home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 451987 gange)
nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2820: 30 Jul 2008, 12:37 »

Mit valg faldt på franske AS Monaco, jeg synes de har et meget spændende hold og har underpræsteret i nogle år. Så nu vil jeg gøre dem til tophold igen.

Tak for jeres gode bud.

Uhh ja Menez, Gakpe, Piquionne og Nene Opstemt
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2821: 30 Jul 2008, 13:27 »

Piquinne er helt fantastisk i manager.
Godt valg Smiley
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2822: 30 Jul 2008, 13:42 »

Piquinne er helt fantastisk i manager.
Godt valg Smiley

Også i virkligheden Wink http://www.bold.dk/nyt/?vis=87005
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2823: 30 Jul 2008, 13:44 »

Ja, både i manager og i virkeligheden  Thumbs Up
Logged

zacho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2824: 30 Jul 2008, 14:02 »

brøndby og liverpool
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2825: 31 Jul 2008, 17:22 »

hvilket europæisk eller sydamerikansk land synes i jeg bør være (gider bare ikke England) Cool
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2826: 02 Aug 2008, 14:41 »

Nu når solen er væk i en kort stund, og regnen er begyndt at falde fra himlen, så har jeg tænkt mig at starte et nyt save - men jeg er desværre helt lost. Har lige afsluttet mit Valencia save, og søger en klub som minder meget om netop den klub.

- Det skal være en klub, der satser meget på spillere fra det samme land, som klubben spiller i. Så det skal selvfølgelig også være et krav, at klubben har mange spillere med samme nationalitet, som det land klubben befinder sig i.

- Der må meget gerne være et par talenter eller unge stjerner (ligesom f.eks Silva, Sunny, Albiol etc.) på holdet, men det skal selvfølgelig ikke være noget á la Real Madrid.

- Klubben må ikke have en medieprognose på ét eller to, men meget gerne mellem tre og syv.

Som I kan se, så kan disse krav sammenlignes meget med Valencia. Dette har også været den klub, som har fanget mig mest mens jeg har spillet Football Manager, men nu er det dog ved at blive en smule kedeligt. Derfor kunne det være lækkert, hvis jeg fandt en klub, som er lidt i skyggen af ligaens helt store hold, men som besidder massere af potentiale.

Fyr løs.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 14:43 af vondracek » Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2827: 02 Aug 2008, 14:47 »

Nu når solen er væk i en kort stund, og regnen er begyndt at falde fra himlen, så har jeg tænkt mig at starte et nyt save - men jeg er desværre helt lost. Har lige afsluttet mit Valencia save, og søger en klub som minder meget om netop den klub.

- Det skal være en klub, der satser meget på spillere fra det samme land, som klubben spiller i. Så det skal selvfølgelig også være et krav, at klubben har mange spillere med samme nationalitet, som det land klubben befinder sig i.

- Der må meget gerne være et par talenter eller unge stjerner (ligesom f.eks Silva, Sunny, Albiol etc.) på holdet, men det skal selvfølgelig ikke være noget á la Real Madrid.

- Klubben må ikke have en medieprognose på ét eller to, men meget gerne mellem tre og syv.

Som I kan se, så kan disse krav sammenlignes meget med Valencia. Dette har også været den klub, som har fanget mig mest mens jeg har spillet Football Manager, men nu er det dog ved at blive en smule kedeligt. Derfor kunne det være lækkert, hvis jeg fandt en klub, som er lidt i skyggen af ligaens helt store hold, men som besidder massere af potentiale.

Fyr løs.

Når jeg læser hele dit indlæg der, så er det første hold jeg kommer i tanke om, Roma... Roma vil gerne have italienske spillere og det er muligt at skabe et helt italiensk mandskab i løbet af ingen tid(Har selv gjort det). De har desuden en god ungdomsafdeling, og der er nogle talenter i førsteholdstruppen, som Aquilani og så er der stjerner som Totti, desuden for de en god økonomi allerede efter første sæson, så du kan uden problemer skabe et rigtigt storhold, hvad end det så er med italienske spillere eller mange udlændinge...

