home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  *** Lukket ***- Størst i Norden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: *** Lukket ***- Størst i Norden  (Læst 28481 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: (TransferUpdate Aug 08) - Størst i Norden
« Svar #60: 10 Nov 2007, 13:15 »

Hvordan har du penge til alt dette ..?

Tjaa, jeg har vel sparet sammen Smiley Nej, spøg til side... Jeg går ikke ud at køber, hvem som helst bare for at købe, så jeg har brugt få penge af mit transfer budget, så jeg i stedet kunne købe en "STOR" erstatning. Derudover har jeg bedt bestyrelsen om flere penge til løn hvilket gav mig 2,2 millioner om ugen bare til løn i stedet for de knap 1,3 jeg havde før (mener jeg) Smiley
Derudover har jeg jo også været i CHL og et par kampe ind i UEFA Cuppen, det hjælper også lidt Smiley

Ny update er på vej...

Og tak for kommentarerne til alle der kommenterer Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 10 Nov 2007, 14:11 »

Så er vi rigtigt i gang igen, med August måned 2008.

1. August - 31. August 2008

En måned med mange kampe, svære kampe, men ikke helt umulige kampe. Vi skulle spille mindst seks kampe i denne periode og otte hvis vi slog GKS Belchatow. Det blev til en måned med lidt blandet spil, men mest i den gode ende og de fleste af resultaterne, var da også til vores fordel. Vi startede mod Viborg ude, hvor vi hev en ganske fortjent sejr hjem på 2-1 uden dog at være presset. En god optakt til returkampen mod polakkerne fra Belchatow, som vi havde klaret 1-1 imod på deres bane. Vi hev en spinkel 1-0 hjem og var dermed videre til 3. Rundes kvalifikationskampe .

Det blev en skidt lodtrækning, da vi skulle op imod det spanske hold Deportivo. Inden kampen i spanien, kom FC Midtjylland på besøg, hvor vi spillede en meget lige kamp, der tippede over til vores fordel, da Aílton scorede hattrick på 5 minutter og 13 sekunder i løbet af de sidste 10 minutter af kampen. En fremragende optakt til opgøret mod Deportivo. Vi startede ude med at tabe med 1-0, så umuligt var det dog ikke, hvis vi kunne holde dem fra at score i Parken.

Kampen i Parken blev en meget lige affære, hvor nullet blev holdt i begge ender langt hen i kampen. Med et kvarter igen valgte jeg at gå over til et tre-mands forsvar, da vi skulle bruge en scoring. Gravgaard blev sendt i front, men det blev Hjalte Nørregaard der scored efter et hjørnespark med ni minutter igen.
Kampen gik i både forlængelse og straffe. Kevin Larsen havde fået den tvivlsomme ære i at sparke først - han scorede. Deportivo brændte. William Kvist var næste unge mand ved pletten - han scorede. Deportivo brændte. Så var det Hjalte Nørregaard, der havde sikret os denne mulighed ved at udligne Deportivos føring fra den første kamp - han scorede. Deportivo skulle score nu for at blive i kampen, men Jesper Christiansen reddede  også det tredje skud og vi var noget overraskende videre til gruppespillet nok engang.

De resterende tre kampe i SAS-Ligaen gav os syv ud af ni point, en udmærket høst, men ni havde nu været mere fortjent, da 1-1 mod Lyngby ikke var et helt retfærdigt resultat

4. Runde SAS-Liga v. Viborg (U)                    2-1
2. Kvalrunde CHL   v. GKS Belchatow (H)     1-0  (2-1)*samlet*
5. Runde SAS-Liga v. FC Midtjylland (H)      3-0
3. Kvalrunde CHL   v. Deportivo (U)              0-1
6. Runde SAS-Liga v. Esbjerg (U)                  3-1
7. Runde SAS-Liga v. SønderjyskE (H)         3-1
3. Kvalrunde CHL    v. Deportivo (H)             1-0 (1-1)*samlet* 3-0 eft. Str.
8. Runde SAS-Liga v. Lyngby (U)                  1-1

En måned vi kun kan være lykkelige for, med kvalifikationen til gruppespillet, havde vi nu opfyldt et af målene for sæsonen og vi var blevet forstærket på venstre back og det havde lykkedes os at holde Würtz, Grønkjær og Aílton i klubben trod tilbud fra flere klubber. Vi kunne nu se frem til mere europæisk erfaring til truppen, hvilket jeg regnede med også fik indflydelse på spillet i SAS-Ligaen, hvor vi måske kunne sætte tempoet lidt op.

