home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 906 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 451974 gange)
vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2775: 25 Jul 2008, 22:56 »

Hey allesammen...
Jeg har tænkt mig at begynde et spil i Tyskland, med enten Schalke, HSV eller Stttgart. Hvem syntes I af de holod jeg skal være og hvorfor?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2776: 26 Jul 2008, 13:21 »

Jeg har virkelig lyst til at spille et spil i den andenbedste eller tredjebedste liga i et spil, hvor jeg så kæmper mig op, og får nyt job en gang imellem i større klubber, jeg ved bare ikke hvilken klub jeg skal spille med. Jeg vil enten være i Portugal, Spanien, England, Danmark, Østeuropa (Kun den bedste ligahold) eller Frankrig. Håber i kan hjælpe mig?
« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 13:25 af FMManutd » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2777: 26 Jul 2008, 13:22 »

Jeg har virkelig lyst til at spille et spil i den andenbedste eller tredjebedste liga i et spil, hvor jeg så kæmper mig op, og får nyt job en gang imellem i større klubber, jeg ved bare ikke hvilken klub jeg skal spille med. Jeg vil enten være i Portugal, Spanien, England, Danmark, Østeuropa (Kun den bedste ligahold) og til sidst Norge eller Sverige. Håber i kan hjælpe mig?
Bari fra den andenbedste række i Italien  Thumbs Up
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2778: 26 Jul 2008, 13:23 »

Jeg vil helst ikke være et hold i Italien, men tak for budet Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2779: 26 Jul 2008, 13:24 »

Mangler et hold at spille med udover mit geniale Brøndby spil, men har ingen anelse om hvem jeg skal være... Gider ikke den øverste liga, så gerne et hold i anden eller tredje bedste række i England, Spanien, Italien, Tyskland eller Frankrig.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2780: 26 Jul 2008, 13:26 »

Jeg har virkelig lyst til at spille et spil i den andenbedste eller tredjebedste liga i et spil, hvor jeg så kæmper mig op, og får nyt job en gang imellem i større klubber, jeg ved bare ikke hvilken klub jeg skal spille med. Jeg vil enten være i Portugal, Spanien, England, Danmark, Østeuropa (Kun den bedste ligahold) og til sidst Norge eller Sverige. Håber i kan hjælpe mig?
I Spanien er der f.eks. en spændende og svær udfordring i Barcelona forstaden "Castelldefels". Svære betingelser, men få Espanyol eller Barcelona som parent club og du kan leje dig til oprykning. Wink

Hvis du tager i Danmark, kan du evt. tage det mest lokale hold i forhold til dig selv? Altså i 2. div.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

andersfa123
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2781: 26 Jul 2008, 13:28 »

Jeg vil helst ikke være et hold i Italien, men tak for budet Smiley
Prøv IK Sirius i den anden bedste svenske række?

Mangler et hold at spille med udover mit geniale Brøndby spil, men har ingen anelse om hvem jeg skal være... Gider ikke den øverste liga, så gerne et hold i anden eller tredje bedste række i England, Spanien, Italien, Tyskland eller Frankrig.
Prøv at start uden job?  Cool
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2782: 26 Jul 2008, 13:28 »

Castelldefels lyder meget spændende, og dem tror jeg at jeg vil starte et save med. Det mest lokale hold, for mig i 2. division er Skovlunde. Men tak for budet Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2783: 26 Jul 2008, 13:29 »

Prøv IK Sirius i den anden bedste svenske række?


Tak for budet, men jeg tror jeg dropper Sverige Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2784: 26 Jul 2008, 13:37 »

FC St. Pauli eller Hercules CF, fede klubber, Cencur Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2785: 26 Jul 2008, 13:38 »

Mangler et hold at spille med udover mit geniale Brøndby spil, men har ingen anelse om hvem jeg skal være... Gider ikke den øverste liga, så gerne et hold i anden eller tredje bedste række i England, Spanien, Italien, Tyskland eller Frankrig.

Tag Crewe, jeg har gode erfaringer med dem, de er i den 3. bedste engelske.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2786: 26 Jul 2008, 13:47 »

Mangler et hold at spille med udover mit geniale Brøndby spil, men har ingen anelse om hvem jeg skal være... Gider ikke den øverste liga, så gerne et hold i anden eller tredje bedste række i England, Spanien, Italien, Tyskland eller Frankrig.

Hey Cencur.
Jeg har i mange af mine seneste spil fået gode resultater med engelske-hold, fra den anden bedste række, Championsship. Jeg vil råde dig til alle hold i den række, da det virkelig er sjovt. Ryk op så hurtig som muligt, for derved kan man skabe en eminent trup. Jo hurtigere, jo bedre.

Spanien og Italien har jeg aldrig spillet i lavere rækker ved, så dem kan jeg ikke holde en tale om. Vil dog sige at du skal prøve England's rækker, hvor at Leeds måske også kunne være sjove. Der har du muligheden for at skabe dit helt eget hold - og det er fantastisk sjovt.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2787: 26 Jul 2008, 21:17 »

Jeg er her på det sidste gået lidt død i FM fordi jeg ikke kan finde et hold at spille med.Derfor håber jeg at I kan hjælpe mig.Holdet skal helst være et hold i de anden- og tredjebedste rækker men samtidig skal holdet være så stærk og økonomien er god nok til at begå sig i den bedste række.

Håber virkelig I kan hjælpe mig
På forhånd tak
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2788: 26 Jul 2008, 21:20 »

Jeg er her på det sidste gået lidt død i FM fordi jeg ikke kan finde et hold at spille med.Derfor håber jeg at I kan hjælpe mig.Holdet skal helst være et hold i de anden- og tredjebedste rækker men samtidig skal holdet være så stærk og økonomien er god nok til at begå sig i den bedste række.

Håber virkelig I kan hjælpe mig
På forhånd tak


Q.P.R, er et oplagt valg  Cool
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2789: 26 Jul 2008, 21:24 »

Hej allesammen. Jeg har svært ved rigtig at få gang i et rigtig spil. Sidst var med R. Madrid, som er min ynglingsklub, så der fandt jeg lysten. I fm07 havde jeg et save med Birmingham hvor Bendtner og Sebastian Larsson bla. var der. Nu har jeg så tænkt mig at begynd eet spil i The Championship igen. Jeg spiller med Roolands upddate, og minne krav er at de har nogle spiller som man kender, hvis I forstår hvad jeg mener.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 21:57 af vuson » Logged

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010