Roma er mit bud, men nu er jeg bare kommet i tvivl om hvil medie prognose de egentlig har...
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2828: 02 Aug 2008, 14:52 »

Roma har jeg også haft et kig på. Selvom jeg ikke ved særlig meget om italiensk fodbold, så fornemmer jeg lidt, at det er en klub der prøver at skille sig lidt ud fra mængden og spille lidt anderledes fodbold. Jeg er dog bange for, at italiensk fodbold vil komme til at kede mig lidt, da min filosofi passer perfekt i Spanien.

Anyway, så vil jeg da lige tage et nærmere kig på Roma, og tak for budet :-)
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2829: 02 Aug 2008, 14:59 »

Det lader åbenbart til, at du ikke er særligt åben overfor bud på hold udenfor Spaniens rammer. Hvis det er tilfældet, så synes jeg, du skal tage et kig på Atlético Madrid eller Villarreal – begge underdogs med gode spillere.
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2830: 02 Aug 2008, 15:05 »

Jeg har lige startet med Almeria, som minder meget om det du vil. Indtil videre går det rigtig godt. Du har underskud i dit lønbudget og har 770k at købe for fra start, samtidig forventes det fra bestyrelsen "Top Half Finish".

Almeria har næsten kun spanske spillere, og talenter som Diego, Guilherme og Pablo Piatti.
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2831: 02 Aug 2008, 15:09 »

vis du tag roolands helt nye update så kan du tag getafe de har gode talenter og de har bla. købt soldado
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2832: 02 Aug 2008, 15:09 »

Atl. Bilbao ?

Spillerne er fra samme land, der er nogle talenter, ikk helt lige så store som dem du nævner, men alligevel,

Så er der desværre medie prognosen der nok er lidt for lav, og så deres indkøbspolitik som ikk alle gider at lege´med
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2833: 02 Aug 2008, 15:13 »

Det lader åbenbart til, at du ikke er særligt åben overfor bud på hold udenfor Spaniens rammer. Hvis det er tilfældet, så synes jeg, du skal tage et kig på Atlético Madrid eller Villarreal – begge underdogs med gode spillere.

Atlético bryder jeg mig ikke særlig meget om efter jeg har været dem et par gange nu. Villarreal tvivler jeg også lidt på, da jeg ikke rigtig kan forestille mig succes med kun spanske spillere på holdet.

Jeg har lige startet med Almeria, som minder meget om det du vil. Indtil videre går det rigtig godt. Du har underskud i dit lønbudget og har 770k at købe for fra start, samtidig forventes det fra bestyrelsen "Top Half Finish".

Almeria har næsten kun spanske spillere, og talenter som Diego, Guilherme og Pablo Piatti.

Det lyder spændende, og noget jeg helt klart vil overveje.

Og når det er sagt, så må det gerne være hold fra spaniens lavere rækkere, selvom jeg dog før skrev det med medieprognosen. Kom lige i tanke om, at Sporting Gijon eller Hospitalet ville være et par interessante, så fyr bare løs.

EDIT: Jeg havde overvejet Bilbao, Nemeth. De kan kun købe spillere fra Spanien, og de skal være baskere, hvilket imo ødelægger en del muligheder.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 15:15 af vondracek » Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2834: 02 Aug 2008, 15:21 »

Har du overvejet Tottenham eller West Ham ud fra devicen om, at du der får mulighed for at have en masse spillere som har britisk nationalitet...

West Ham er en fed klub at spille med imo - de har rimelig mange penge at købe for - i 1.sæson i et rimelig nyt netgame-save har jeg formået at hente M.Fernandez, Michael Dawson, Andriyi Voronin, Pablo Piatti og Dario Srna - for blot 20 mio.pund, så det er vist godkendt Smiley

Samtidig har West Ham et fremragende ungdomsarbejde! og spillere som Parker, Noble, Ashton, Bellamy, Lucas Neill, A.Ferdinand, Zamora, Cole, Mullins, McCartney, Faubert...fremragen de spillere!
Logged

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010