Resultater fra Uefa Cuppen 2. Kvalrunde
M. Petach-Tikva - Brann 1-3 samlet*
Halmstad - Loko (Sofia) 2-2 samlet* Loko videre på udebanemål
Viborg -Artmedia 2-2 samlet* Viborg videre på udebanemål
OFK Beograd -AaB 4-3 samlet*
Start - Rubin 2-2 samlet* Start videre efter str.
Helsingborg - Braga 1-5 samlet*
AIK - Stade Rennais FC 2-1 samlet*
Sandefjord - Thun 2-5 samlet*
Interlock - Viking 0-4 samlet*
MTK - FC Nordsjælland 2-3 samlet*

Resultater fra CHL 2. Kvalrunde
Odd Grenland - Siroki Brijeg 5-0 samlet*
FC København - GKS Belchatow 2-1 samlet*

Resultater fra CHL 3. Kvalrunde
Brügge - Odd Grenland 4-1 samlet*
FC København - Deportivo 1-1 samlet* FC København videre efter 3-0 ved str.

FC København i gruppe E med: Chelsea, Lazio, Dnipro

Situationsrapport fra SAS-Ligaen
Stilling*                            Topscorerliste*                      Skadesliste*

Situationsrapport fra Allsvenskan
Stilling*                      Topscorerliste*

Situationsrapport fra Tippeligaen
Stilling*                      Topscorerliste*

Det var det for denne omgang… kommer igen med September måned når den er spillet og skrevet.

FCKboy
Reserveholdsspiller

Sv: (2. Sæson - Aug 08) - Størst i Norden
« Svar #62: 10 Nov 2007, 14:21 »

God update Wink

Webber-XX
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 10 Nov 2007, 14:24 »

Tjaa, jeg har vel sparet sammen Smiley Nej, spøg til side... Jeg går ikke ud at køber, hvem som helst bare for at købe, så jeg har brugt få penge af mit transfer budget, så jeg i stedet kunne købe en "STOR" erstatning. Derudover har jeg bedt bestyrelsen om flere penge til løn hvilket gav mig 2,2 millioner om ugen bare til løn i stedet for de knap 1,3 jeg havde før (mener jeg) Smiley
Derudover har jeg jo også været i CHL og et par kampe ind i UEFA Cuppen, det hjælper også lidt Smiley

Ny update er på vej...

Og tak for kommentarerne til alle der kommenterer Wink

Ok, er ikke selv gået ud og købe stort ind - har vl fået tilført 3 middel spillere & 1 klasse spiller, men alligevel ..
Har endnu ikke forsøgt a spørge bestyrelsen om penge - de har rigligt og se til med at bygge ungdoms & alm. trænings baner & udstyr ...

Kunne være jeg skulle hører dem om at få frigivet noget til løn eller indkøb ..

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: (2. Sæson - Aug 08) - Størst i Norden
« Svar #64: 11 Nov 2007, 11:03 »

Først vil jeg lige rette en tak, til de som læser bloggen. Det er rart at se, hvordan tallet af “læst” stiger støt. Vi skal i gang med endnu en måned, nemlig September.

1. September - 30. September

Med målet om deltagelse i Champions League gruppespil nået, skulle september gå hen at blive en måned, hvor både vi og vores publikum fik store oplevelser blandt andet mødet med de forsvarende UEFA Cup vindere i Champions League, Lazio. Vi spillede tre kampe i SAS-Ligaen, hvor vi i alt fik et udbytte på seks point. Ikke helt tilfredsstillende, men okay taget i betragtning, at vi spillede som en sæk kartofler i udekampen mod AaB, som vi tabte med 3-2.

