home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 841 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 451392 gange)
hallengreen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2385: 13 Jun 2008, 22:12 »

Getafe.. Wink

Ser nu helst franske hold.. men tak for buddet..
fransk bud?
 Grin
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2386: 13 Jun 2008, 22:14 »

Hej søger en udfordring uden for de danske grænser. måske gerne i det franske eller spanske?
det må meget gerne være et midterhold eller tidliger tophold som nu ligger i bunden?
gerne med lidt penge men dette er ikke noget krav.

Auxerre, PSG?

Logged

Arsenal!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2387: 13 Jun 2008, 22:19 »

Ser nu helst franske hold.. men tak for buddet..
fransk bud?
 Grin

Monaco Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2388: 13 Jun 2008, 22:25 »

Nu siger jeg det så igen. Begrund nu jeres forslag, det er jo lettere at tage stilling så, kom med jeres egne erfaringer osv osv.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

abudi
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2389: 13 Jun 2008, 22:37 »

i skal være holdland de er de bedste
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2390: 14 Jun 2008, 13:33 »

Jeg vil hellere være Kazaksthan de er de bedste
Logged

matifernandez
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2391: 14 Jun 2008, 15:48 »

Nu er det så blevet min tur til at støde ind i problemet vi alle kender til. Nemlig hvilken klub skal jeg være?
Min lyst til at spille fm har i den sidste stykke tid været faldene. Jeg har prøvet at få motivationen igen ved at spille med nogle hold jeg kender godt til, og som jeg i tidligere fm spil har haft stor succes med. F. eks havde jeg i fm 07 et fantastisk spil med Villarreal kørende, så derfor var det en oplagt måde til at prøve at få lysten igen. Men det lykkedes ikke.
Så hvis nogle er jer har nogle gode forslag til hold, der er udfordring i samtidig med at de er underholdnene så sig endelig til.

Jeg søger et hold i landets bedste række, det skal dog ikke være et top hold. Gerne et midterhold. Holdet skal gerne have en økonomi der tillader et par spiller køb.
Så kom gerne med forslag, og hvis i har egne erfaringer med holdet så må i også meget gerne lige sige til Thumbs Up

Landene jeg spiller med er:

Brasilien
Danmark
England
Frankrig
Holland
Italien
Portugal
Spanien
Tyskland
USA

Håber at i kan hjælpe mig Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2392: 14 Jun 2008, 15:49 »

Nu er det så blevet min tur til at støde ind i problemet vi alle kender til. Nemlig hvilken klub skal jeg være?
Min lyst til at spille fm har i den sidste stykke tid været faldene. Jeg har prøvet at få motivationen igen ved at spille med nogle hold jeg kender godt til, og som jeg i tidligere fm spil har haft stor succes med. F. eks havde jeg i fm 07 et fantastisk spil med Villarreal kørende, så derfor var det en oplagt måde til at prøve at få lysten igen. Men det lykkedes ikke.
Så hvis nogle er jer har nogle gode forslag til hold, der er udfordring i samtidig med at de er underholdnene så sig endelig til.

Jeg søger et hold i landets bedste række, det skal dog ikke være et top hold. Gerne et midterhold. Holdet skal gerne have en økonomi der tillader et par spiller køb.
Så kom gerne med forslag, og hvis i har egne erfaringer med holdet så må i også meget gerne lige sige til Thumbs Up

Landene jeg spiller med er:

Brasilien
Danmark
England
Frankrig
Holland
Italien
Portugal
Spanien
Tyskland
USA

Håber at i kan hjælpe mig Smiley

Man. City eller atletico madrid er et ideelt valg.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2393: 14 Jun 2008, 15:50 »

Manchester City er helt klart en mulighed, da de har alt det som du efterspørger + en masse talenter Smiley
Logged

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2394: 14 Jun 2008, 15:51 »

Dortmund er gode selvom de ikke har en særlig god økonomi. Jeg vandt bundesligaen i 2. sæson og økonomien bliver bedre i 2. sæson
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2395: 14 Jun 2008, 15:53 »

Newcastle eller Fiorentina
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2396: 14 Jun 2008, 16:44 »

Nu er det så blevet min tur til at støde ind i problemet vi alle kender til. Nemlig hvilken klub skal jeg være?

Har lige haft det samme problem som dig, men så startede jeg et spil op med Schweiz (sjovt nok), og nu er jeg blevet spilleglad igen. Kan klart anbefale Schweiz, eller et andet landshold.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2397: 15 Jun 2008, 15:35 »

Så er det endelig sket - jeg er gået død i samtlige spil, men har stor lyst til at spille FM, så det må være tid til at spørge til råds omkring holdvalg.

Jeg nyder selv at bygge holdet op, så en klub med en smal trup og en udmærket økonomi vil være ideel.
En klub med favoritværdighed i den andenbedste række i det land, det bliver, men ellers er et midterhold i landets bedste række også tiltrækkende.
Når vi nu er ved landet, vil jeg gå ind omkring det. Jeg ønsker at spille i et land, hvor der er mulighed for UEFA cup/Champions League over længere sigt, men hvor deltagelsen i disse turneringer er "sjælden" (altså, et land der ikke er successfuldt i europæiske turneringer - f.eks. Wales, som det dog ikke skal være, da jeg ikke ville kunne nænne at spille mod TNS efter at have læst KongFjong's blog Opstemt).

På forhånd tak.
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2398: 15 Jun 2008, 15:39 »

Standard Liege, Belgien: Byg holdet op om Defour, hvis du kan holde på ham.
Deres økonomi aner jeg desværre ikke noget om.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2399: 15 Jun 2008, 15:45 »

Att. Emeight: Så har jeg heldigvis en masse gode bud.

Et "midterhold", som jeg lige nu spiller med, er Genoa. Et hold med en rimelig økonomi fra start, der kan anskaffe dig et par gode talenter, hvis du formår at bruge dem retmæssigt. Samtidigt har de en rimelig god trup, med navne som Borriello og Di Vaio, men der er selvfølgelig en del mangler, du skal fylde ud.

Drogheda United og Derry City er begge hold fra den bedste irske række, hvor førstnævnte har adgang til UEFA Cuppen, mens Derry City har en Champions League-udfordring forude. To yderst spændende klubber i mine øjne.

Jeg håber, du kunne bruge det til noget.
Logged

Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010