home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1267 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 450512 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2940: 07 Aug 2008, 15:30 »

TNT:

Kræver det ikke tålmodighed og mange nederlag i starten, eller er de stærke i deres hjemlige liga?

Efter mit Saturn spil har jeg ikke så meget tålmodighed (har brugt 8 dage på den gemt Tunge ) så nu vil jeg vinde og ud i europa!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2941: 07 Aug 2008, 15:33 »

Nah, du kan sagtens være med i toppen allerede fra første sæson, men det kræver jo at man så har den rette taktik, og hvad der nu ellers spilller ind. Du kan altid prøve det i ca. en halv sæson, og se hvordan det går.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 15:41 af TNT » Logged

Mini-slask
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2942: 07 Aug 2008, 15:36 »

Hvis man tager hold som Elfsborg og Hammarby, kan man så, ligesom med DK, lokke "ikke-svenske" profiler til klubben?
Hvor højt er niveauet ca?

Men tak for svaret begge to Thumbs Up

du kan få svært ved at lokke de store profiler til den svenske liga, eller det har jeg ihvertfald oplevet, men efter noget tid kan du godt lokke svenskere fra det sotr udland til. jeg har selv hentet spillere som max von schlebrügge og
george mourad til
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2943: 07 Aug 2008, 15:44 »

Tja, de kan vel lokke spillere der er lidt dårligere end dem som hold som f.eks. BIF kan, og det er fint nok...

Tror jeg vil kigge nærmere på svenskerne! Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2944: 08 Aug 2008, 23:12 »

Hej allesammen, nu vil jeg benytte mig af denne tråd igen.
Som mange af jer nok ved har jeg en blog kørende i øjeblikket. Men vil også gerne have et spil ved siden af, hvor jeg skal skrive updates.

Mine krav er som altid, at det skal være et hold fra en af de store ligaer. Ikke et tophold, men et midterhold som evt. spiller Uefa Cup. Deres økonomi skal selvfølgelig være i orden, så der kan hentes et par forstærkinger.
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2945: 08 Aug 2008, 23:19 »

Hej allesammen, nu vil jeg benytte mig af denne tråd igen.
Som mange af jer nok ved har jeg en blog kørende i øjeblikket. Men vil også gerne have et spil ved siden af, hvor jeg skal skrive updates.

Mine krav er som altid, at det skal være et hold fra en af de store ligaer. Ikke et tophold, men et midterhold som evt. spiller Uefa Cup. Deres økonomi skal selvfølgelig være i orden, så der kan hentes et par forstærkinger.

Blackburn, Tottenham, Sunderland, Hull, Sampdoria(har selv et klasse spil igang med dem), Torino, Lazio, Atalanta, Getafe, Bilbao, Espanyol, Caen, Nancy, Nice, Heerenven, Twente, Wolfsbug, Hannover, Hertha.

Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2946: 09 Aug 2008, 12:13 »

Kan nogen anbefale at være Malaga i FM ?
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2947: 09 Aug 2008, 17:41 »

nå søger en klub i Europa dog ikke fra italien og Spanien


Mine krav er , at det skal være et hold fra en af de store ligaer. Ikke et tophold, men et midterhold som evt. spiller Uefa Cup. Deres økonomi skal selvfølgelig være i orden, så der kan hentes et par forstærkinger.

Edit. dog må det godt være et storhold fra Scandinavien
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 17:44 af Mijitrix » Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2948: 09 Aug 2008, 17:48 »

Tottenham, Portsmouth og Aston Villa er der alle store muligheder i. De har alle tre en masse penge du kan bruge af og en udemærket trup som du kan arbejde med. Held og lykke.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2949: 09 Aug 2008, 17:52 »

Tottenham, Portsmouth og Aston Villa er der alle store muligheder i. De har alle tre en masse penge du kan bruge af og en udemærket trup som du kan arbejde med. Held og lykke.

efter at mine to sidste spil har været i Aston Villa og Spurs så må jeg pas og portsmouth tiltaler mig ikke

desværre
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2950: 09 Aug 2008, 17:56 »

nå søger en klub i Europa dog ikke fra italien og Spanien


Mine krav er , at det skal være et hold fra en af de store ligaer. Ikke et tophold, men et midterhold som evt. spiller Uefa Cup. Deres økonomi skal selvfølgelig være i orden, så der kan hentes et par forstærkinger.

Edit. dog må det godt være et storhold fra Scandinavien
Hvis du betrækter Skotland som en af de store ligaer, synes jeg du skal prøve at være Heart. De starte med ca. 20 mio., men hvis du spørger om flere penge kan du få op til 40 mio. Og med et par forstærkninger kan du sagtens komme ind i kampen om top3. Smiley
Logged

SiwiSiwiSiwi
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2951: 09 Aug 2008, 17:58 »

-Du Skal Prøve At Være Porto Eller Sporting Lissabon
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2952: 09 Aug 2008, 17:59 »

Tysk fodbold er for mange kedeligt og uinteressant. Men der har du også et par muligheder. Schalke, Dortmund, Hamburg, Wolfsburg, Stuttgart, Hannover, Leverkusen, Frankfurt. Mulighederne er store!
Logged

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2953: 09 Aug 2008, 17:59 »

Tottenham eller Portsmouth begge super god økonomi og udemærkede spillere Smiley
Logged

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2954: 09 Aug 2008, 18:00 »

Okay gutter. Kører træt i hver eneste spil nu. Synes FM er blevet lidt for nemt. Så nu vil jeg gerne have en god LLM udfordring. Men helst med et hold som f.eks Cisco Roma som har nogle penge at handle ind for. Holdet skal helst være i de store ligaer og have nogle penge Smiley Gerne med 2-3 oprykninger op til den bedste række.
Logged

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010