home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 874 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 451963 gange)
Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2790: 26 Jul 2008, 21:44 »


Q.P.R, er et oplagt valg  Cool
Okay tusind tak Thumbs Up Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2791: 26 Jul 2008, 21:47 »

Hey Cencur.
Jeg har i mange af mine seneste spil fået gode resultater med engelske-hold, fra den anden bedste række, Championsship. Jeg vil råde dig til alle hold i den række, da det virkelig er sjovt. Ryk op så hurtig som muligt, for derved kan man skabe en eminent trup. Jo hurtigere, jo bedre.

Spanien og Italien har jeg aldrig spillet i lavere rækker ved, så dem kan jeg ikke holde en tale om. Vil dog sige at du skal prøve England's rækker, hvor at Leeds måske også kunne være sjove. Der har du muligheden for at skabe dit helt eget hold - og det er fantastisk sjovt.

Lækkert med et indlæg man kan bruge til noget! Har ikke haft Leeds i tankerne før nu, så det kan meget vel være at valget falder på dem! Så kan det være at jeg skal lave min debut blog herinde, hvis savet holder i +2 sæsoner!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2792: 26 Jul 2008, 21:57 »

Lækkert med et indlæg man kan bruge til noget! Har ikke haft Leeds i tankerne før nu, så det kan meget vel være at valget falder på dem! Så kan det være at jeg skal lave min debut blog herinde, hvis savet holder i +2 sæsoner!

Det ville jeg hvert fald se frem til, hvis du gør. Leeds er altid spændende at høre om, og deres trup er spændende på mange punkter. En blog kunne være god at få, da det er på mode at skrive om LLM for tiden - og det vil en blog om Leeds sikkert gøre endnu bedre.

Som jeg har sagt kan du forme truppen præcis som du vil, da pengene er store og man vidst har arbejdsro. Altså ikke for store mål fra ledelsens side. Beckford vil jeg satse meget på i første sæson, da han med sine sublime hurtighed kan løbe fra de fleste i de lavere rækker. God spillelyst - og jeg ser frem til en blog.

Spil 2 år i den kommende uge, så jeg kan vende hjem fra ferie og se en Leeds blog oppe.
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2793: 26 Jul 2008, 21:57 »

Hej allesammen. Jeg har svært ved rigtig at få gang i et rigtig spil. Sidst var med R. Madrid, som er min ynglingsklub, så der fandt jeg lysten. I fm07 havde jeg et save med Birmingham hvor Bendtner og Sebastian Larsson bla. var der. Nu har jeg så tænkt mig at begynd eet spil i The Championship igen. Jeg spiller med Roolands upddate, og minne krav er at de har nogle spiller som man kender, hvis I forstår hvad jeg mener.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2794: 26 Jul 2008, 22:02 »

Det ville jeg hvert fald se frem til, hvis du gør. Leeds er altid spændende at høre om, og deres trup er spændende på mange punkter. En blog kunne være god at få, da det er på mode at skrive om LLM for tiden - og det vil en blog om Leeds sikkert gøre endnu bedre.

Som jeg har sagt kan du forme truppen præcis som du vil, da pengene er store og man vidst har arbejdsro. Altså ikke for store mål fra ledelsens side. Beckford vil jeg satse meget på i første sæson, da han med sine sublime hurtighed kan løbe fra de fleste i de lavere rækker. God spillelyst - og jeg ser frem til en blog.

Spil 2 år i den kommende uge, så jeg kan vende hjem fra ferie og se en Leeds blog oppe.

Super at få nogle råd fra en rutineret skribent!

Hehe, arbejder som en sindsyg, så 2 år på en uge er meget, meget, meget optimistiskt, men satser ihvertfald på 1 sæson inden næste søndag og så tager jeg den derfra :-)

Men skal ud og finde lidt inspiration til spillerkøb osv, da jeg faktisk er en elendig FM spiller... Har kun spillet med Brøndby i 08'eren og i 07'eren blev det kun til Milan, Brøndby og Tottenham.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2795: 26 Jul 2008, 22:04 »

@vuson - Q.P.R skulle være en godt hold at spille med, ellers er det de tre nedrykkere som altid har en enkelt eller to som man kender ;-)
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2796: 26 Jul 2008, 22:14 »

Super at få nogle råd fra en rutineret skribent!

