home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 898 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448313 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1185: 22 Feb 2008, 22:27 »

Skal igang med et nyt spil, har haft en del spil i de lavere engelske rækker, men vil gerne prøve lidt andre ligaer nu.

Derfor har jeg valgt at det skal være en klub fra enten den, Franske, Tyske, Spanske eller Italienske liga. Jeg vil gerne have lidt udfordring, men da jeg ikke har haft særlig mange spil i nogle af ligaerne, skal det helst være et midterhold (6. - 7. - 8. plads, eller deromkring). Klubben skal helst have et okay transferbudget, så jeg kan få dækket eventuelle huller der skulle være. Idet at jeg kører en intern regel med mig selv om, at jeg max må have 5-6 udlændinge på mit hold (Efter et halvt til et helt år), skal det være et land med en god talentmasse, som jeg samtidig har mulighed for at få fat i.

Lige nu hælder jeg selv til Saint Etienne (Medieprognose nr. 11), Toulouse (Medieprognose nr. 7) eller Monaco (Medieprognose nr. 5).

Kom med nogle friske bud på klubber, der har det jeg søger.

har selv et spil med Juve igang, som jeg senere laver blog om (iaften tror jeg)... Jeg kan varmt anbefale den, 110 mio til at starte med, og en dejlig trup at gå til, med buffon og iaquinta som er stjernerne for mig Wink
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1186: 22 Feb 2008, 22:30 »

har selv et spil med Juve igang, som jeg senere laver blog om (iaften tror jeg)... Jeg kan varmt anbefale den, 110 mio til at starte med, og en dejlig trup at gå til, med buffon og iaquinta som er stjernerne for mig Wink

I spillet et klubben self. ikke placeret i toppen i medieprogosen (Ved godt man ikke skal lægge for meget i det), så er selve klubben måske lige en tand for stor.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1187: 22 Feb 2008, 22:38 »

I spillet et klubben self. ikke placeret i toppen i medieprogosen (Ved godt man ikke skal lægge for meget i det), så er selve klubben måske lige en tand for stor.

Ja, er lige endt nummer 1 i første sæson  Peace
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1188: 22 Feb 2008, 22:41 »

Mangler et hold, der ikke hører til toppen, men heller ikke er direkte nedrykningskandidat er - Vil starte et nyt spil op, da jeg er kørt træt i alt andet jeg har spillet indtil videre. Forresten, spiller 07'eren.

Nogenlunde med penge - Ellers skal det være lidt anderledes hold, som f.eks. i Rusland osv.

Hit me!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1189: 22 Feb 2008, 22:43 »

Mangler et hold, der ikke hører til toppen, men heller ikke er direkte nedrykningskandidat er - Vil starte et nyt spil op, da jeg er kørt træt i alt andet jeg har spillet indtil videre. Forresten, spiller 07'eren.

Nogenlunde med penge - Ellers skal det være lidt anderledes hold, som f.eks. i Rusland osv.

Hit me!

Hvorfor spiller du ikk 08 Smiley?
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1190: 22 Feb 2008, 22:43 »

Synes bedst om 07'eren, og så længe jeg ikke er træt af det, kan jeg ikke se nogen grund til at købe 08'eren.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1191: 22 Feb 2008, 22:44 »

Synes bedst om 07'eren, og så længe jeg ikke er træt af det, kan jeg ikke se nogen grund til at købe 08'eren.

iorden  Cool
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1192: 22 Feb 2008, 23:00 »

Mangler et hold, der ikke hører til toppen, men heller ikke er direkte nedrykningskandidat er - Vil starte et nyt spil op, da jeg er kørt træt i alt andet jeg har spillet indtil videre. Forresten, spiller 07'eren.

Nogenlunde med penge - Ellers skal det være lidt anderledes hold, som f.eks. i Rusland osv.

Hit me!

BUMP!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1193: 23 Feb 2008, 16:37 »

Mangler et hold, der ikke hører til toppen, men heller ikke er direkte nedrykningskandidat er - Vil starte et nyt spil op, da jeg er kørt træt i alt andet jeg har spillet indtil videre. Forresten, spiller 07'eren.

Nogenlunde med penge - Ellers skal det være lidt anderledes hold, som f.eks. i Rusland osv.

Hit me!

Jeg har altid tænkt på at være CSKA Moskva, da de virkelig har nogle nice spillere at bygge holdet op omkring (Akinfeev, Vagner Love, Jo og en kant, kan ikke huske navnet), men de hører selvfølgelig med i toppen af Rusland, dog ikke i Europa.

Et par skud fra hoften:
Everton
Aston Villa
Zaragoza
Atletico Madrid
Palermo
Udinese
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1194: 23 Feb 2008, 16:42 »

HSV, det er næsten umugligt at holde på Van der Vaart, Kompany og de Jong
Logged

Arsenal!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1195: 23 Feb 2008, 17:07 »

ey hvilket hold i fm 2005  skal jeg spille med
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1196: 23 Feb 2008, 17:08 »

ey hvilket hold i fm 2005  skal jeg spille med

Strasbourg
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1197: 23 Feb 2008, 17:11 »

hvorfor strasbourg?


Har haft 08 men så intallerede jeg den nye patc, brugte h, så nu siger den jeg skal bruge cd, så ved ikk hvordan jeg gør for at få det til at virke igen, brugte ikk cd før fik den brændt af en ven det virkede fint
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1198: 23 Feb 2008, 17:14 »

heey freaks.

sidder og tænker lidt over, hvem jeg skal starte en FM med... aner virkelig ikk hvem jeg skal være, så håber i kan hjælpe mig, og komme med nogen gode bud.. selv sidder jeg pt og tænker over

Lyon
Palermo
City
Sevilla

hvem synes i jeg skal vælge af dem? eller er det et helt femte hold jeg skal være? kom gerne med en forklaring på hvorfor i synes jeg skal være dem. (behøves ikk)
spiller med patch 802..
på forhånd tak.
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1199: 23 Feb 2008, 17:17 »

brug, hvem skal jeg være tråden istedet

var?
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010