home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 862 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 451395 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2400: 15 Jun 2008, 19:51 »

Jeg har ikke spillet Manager så meget den seneste tid, grunden er at jeg ikke kan finde det rette hold I kender det sikkert selv. Da den sidste eksame snart er overstået står den på sommerferie, så det ville være rart at kunne få startet et sjovt og underholdende spil op. Jeg har prøvet med et par hold, men de fanger mig ikke rigtig. Holdet skal være fra en af de store ligaer, ellers har jeg ikke så mange krav. Gerne et midterhold med en god økonomi, med de rette indkøb er jeg med i den sjove ende. Mine krav hælder nok mest til England, men har spillet så mange gange i den engelske, så det bliver nok heller ikke den. Vil gerne ned og være et hold sydpå, altså Italien eller Spanien.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2401: 15 Jun 2008, 19:53 »

Hvis det er England, så er Newcastle et godt bud, men i spanien, der kunne du måske være Atletico Madrid?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2402: 15 Jun 2008, 19:59 »

Som jeg har skrevet, gider jeg ikke England. Atletico Madrid kunne være en mulighed.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2403: 15 Jun 2008, 20:05 »

Vil gerne ned og være et hold sydpå, altså Italien eller Spanien.

Du skal da være Milan og Indføre Det længe ventede Generations skifte Wink
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2404: 15 Jun 2008, 20:08 »

Jeg har ikke spillet Manager så meget den seneste tid, grunden er at jeg ikke kan finde det rette hold I kender det sikkert selv. Da den sidste eksame snart er overstået står den på sommerferie, så det ville være rart at kunne få startet et sjovt og underholdende spil op. Jeg har prøvet med et par hold, men de fanger mig ikke rigtig. Holdet skal være fra en af de store ligaer, ellers har jeg ikke så mange krav. Gerne et midterhold med en god økonomi, med de rette indkøb er jeg med i den sjove ende. Mine krav hælder nok mest til England, men har spillet så mange gange i den engelske, så det bliver nok heller ikke den. Vil gerne ned og være et hold sydpå, altså Italien eller Spanien.

zaragoza
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2405: 15 Jun 2008, 20:10 »

Jeg har ikke spillet Manager så meget den seneste tid, grunden er at jeg ikke kan finde det rette hold I kender det sikkert selv. Da den sidste eksame snart er overstået står den på sommerferie, så det ville være rart at kunne få startet et sjovt og underholdende spil op. Jeg har prøvet med et par hold, men de fanger mig ikke rigtig. Holdet skal være fra en af de store ligaer, ellers har jeg ikke så mange krav. Gerne et midterhold med en god økonomi, med de rette indkøb er jeg med i den sjove ende. Mine krav hælder nok mest til England, men har spillet så mange gange i den engelske, så det bliver nok heller ikke den. Vil gerne ned og være et hold sydpå, altså Italien eller Spanien.

Så synes jeg da at du skal prøve Fiorentina Smiley Budgettet er nogenlunde. Holdet er godt og med et par forstærkninger er du med i toppen..
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2406: 15 Jun 2008, 20:14 »

Tak for de mange bud drenge Thumbs Up Vil lige tænke over dem.
Andreas93@ Kunne være jeg skulle smide dem ned i den næstbedste Wink
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2407: 15 Jun 2008, 20:20 »

Hej alle Wink!

Jeg tænkte på om i ikke vidste en god klub i fx Italien, Spanien eller England som er en lille klub med et stort budget så man i første vindue kunne købe Bogdan Stancu, Gabriel Torje, Nordtveit og Simon Kjær osv. (inspiration fra Ben92's taktik med Genoa) Smiley!
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2408: 15 Jun 2008, 20:22 »

Hej alle Wink!

Jeg tænkte på om i ikke vidste en god klub i fx Italien, Spanien eller England som er en lille klub med et stort budget så man i første vindue kunne købe Bogdan Stancu, Gabriel Torje, Nordtveit og Simon Kjær osv. (inspiration fra Ben92's taktik med Genoa) Smiley!
Tror jeg godt du kan med QPR i England. du kan i hvert fald godt få Stancu og Kjær, og leje Nordtveit
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2409: 15 Jun 2008, 20:23 »

Tror jeg godt du kan med QPR i England. du kan i hvert fald godt få Stancu og Kjær, og leje Nordtveit

Har de spillere til at rykke op Wink?
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2410: 15 Jun 2008, 20:23 »

Har de spillere til at rykke op Wink?
Nah, men det kan de få.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2411: 15 Jun 2008, 20:25 »

Nah, men det kan de få.
Hehe, tror jeg bestemt jeg vil prøve senere i aften Wink! Nu får vi at se, har jo lige startet et Man Utd save.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2412: 15 Jun 2008, 21:15 »

Hehe, tror jeg bestemt jeg vil prøve senere i aften Wink! Nu får vi at se, har jo lige startet et Man Utd save.
Så er et Q.P.R. save oppe, jeg vil prøve at indspille en taktik og sikre en oprykning så jeg satte forventningen til "Vinder" så har jeg 210 millioner at gøre godt med Wink!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2413: 15 Jun 2008, 21:26 »

Jeg kunne godt tænke at starte et spil, hvor en klub blivert gjort rige, ligesom Dau og Møller har gjort det Smiley

Skal det være :

Portsmouth halvt franske bestyrelses formand Alexandre Gaydamak, vender tilbage til sin fødeby for at stå i spidsen for PSG

Peter Schmeichel overtager sin tidligere klub (og min barndoms klub) Hvidovre for at sende dem til toppen af dansk Fodbold.

Vladimir Potanin overtager Birmingham og kravet skal være at mindst 5 Russiske spillere skifter til klubben

Hvilket scenario skal jeg vælge? Smiley

« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 21:28 af Rooland » Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2414: 15 Jun 2008, 21:28 »

Jeg kunne godt tænke at starte et spil, hvor en klub blivert gjort rige, ligesom Dau og Møller har gjort det Smiley
Skal det være :

Portsmouth halvt franske bestyrelses formand Alexandre Gaydamak, vender tilbage til sin fødeby for at stå i spidsen for PSG

Peter Schmeichel overtager sin tidligere klub (og min barndoms klub) Hvidovre for at sende dem til toppen af dansk Fodbold.

Vladimir Potanin overtager Birmingham og kravet skal være at mindst 5 Russiske spiller skifter til klubben

Hvilket scenario skal jeg tage? Smiley



Den med Schmeichel er jo forsøgt og mislykket Wink

Synes du skal Tage den med Birmingham da den lyder mere udfordrende Wink
Logged

Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010