Hehe, arbejder som en sindsyg, så 2 år på en uge er meget, meget, meget optimistiskt, men satser ihvertfald på 1 sæson inden næste søndag og så tager jeg den derfra :-)

Men skal ud og finde lidt inspiration til spillerkøb osv, da jeg faktisk er en elendig FM spiller... Har kun spillet med Brøndby i 08'eren og i 07'eren blev det kun til Milan, Brøndby og Tottenham.

FmFreaks har lavet et par interviews, i et med Kenneth Emil Petersen fortæller han om hvem han plejer at købe til Leeds. Den ligger inde under artikler, så der kan du hvert fald hente lidt inspiration. Men kig i Østeuropa, hvor at spillerne er billige og har et kæmpe talent.. Men mange som du henter til Brøndby, burde man også kunne hente til Leeds. Hvor gode de så er i England er et andet spørgsmål..
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2797: 26 Jul 2008, 22:16 »

FmFreaks har lavet et par interviews, i et med Kenneth Emil Petersen fortæller han om hvem han plejer at købe til Leeds. Den ligger inde under artikler, så der kan du hvert fald hente lidt inspiration. Men kig i Østeuropa, hvor at spillerne er billige og har et kæmpe talent.. Men mange som du henter til Brøndby, burde man også kunne hente til Leeds. Hvor gode de så er i England er et andet spørgsmål..

Kanon, tak for hjælpen! Vil læse et par artikler og et par blogs om hold fra de lavere rækker i England og så vil jeg gå igang med den faldne storklub! :-)
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2798: 26 Jul 2008, 22:18 »

Kanon, tak for hjælpen! Vil læse et par artikler og et par blogs om hold fra de lavere rækker i England og så vil jeg gå igang med den faldne storklub! :-)

Det var så lidt. Derudover bliver jeg nød til at fortælle dig om denne blog: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14301.0

Et mesterværk af en veteran, der nok kan hjælpe dig en masse.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2799: 26 Jul 2008, 22:20 »

Det var så lidt. Derudover bliver jeg nød til at fortælle dig om denne blog: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14301.0

Et mesterværk af en veteran, der nok kan hjælpe dig en masse.

Også den første blog jeg søgte efter! :-D
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2800: 28 Jul 2008, 10:49 »

Hej Freaks..

Jeg overvejer at starte en blog med et underdog hold og føre dem til succes . Men problemet er jeg ikke ved hvilket hold det skal være.. Så jeg håbede i havde nogle ideer. Har selv tænkt på Barnsley men jeg ved ikk..

Tak på forhånd Wink
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2801: 28 Jul 2008, 11:02 »

Hej Freaks..

Jeg overvejer at starte en blog med et underdog hold og føre dem til succes . Men problemet er jeg ikke ved hvilket hold det skal være.. Så jeg håbede i havde nogle ideer. Har selv tænkt på Barnsley men jeg ved ikk..

Tak på forhånd Wink

Avarta med Roolands database? Ellers prøv Mali.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2802: 28 Jul 2008, 11:20 »

Hej Freaks..

Jeg overvejer at starte en blog med et underdog hold og føre dem til succes . Men problemet er jeg ikke ved hvilket hold det skal være.. Så jeg håbede i havde nogle ideer. Har selv tænkt på Barnsley men jeg ved ikk..

Tak på forhånd Wink

Nogle Liga'er du har specielt tænkt på?
Fordi der er tusind hold, du kan vælge der! (;
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2803: 28 Jul 2008, 14:01 »

Elne@  hvor kan man finde den database??



JakobHove@ jeg tænker ikke på nogen speciel liga .. Det skal bare være i Europa
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2804: 28 Jul 2008, 14:04 »

Hej Freaks..

Jeg overvejer at starte en blog med et underdog hold og føre dem til succes . Men problemet er jeg ikke ved hvilket hold det skal være.. Så jeg håbede i havde nogle ideer. Har selv tænkt på Barnsley men jeg ved ikk..

Tak på forhånd Wink

Athletic Bilbao. Altid et hold, der repræsenterer en solid udfordring.
Logged


Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010