September, var også måneden, hvor vi indtrådte i Lansdspokalen, hvor vi havde fået fornøjelsen af en tur til Brønshøj. Vi sendte 2. Divisions holdet ud med et brag, da vi vandt med hele 12-0, hvor Øyvin Hoås lavede fire af målene.

Champions League bød på to kampe, en ude og en hjemme. Første kamp var ude mod Dnipro fra Ukraine, hvor vi leverede et flot comeback. Vi var nede meed 2-0, men fik i den sidste halve time både reduceret og fire minutter før tid fik Gravgaard fortjent udlignet til resultatet 2-2.
Lazio i Parken, blev en helt anden kamp, hvor vi ikke kunne stille ret meget op, men folk fik en god kamp at se, som Lazio fortjent vandt med 3-1.

* 9. Runde SAS-Liga   v. FC Nordsjælland (U)   3-1
* CHL. Gruppe E.        v. Dnipro (U)   2-2
* 10. Runde SAS-Liga v. Silkeborg (H)   2-0
* 3. Runde Pokal          v. Brønshøj (U)   12-0

* 11. Runde SAS-Liga  v. AaB (U)   2-3
* CHL. Gruppe E.         v. Lazio (H)   1-3

I Uefa Cuppens første runde var der hele syv skandinaviske hold repræsenteret, deriblandt både Viborg og FC Nordsjælland. Derudover var der 4 norske hold og et svensk tilbage.

Uefa Cup 1. Runde 1. Kamp.
Viking - Lille     2-1
Betis - Odd Grenland     1-0
Besiktas - Start     2-0
FC Nordsjælland - Heerenveen     2-0
Rapid - Viborg     1-0
Feyenoord - AIK     3-0
Middelsbrough - Brann     1-1

Stilling*                   Topscorerliste*           Skadesliste*

Stilling*                   Topscorerliste*

Stilling*                   Topscorerliste*

Slut for September…
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 13:25 af TBM_DK » Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller

Sv: (2. Sæson - Sep. 08) - Størst i Norden
« Svar #65: 11 Nov 2007, 19:33 »

Dejligt a se Bundby, indtager deres rigtige plads i SAS-Ligaen ..
Sjovt nok samme sted som i mit spil Wink

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 11 Nov 2007, 19:39 »

rigtig flot skrevet håber da at du vinder sas-ligaen Thumbs Up

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 12 Nov 2007, 13:23 »

Dejligt a se Bundby, indtager deres rigtige plads i SAS-Ligaen ..
Sjovt nok samme sted som i mit spil Wink
Ja , det er dejligt at se som FCK fan Smiley En lille sjov historie fra det sønderjyske... Vores lokale Inter Sport har det
sejeste tilbud på Brøndbys klubtrøje. Den hænger i vinduet med et prissklit der siger " Bund pris, 400 kr. "

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 12 Nov 2007, 13:23 »

rigtig flot skrevet håber da at du vinder sas-ligaen Thumbs Up

Tak skal du have. Jeg håber også, at jeg vinder, men nu må vi se hvad der sker Wink

Webber-XX
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 12 Nov 2007, 18:29 »

Ja , det er dejligt at se som FCK fan Smiley En lille sjov historie fra det sønderjyske... Vores lokale Inter Sport har det
sejeste tilbud på Brøndbys klubtrøje. Den hænger i vinduet med et prissklit der siger " Bund pris, 400 kr. "

Cool Nok Wink

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 12 Nov 2007, 18:31 »

Oktober måned er nu klar, med kun fire kampe grundet landskampe… Enjoy!

1. Oktober - 31. Oktober 2008

Med kun fire kampe på programmet i denne måned grundet landskampe, er der ikke så meget at fortælle. Vi stod overfor to kampe i SAS-Ligaen, OB ude og Brøndby hjemme. Begge hold lå og rodede rundt i den kedelige ende af ligaen, så for os gjaldt kun sejre.

