home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1056 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449555 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #495: 23 Dec 2007, 20:17 »

Juventus Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #496: 23 Dec 2007, 20:17 »

Tottenham, Roma, Inter, Atletico Madrid og mange mange flere...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #497: 23 Dec 2007, 20:18 »

Hej Freaks

Jeg søger et hold, der er eller kan blive et storhold, skal have en god økonomi og så skal det være realistisk at blive blandt de øverste i Europa indenfor 2-3 år (minimum semifinale i CL)..

Real Madrid, Barcelona, Man U og Arsenal gider jeg ikke

Det vil også være rart med en lille begrundelse hvorfor, jeg netop skal vælge dét hold

Tak!  Wink

Newcastle.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #498: 23 Dec 2007, 20:21 »

Hej Freaks

Jeg søger et hold, der er eller kan blive et storhold, skal have en god økonomi og så skal det være realistisk at blive blandt de øverste i Europa indenfor 2-3 år (minimum semifinale i CL)..

Real Madrid, Barcelona, Man U og Arsenal gider jeg ikke

Det vil også være rart med en lille begrundelse hvorfor, jeg netop skal vælge dét hold

Tak!  Wink

fiorentina  Cool
Logged

Nicolol
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #499: 23 Dec 2007, 20:33 »

Tottenham, Roma, Inter, Atletico Madrid og mange mange flere...

Ja, jeg ved godt, der er mange, mange muligheder. Derfor ville det også være rart med en begrundelse for, hvilket hold, man skal vælge
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #500: 23 Dec 2007, 20:51 »

Hej Freaks

Jeg søger et hold, der er eller kan blive et storhold, skal have en god økonomi og så skal det være realistisk at blive blandt de øverste i Europa indenfor 2-3 år (minimum semifinale i CL)..

Real Madrid, Barcelona, Man U og Arsenal gider jeg ikke

Det vil også være rart med en lille begrundelse hvorfor, jeg netop skal vælge dét hold

Tak!  Wink

Werder Bremen. Den tyske liga er rigtig udfordrende.. Den største udfordring bliver at slå Bayern af tronen. Derudover skal man altid passe på hold som Stuttgart, Dortmund & HSV.. Werder Bremen som hold har en rimelig bredde.. De har en Diego som du enten kan beholde som virkelig trækker holdet med sig i top, eller du kan sælge ham for et meget højt beløb.. Holdet som helhed er skidegodt, dog med enkelte pladser hvor der kræves forstærkninger, hvilket jo bare hæver det sjove i spillet.. De har en fin økonomi, deres lån kræver kun 2 milliner om måneden og er betalt inden få år..

Jeg har haft mit sjoveste save game nogensinde i FM med Werder og sidder faktisk og spiller på det i dette øjeblik.. Er kommet til 2015 hvor jeg dog er flyttet til Real, men skiftede først i 2014.. Jeg nåede CL finalen to gange på de år jeg var der.. Fik dog aldrig vundet til stor ærgelse.. Men hvis du vil have noget udfordring, samtidig med du er et storhold så skal du tage Werder Bremen..

Håber det var en hjælp til noget inspiration  Smiley
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #501: 23 Dec 2007, 21:40 »

Jeg søger en klub, hvor man starter med et højt transforbeløb, så man kan købe en masse unge talenter ind? Klubben må også meget gerne have gode trænere og træningsfacaliteter, men det skal ikke være et top hold i hvert fald ikke i de store ligaer.. Har i nogle ideer?
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #502: 23 Dec 2007, 21:45 »

PSV er godt nok et tophold, men den Hollandske er ikke så stor igen.

Jeg er i 2 sæson og jeg har fået lokket Vincent Kompany, Breno, Ibrahima Sonko og Lorik Cana til dem.

Ellers ville nogle andre bud være Dortmund eller Glasgow Rangers. Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #503: 23 Dec 2007, 21:47 »

PSV er forresten også i et samarbejde med Chelsea og der har jeg lejet Steven Sidwell og Makéléle.
Jeg betaler dem desuden €0 om ugen Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #504: 23 Dec 2007, 21:53 »

PSV er godt nok et tophold, men den Hollandske er ikke så stor igen.

Jeg er i 2 sæson og jeg har fået lokket Vincent Kompany, Breno, Ibrahima Sonko og Lorik Cana til dem.

Ellers ville nogle andre bud være Dortmund eller Glasgow Rangers. Smiley

Apropos Holland så tænkte jeg på Feynord (stav)  da de har en rimlig syg ungdomsafdeling, men hvor mange penge har de? Jeg ved heller ikke om jeg gider at starte et nyt spil inden den nye patch kommer fordi så skal man bare starte forfra :S
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #505: 26 Dec 2007, 16:29 »

Hjælp søges! Opstemt
Vil gerne være et bundhold, der skal kæmpe for overlevelse i første sæson. Holdet skal være fra nogle af de kendte ligaer - altså ikke et hold i f.eks. Bulgarien. Gerne en lille begrundelse på hvorfor jeg skal vælge holdet Wink
Håber at høre fra jer Thumbs Up
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #506: 26 Dec 2007, 16:35 »

Hjælp søges! Opstemt
Vil gerne være et bundhold, der skal kæmpe for overlevelse i første sæson. Holdet skal være fra nogle af de kendte ligaer - altså ikke et hold i f.eks. Bulgarien. Gerne en lille begrundelse på hvorfor jeg skal vælge holdet Wink
Håber at høre fra jer Thumbs Up

Napoli... Fordi de starter som et bundhold, men har et kæmpe potentiale, i forhånd til en stor fan base, som også kan være medvirkende til at du kan opbygge en god økonomi... Truppen er ikk ligefrem super fra start af, men der er få gode spillere, som Lavezzi, Blasi og Hamsik, men samtidig er det muligt at klubben kan udvikles...
Logged

Rax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #507: 28 Dec 2007, 12:05 »

Nogle der kender en god klub jeg kan starte med, som ikke er en alt for stor klub
Det skal være en klub som har et stort løn budget, og en klub der næsten er sikker på at vinde ligaen, men alligvel skal bestyrelsen ikke have en alt for stor målsætning..

Nogle der har en klub der kan opfylde det meste af det?
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #508: 28 Dec 2007, 12:06 »

Arsenal, Liverpool, Real, Barca Wink
Logged

GF <3

Rax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #509: 28 Dec 2007, 12:15 »

Ikke en for stor klub
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010