home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 450130 gange)
coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3045: 21 Aug 2008, 20:37 »

Hoffenheim Smiley

De flytter ihvertfald ind i et spændende stadion i 2009 Smiley
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3046: 22 Aug 2008, 17:58 »

Jeg er så screwed drenge.
Gang på gang på gang, laver jeg et nyt save.
Jeg kan simpelthen ikke komme ordentligt igang med et.
Jeg søger en klub som spiller europæisk fodbold.
En klub med en nogenlunde komplet trup, men alligevel mangler forstærkninger.
En klub som har råd til at hente de rette forstærkninger.
Jeg har en spiller i ærmet, han er angriber. Så ville blive glad, hvis i kendte en klub som manglede en.
Det er mange kriterier, og alle behøves ikke opfyldes.
Men europæisk fodbold og økonomi er et must.

Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3047: 22 Aug 2008, 18:09 »

Jeg er så screwed drenge.
Gang på gang på gang, laver jeg et nyt save.
Jeg kan simpelthen ikke komme ordentligt igang med et.
Jeg søger en klub som spiller europæisk fodbold.
En klub med en nogenlunde komplet trup, men alligevel mangler forstærkninger.
En klub som har råd til at hente de rette forstærkninger.
Jeg har en spiller i ærmet, han er angriber. Så ville blive glad, hvis i kendte en klub som manglede en.
Det er mange kriterier, og alle behøves ikke opfyldes.
Men europæisk fodbold og økonomi er et must.

 Thumbs Up Thumbs Up
Helt klart FCM. De er mega sjove at spille, og har alle overstående krav.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3048: 22 Aug 2008, 18:17 »

hvad med en klub som roma, jeg har dog ikke helt styr på deres økonomi.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3049: 22 Aug 2008, 18:17 »

Helt klart FCM. De er mega sjove at spille, og har alle overstående krav.
Jeg har været FCM, og det lykkedes mig aldrig at finde en taktik som gav bare en enkel sejr :/
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3050: 22 Aug 2008, 18:21 »

Jeg havde det på samme måde som dig, Philli. Jeg prøvede en masse forskellige klubber, men intet fangede mig. Nu tror jeg heldigvis at jeg har fundet holdet som jeg skal spille med. Valget faldt på spanske, Atletico Madrid. Jeg satte nogle krav, og de passede godt til Atletico Madrid og nu håber jeg at lysten forbliver der. ;-)

Men ellers synes jeg du skal prøve med et hold, som er lige ved og næsten. Prøv og se om du kan føre Manchester City til succes, de har rigtig godt hold og deres økonomi kan jo sammenlignes med de helt store europæiske klubber.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3051: 22 Aug 2008, 18:23 »

Jeg havde det på samme måde som dig, Philli. Jeg prøvede en masse forskellige klubber, men intet fangede mig. Nu tror jeg heldigvis at jeg har fundet holdet som jeg skal spille med. Valget faldt på spanske, Atletico Madrid. Jeg satte nogle krav, og de passede godt til Atletico Madrid og nu håber jeg at lysten forbliver der. ;-)

Men ellers synes jeg du skal prøve med et hold, som er lige ved og næsten. Prøv og se om du kan føre Manchester City til succes, de har rigtig godt hold og deres økonomi kan jo sammenlignes med de helt store europæiske klubber.
'
Jo tak. Men har prøvet Man CIty, de fangede mig heller ikke. Men nu prøver jeg med Ajax, målet er at skifte midtbanen ud med mere kendte navne  Thumbs Up
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3052: 22 Aug 2008, 18:27 »

Jeg har været FCM, og det lykkedes mig aldrig at finde en taktik som gav bare en enkel sejr :/
Du kunne også prøve en helt ny måde at spille på. Har selv startet et game med Lyngby. Første sæson købte jeg gode unge spillere til en billig pris. Jeg rykkede så op i SAS-ligaen, hvor jeg så forblev. Så trak jeg mig tilbage, da jeg havde ført Lyngby til succes. Cirka 3-4 måneder senere var der en fri stilling i Villareal. Den tog jeg så. Da jeg overtog dem, lå de på en skuffende 14. plads, men jeg formåede at få dem i top 4 inden sæsonen var omme. Nu har jeg så sagt op der, og håber på at Valencia vil fjerne deres nuværende manager, så jeg kan komme til. Men det er ret sjovt at prøve forskellige klubber og så gå fra succes til succes.
Men husk hvis du vælger denne måde at spille på; Sæt din tidligere profession til: fodboldspiller på internationalt niveau. Det er vigtigt hvis du vil videre Smiley
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3053: 22 Aug 2008, 18:31 »

Du kunne også prøve en helt ny måde at spille på. Har selv startet et game med Lyngby. Første sæson købte jeg gode unge spillere til en billig pris. Jeg rykkede så op i SAS-ligaen, hvor jeg så forblev. Så trak jeg mig tilbage, da jeg havde ført Lyngby til succes. Cirka 3-4 måneder senere var der en fri stilling i Villareal. Den tog jeg så. Da jeg overtog dem, lå de på en skuffende 14. plads, men jeg formåede at få dem i top 4 inden sæsonen var omme. Nu har jeg så sagt op der, og håber på at Valencia vil fjerne deres nuværende manager, så jeg kan komme til. Men det er ret sjovt at prøve forskellige klubber og så gå fra succes til succes.
Men husk hvis du vælger denne måde at spille på; Sæt din tidligere profession til: fodboldspiller på internationalt niveau. Det er vigtigt hvis du vil videre Smiley
Den måde har jeg også prøvet. Men det kørte jeg også død i. Men tror jeg bare vil lade være at spille FM lige nu, da jeg simpelthen har så svært ved at finde et hold.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3054: 22 Aug 2008, 18:43 »

Hej Folkens.

Er løbet død i mit Man Utd spil hvor jeg har vundet premier league, Chl 3år i træk. Har også et spil med FCK men er også løbet død i det. Har brug for at prøve noget nyt.

Er der nogle af jer der har nogen idéer? Skal helst være fra den bedste division hvilket land det er, er lige meget, bare det er i EU.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3055: 22 Aug 2008, 18:50 »

Hej Folkens.

Er løbet død i mit Man Utd spil hvor jeg har vundet premier league, Chl 3år i træk. Har også et spil med FCK men er også løbet død i det. Har brug for at prøve noget nyt.

Er der nogle af jer der har nogen idéer? Skal helst være fra den bedste division hvilket land det er, er lige meget, bare det er i EU.
Valencia, Tottenham eller City Smiley
Logged


Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3056: 22 Aug 2008, 18:50 »

prøv Schalke 04 se om du kan fører dem til stor europæisk succes Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3057: 22 Aug 2008, 19:36 »

Tror Jeg prøver Schalke 04 og ser hvad jeg kan drive dem til. Thumbs Up
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3058: 24 Aug 2008, 11:52 »

Hey, Jeg skal til at starte et spil, og jeg vil helst været et hold fra den næstbedste række i England, så ville høre hvilke erfaringer i har, og hvem i synes jeg skulle vælge? Kom helst også med en begrundelse  Peace

Tak  Thumbs Up
Logged

carller
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3059: 24 Aug 2008, 12:04 »

norwich... de er sjove at være og med lidt held kan du komme i pl på 2 år.... prøvede jeg... man skal leje en masse spillere ;b
Logged

Sider: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010