ligaerne om så ville jeg også tage Holland med og vælge Ajax Smiley
Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3087: 26 Aug 2008, 15:31 »

Hvem skal jeg være??

Det skal være et hold som kan komme med til uefa cupen helst ikke bedre hold, ellers er der ingen krav..

Det kan gøre lige meget hvad liga det er i.. Thumbs Up
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3088: 26 Aug 2008, 15:38 »

midtjylland?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3089: 26 Aug 2008, 15:40 »

Hvem skal jeg være??

Det skal være et hold som kan komme med til uefa cupen helst ikke bedre hold, ellers er der ingen krav..

Det kan gøre lige meget hvad liga det er i.. Thumbs Up

Det er jo stort set alle hold der er seedet mellem 3 og 6 i alle lande?
Logged

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010