home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 452048 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2835: 02 Aug 2008, 15:31 »

Jeg fik startet et Tottenham save inden jeg begyndte på mit nuværende Valencia save, men det blev lidt kedeligt med alle de penge man har derovre. Så synes jeg også, at England til dels minder meget om Italien og det er heller ikke i det land min filosofi passer bedst ind.

Har overvejet at starte for første gang i den franske liga med PSG, men har slet ingen erfaringer med dem, så skriv da lige hvis de kan anbefales. Ellers så står den måske også på en omgang Sporting Gijon, Hospitalet, Rayo, Liverpool eller Brøndby.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2836: 02 Aug 2008, 15:41 »

PSG kan anbefales!
Det er virkelig et fedt hold at spille med.. Bare se at komme igang! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2837: 02 Aug 2008, 21:02 »

Jeg fik startet et Tottenham save inden jeg begyndte på mit nuværende Valencia save, men det blev lidt kedeligt med alle de penge man har derovre. Så synes jeg også, at England til dels minder meget om Italien og det er heller ikke i det land min filosofi passer bedst ind.

Har overvejet at starte for første gang i den franske liga med PSG, men har slet ingen erfaringer med dem, så skriv da lige hvis de kan anbefales. Ellers så står den måske også på en omgang Sporting Gijon, Hospitalet, Rayo, Liverpool eller Brøndby.

Hospitalet har Barca som moderklub så der skulle være mulighed for at låne et talent eller 2
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2838: 02 Aug 2008, 21:06 »

Er enig med Dalle. Hospitalet er en god mulighed  Peace
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2839: 02 Aug 2008, 21:11 »

Jeg er blevet træt af mit Barca save, og har ikke kunne få et spil i gang de sidste par uger, hvor det højest er blevet til en sæson.
Derfor er jeg åbne overfor forslag.
Det skal dog helst være en klub med et rimelig spillermateriale, som kan blande sig i top5 i deres række, samtidig må de gerne have en del penge til rådighed til transfers. Jeg vil dog helst undgå italienske eller danske hold.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2840: 02 Aug 2008, 21:12 »

Jeg er blevet træt af mit Barca save, og har ikke kunne få et spil i gang de sidste par uger, hvor det højest er blevet til en sæson.
Derfor er jeg åbne overfor forslag.
Det skal dog helst være en klub med et rimelig spillermateriale, som kan blande sig i top5 i deres række, samtidig må de gerne have en del penge til rådighed til transfers. Jeg vil dog helst undgå italienske eller danske hold.

Manchester City Thumbs Up

synes ikke der skal så meget begrundelse til da de har så mange penge Shockeret
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2841: 02 Aug 2008, 21:13 »

Jeg er blevet træt af mit Barca save, og har ikke kunne få et spil i gang de sidste par uger, hvor det højest er blevet til en sæson.
Derfor er jeg åbne overfor forslag.
Det skal dog helst være en klub med et rimelig spillermateriale, som kan blande sig i top5 i deres række, samtidig må de gerne have en del penge til rådighed til transfers. Jeg vil dog helst undgå italienske eller danske hold.

Newcastle har ca. 350 at købe for. Jeg fik hentet Kompany og Van der Vaart til i første sæson, hvilket gav mig en 5. plads.

Med Owen og Martins i front er angrebet godt sikret, mens Shay Given er sikker i kassen. Holdet kan med lidt held godt føres frem til noget stort.
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2842: 02 Aug 2008, 21:13 »

Jeg er blevet træt af mit Barca save, og har ikke kunne få et spil i gang de sidste par uger, hvor det højest er blevet til en sæson.
Derfor er jeg åbne overfor forslag.
Det skal dog helst være en klub med et rimelig spillermateriale, som kan blande sig i top5 i deres række, samtidig må de gerne have en del penge til rådighed til transfers. Jeg vil dog helst undgå italienske eller danske hold.

Ajax! Viderefør deres talenthold, og det fantastiske pasninsspil. Og så passer den med dit top-5 hold, og pengene. De har et fantastisk hold, og man kan tjene rigtig mange penge på deres mange talenter.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2843: 02 Aug 2008, 21:17 »

Rosenborg fra Norge. De starter ikke med et højt budget, men hvis du spørger bestyrelsen får man som regel op til 130 mil, hvilket er meget for en skandinavisk klub.

Hearts fra Skotland. De har ikke så mange penge, men det er en fantastisk klub som er sjov at skabe resultater med. De har potientialet til at blande sig i top 3 med en god manager.

Bordeaux fra Frankrig. De har rimlig budget og et godt hold. I øvrigt er det altid sjovt at forsøge at Lyon af pinden.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2844: 02 Aug 2008, 21:24 »

Jeg er blevet træt af mit Barca save, og har ikke kunne få et spil i gang de sidste par uger, hvor det højest er blevet til en sæson.
Derfor er jeg åbne overfor forslag.
Det skal dog helst være en klub med et rimelig spillermateriale, som kan blande sig i top5 i deres række, samtidig må de gerne have en del penge til rådighed til transfers. Jeg vil dog helst undgå italienske eller danske hold.
Villarreal, Atletico, Sevilla, Tottenham, Man City og Everton, burde opfylde dine krav Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2845: 02 Aug 2008, 21:25 »

Helt sikkert nogle forslag jeg vil overveje Smiley Håber på jeg får tid til og starte i aften Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2846: 02 Aug 2008, 22:17 »

Hospitalet har Barca som moderklub så der skulle være mulighed for at låne et talent eller 2

Jeg har fået spillet et par timer med Hospitalet, men jeg tror, at jeg springer et nyt LLM eventyr over, da jeg simpelthen ikke kan tage mig sammen, når jeg tænker på mit Valencia mandskab.

I må endelig komme med et par bud på hvem jeg kan være - også selvom de ikke helt udfylder kravene på forrige side.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2847: 02 Aug 2008, 22:21 »

Jeg har fået spillet et par timer med Hospitalet, men jeg tror, at jeg springer et nyt LLM eventyr over, da jeg simpelthen ikke kan tage mig sammen, når jeg tænker på mit Valencia mandskab.

I må endelig komme med et par bud på hvem jeg kan være - også selvom de ikke helt udfylder kravene på forrige side.

 funny hvad så med at starte et nyt Valencia-spil, evt med en anden opstilling og andre indkøb. funny
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2848: 02 Aug 2008, 22:24 »

funny hvad så med at starte et nyt Valencia-spil, evt med en anden opstilling og andre indkøb. funny

Haha det tror jeg vist ikke jeg kan tage mig sammen til ;-)

Jeg tror bare, at jeg skal finde mig en klub udenfor Spanien.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2849: 02 Aug 2008, 22:26 »

Haha det tror jeg vist ikke jeg kan tage mig sammen til ;-)

Jeg tror bare, at jeg skal finde mig en klub udenfor Spanien.
Nu ved jeg du ikke er meget for at spille i Italien, men jeg synes du skal tag et kig på Fiorentina. De har en spændende trup, mange italienske spillere og et godt bugdet. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010