|
RCD
Gæst
|
|
Esapnyol kan være en stor udfordring " tro mig "
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Hey freaks ! Jeg vil for første gang prøve mig med et af de store hold. Men jeg ved ikke hvem af Liverpool og Bayern Munchen jeg skal være ?
Hvem syntes i ? (i må gerne begrunde)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Hey freaks ! Jeg vil for første gang prøve mig med et af de store hold. Men jeg ved ikke hvem af Liverpool og Bayern Munchen jeg skal være ?
helt klart Liverpool... nu har Liverpool desværre ikke vundet mesterskabet i England i mange mange år.. så prøv at se om du ikke kan vinde det.. nu hvor du har Torres til hjælp bla.. spillere kan du jo også godt købe med dem.. selvom de jo har en super fed trup i forvejen..
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Liverpool, da jeg bedst ka' li' dem  Jeg er lidt af tvivl om hvem jeg skal være af nedenstående hold.. Kom med jeres bud og i må gerne komme med andre forslag..
Reading
Forsæt med Levski Sofia
Reading eller Levski..
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
jeg siger også liverpool af præcis samme grunde..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
helt klart Liverpool... nu har Liverpool desværre ikke vundet mesterskabet i England i mange mange år.. så prøv at se om du ikke kan vinde det.. nu hvor du har Torres til hjælp bla.. spillere kan du jo også godt købe med dem.. selvom de jo har en super fed trup i forvejen..
Det er nemlig det jeg syntes der taler for dem, det er det manglende Mesterskab, for de har jo holdet til det ! Tror også det bliver dem Selvom har lige været i PL . .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Kan det passe at liverpool kun har godt 80 mio til transfers ? Og starter med et underskud på ca. 250 mio?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Kan det passe at liverpool kun har godt 80 mio til transfers ? Og starter med et underskud på ca. 250 mio?
jeg havde 400 da jeg prøvede med dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Jeg havde også kun 80 mio at købe for.
Men havde altså ikk et underskud på 250 mio., derimod lå de kun lige på plus med 100-500 k
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
jeg havde 400 da jeg prøvede med dem.
spillede du der 8.0.0 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schjelde
|
|
Heey gutter. Jeg har ikke spiller fm i lang tid, men vil nu prøve at komme igang igen, men kan simpelthen ikke finde et hold, så vil høre jeres bud på hvem af disse, gerne med en lille begrundelse.m
FCK. Aston VIlla. Tottenham Sevilla
På forhånd tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Syntes selb Aston Villa, fin økonomi og et fint spillermateriale.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schjelde
|
|
Har os mest overvejet Sevilla og Aston Villa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Helt klart Hoffenheim fra tyske 2. division, hvis du spiller med den nyeste update!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Heey gutter. Jeg har ikke spiller fm i lang tid, men vil nu prøve at komme igang igen, men kan simpelthen ikke finde et hold, så vil høre jeres bud på hvem af disse, gerne med en lille begrundelse.m
FCK. Aston VIlla. Tottenham Sevilla
På forhånd tak.
Læs nogle af de blogs der er her på siden, og se om klubberne er noget for dig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|