|
Philli
|
|
Cisco Roma lyder spændende. Kan godt lide AS Roma. Dem veælger jeg. Tak for hjælpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Cisco Roma lyder spændende. Kan godt lide AS Roma. Dem veælger jeg. Tak for hjælpen.
No problem at all. AS Roma har de nemlig også som samarbejdsklub, så udnyt dem, så godt som du kan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
start som arbejdsløs og arbejd dig op er selv i gang mer Tiro Federal i den Argentinske 2. Division
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Selvom der nok ikke er mange Roma spillere som vil til min klub, men det er en udfordring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Selvom der nok ikke er mange Roma spillere som vil til min klub, men det er en udfordring.
Det tror jeg nu nok der er, måske bare ikke lige førsteholdsspillere 
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Ja, det er der. Men de skal jo være bedre end dem jeg har. Har fået lejet et par stykker nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Hey nogle der kan komme med et forslag på hvem jeg kan være ?
Har prøvet england, frankrig, ukraine, danmark og portugal
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Er frisk på alle forslag
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
prøv at tage et serie b hold (italien hvis du er i tvivl) med de store hold i serie a og først en udfordring i at rykke op...
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Jamen hvordan er det transferreglerne er i italien?
har tænkt på inter da jeg godt kan lide ibrahimovic , men holder ellers normalt emd milan men inter har også et sygt hold.
Men gerne komme med andre foreslag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
med*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
de har nogle udlændige regler, ved ikke om det gælder alle men AC Milan må kun hente 1 ikke eu spiller den første sæson, ellers er der frit slag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
tror ikk italien er så intrasant så, plejer normalt hente mange udlændinge, men har du andre forslag er åben for det meste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
holland, ingen regler what so ever og der går ikke mange år før de kan blive statsborger plus det er en topliga i europa jo, har selv spillet med ajax, fed liga at lege med i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
den har jeg også tænkt lidt på har du ellers andre forslag den spanske måske
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|