home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23531
  1 Bruger, 870 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: sonenbilk
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 652051 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #375: 11 Dec 2007, 19:37 »

søger en sjov og udforderne klub at spille med. må meget gerne være i EU. og i 1. div og op efter
Kan varmt anbefale Udinese.  Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #376: 11 Dec 2007, 19:38 »

Jeg kan anbefale at starte klubløs - og i starten med et godt ry - evt. ta' på ferie i 1-3 år, hvis du kunne tænke dig at holdene ser lidt anderledes ud

Men det er sjovt at starte klubløs Smiley

1 til 3 år. Er det ikke ret lang tid?  Wink
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #377: 11 Dec 2007, 19:39 »

Kan varmt anbefale Udinese.  Thumbs Up
ok prøver at tager dem, selv om italy fodbold er ikke min smag.
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #378: 11 Dec 2007, 19:41 »

ok prøver at tager dem, selv om italy fodbold er ikke min smag.

Du skal ikk tage dem , hvis du ikk kan lide italienansk fodbold.
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #379: 11 Dec 2007, 19:43 »

1 til 3 år. Er det ikke ret lang tid?  Wink

Jo, det er det skam, men igen, hvis du vil ha' holdene ser lidt anderledes ud - så er det en fin måde at gøre det på Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #380: 11 Dec 2007, 19:44 »

Jo, det er det skam, men igen, hvis du vil ha' holdene ser lidt anderledes ud - så er det en fin måde at gøre det på Wink

Det behøver jeg ikke. Smiley
Men tror at jeg gør det på den måde - altså starter klubløs.
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #381: 11 Dec 2007, 19:44 »

Det behøver jeg ikke. Smiley
Men tror at jeg gør det på den måde - altså starter klubløs.

Ok, blot et foreslag Smiley
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #382: 11 Dec 2007, 19:45 »

Du skal ikk tage dem , hvis du ikk kan lide italienansk fodbold.


kun godt tænke mig at starte i 1. div i englang men ved ikke med hvem endnu.

har du nogen, muligheder
« Seneste Redigering: 11 Dec 2007, 19:47 af Fckquadtfck » Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #383: 11 Dec 2007, 19:46 »



kun godt tænke mig at starte i 1. div i englang men ved ikke med hvem endnu.

har du nogen, mulighedder

WBA.  Smiley
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #384: 11 Dec 2007, 19:47 »

sikke et dum ? men hvem er WBA
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #385: 11 Dec 2007, 19:48 »

West Brom
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #386: 11 Dec 2007, 19:49 »

ok så tager jeg dem og fører dem tilbage til english topfodbold.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #387: 11 Dec 2007, 19:49 »

sikke et dum ? men hvem er WBA

West Bromwich Albion..
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #388: 11 Dec 2007, 19:50 »

ok så tager jeg dem og fører dem tilbage til english topfodbold.

Kommer der en blog fra din side ?
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #389: 11 Dec 2007, 19:56 »

Kommer der en blog fra din side ?
Gad godt men er ordblind, så bliver for stort arbejde fra min side
Logged


Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010