Vi havde endnu ikke sat point til mod OB efter jeg var kommet til klubben og efter de 90 minutter på Fionia Park, var situationen den samme, da vi havde vundet med 1-0. Hjemme mod Brøndby hev vi en sikker sejr på 3-1 hjem efter en fantastisk start med to mål i de første syv minutter.

Landspokalens fjerde runde var også på programmet, hvor vi skulle på besøg hos sidste sæsons nedrykkere fra SAS-Ligaen, AC Horsens. Det blev en stille og rolig kamp, som vi styrede fra start til slut, og vandt 2-0 på to mål af Aílton.

Spillerne stod også overfor en stor oplevelse, da vi skulle til Stamford Bridge for at spille Champions League opgør mod Chelsea. Spillerne var meget benovet over, at skulle spille mod de dyre stjerner og spillede en skidt kamp, med kun et enkelt opløftende øjeblik, Aílton’s reducering til 1-3 i sidste minut.

Mange af mine spillere har selvfølgelig også været kaldt indt til deres landshold. To af mine nye spillere, Pontus Wernbloom og Øyvin Hoås, var udover de sædvanlige inde i landsholdsvarmen, men fik ikke spillet kampe. På det danske landshold, har Jesper Christiansen slået Thomas Sørensen af pinden og stået de sidste to kampe i VM-Kvalen.

*12. Runde SAS-Liga     v.   OB (U)                1-0
*13. Runde SAS-Liga     v.   Brøndby (H)      3-1

*CHL. GRP. E.                    v.   Chelsea (U)      1-3
*4. Runde Pokal              v.   AC Horsens(U) 2-0

Trods pæne resultater fra de fleste Skandinaviske hold i Uefa Cuppens første runde, første kamp, lykkedes det ikke for nogen af af de syv hold at spille sig videre til Gruppespillet.

Uefa Cup 1. Runde Samlet.
Viking - Lille     3-3   *Lille videre efter str.
Betis - Odd Grenland     1-0
Besiktas - Start     3-2
FC Nordsjælland - Heerenveen     2-3
Rapid - Viborg     1-0
Feyenoord - AIK     5-1
Middelsbrough - Brann     2-1

I Norge er der blevet kåret et nyt mesterhold med en runde igen, Vålerenga har taget titlen med indtil videre et fire points forspring ned til Lyn Oslo på anden pladsen.
I Sverige, har Hammarby taget sig af mesterskabet, med fire point ned til sidste sæsons mestre fra IFK Göteborg.

Stilling*                    Topscorerliste*               Skadesliste*

Stilling*                       Topscorerliste*

Stilling*                       Topscorerliste*

Mere nyt når November er færdigspillet Wink
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 18:33 af TBM_DK » Logged

coppi
Ynglingespiller

« Svar #71: 12 Nov 2007, 21:05 »

Trods pæne resultater fra de fleste Skandinaviske hold i Uefa Cuppens første runde, første kamp, lykkedes det ikke for nogen af af de syv hold at spille sig videre til Gruppespillet.
Det var da noget skidt. Hvordan ligger Danmark på koefficient ranglisten?

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

lasseher
Reserveholdsspiller

Sv: (2. Sæson - OKT. 08) - Størst i Norden
« Svar #72: 12 Nov 2007, 21:08 »

Hvornår bliver der opdateret? Skidt med de skadinaviske hold.

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 12 Nov 2007, 22:17 »

Hvornår bliver der opdateret? Skidt med de skadinaviske hold.

Ny update engang imorgen Smiley

Webber-XX
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 13 Nov 2007, 15:16 »

Synes det er utroligt at du stortset fører skadeslisten hver gang du laver en update Wink Hehe ..

Men endnu mere utroligt er, a der kun er givet 3 røde kort, i 13 kampe ...
I mit spil var der allerede givet 3 røde kort efter 1. spillerunde ...

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010