home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1347 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  *** Lukket ***- Størst i Norden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: *** Lukket ***- Størst i Norden  (Læst 28419 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller

*** Lukket ***- Størst i Norden
« : 24 Okt 2007, 19:01 »

Størst i Norden - en blog om FCK

Til dem der fulgte min første blog, som jeg startede med demoen, så fik jeg slettet nogle billeder på imageshack, så de selvfølgelig også røg i bloggen. Men pyt nu være med det, her kommer mit næste bud på en blog, som jeg håber folk her på siden har lyst til at følge.

Blogbeskrivelse

1. Idé med bloggen.
I denne blog starter jeg med FC København, hvor jeg har som mål at blive den største og mest indflydelsesrige klub i norden. Det vil sige, at jeg ikke kun skal være blandt de bedste i Danmark år efter år, men også få opbygget et hold, som kan kvalificere sig til Champions League gruppespil år efter år, lidt ligesom Rosenborg gjorde i en lang årrække.

2. Valg af Ligaer.
Jeg har valgt følgende ligaer: Danmark - 2. Division og derover. Norge - 1. Division og derover. Sverige - 1. Division Elite og derover. Alle ligaer er valgt så de kan spilles og det er med stor database.
Begrundelsen for disse ligaer er som titlen antyder, det gælder om at blive størst i norden og holde den position.

3. Spillertrup og Transfers.
Generelt vil jeg forsøge, at beholde mine bedste spillere, men som vi alle ved har alt jo en pris. Men jeg vil gøre mit til at forlænge kontrakterne med de spillere, der har nøglepositioner på holdet, for på den måde at presse en eventuel købspris i vejret.

Derudover vil jeg bestræbe mig på, at fokusere på spillere fra norden, der har landsholdspotential e eller erfaring. Mine nordiske spillere, skal jo også have lidt input udefra, så derfor kan det ikke udelukkes, at andre europæiske spiller vil slutte sig til klubben, som eksempelvis Libor Sionko.
Dog skal det siges, at jeg som max kun vil have 4 ikke EU spillere i min trup på samme tid.

4. Opdateringer.
Jeg vil opdatere spillet på månedsbasis, der vil indeholde små kampreferater, informationer omkring situationen i spillertruppen så som skader, transferrygter osv. Derudover vil jeg i transfervinduerne også informere omkring de vigtigste transfers mine modstanderhold gør, samt spektakulære transfers, hvis sådanne skulle komme.

Den første opdatering kommer i løbet af i aften…
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 15:27 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Guldbrand
Gæst

Sv: Størst i Norden
« Svar #1: 24 Okt 2007, 19:36 »

Virker rigtig lovende.. Glæder mig til at se hvad den her blog kan udvikle sig til.. 

Desværre bliver det nok ikke så svært at blive "Størst i norden" da de vel egentlig allerede er det ?   Kunne have været sjov at hvis du havde taget en mindre klub istedet for..   Thumbs Up

coppi
Ynglingespiller

« Svar #2: 24 Okt 2007, 19:45 »

Glæder mig virkelig til at følge den her blog rigtig god start Smiley. Jeg må dog give Guldbrand ret du er jo allerede suverænt størst i norden.

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 24 Okt 2007, 22:14 »

Ikke helt, Rosenborg er stadig bedre placeret på ranglisten, men er godt på vej.. det er selvfølgelig rigtigt Smiley

Men kan jo så heller ikke tillade for mange smuttere i europæisk regi...

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 25 Okt 2007, 01:46 »

1. Juli 2007

“På et bestyrelsesmøde her til formiddag har FC København meddelt, at de har ansat den ukendte Thomas Brodersen på 33, som ny cheftræner for klubben efter Staale Solbakken opsigelse af kontrakten grundet private anliggender. Flemming Østergård meddeler, at klubben har al mulig tiltro til, at den ukendte cheftræner kan klare opgaven med at føre klubben videre i den samme stil, som Staale. FC København har givet Brodersen en kontrakt på to år og efter sigende skulle Brodersen endvidere have omkring 65 millioner kroner at købe ind for.

Vi havde en ganske kort snak med den nye cheftræner Thomas Brodersen, som virkede meget benovet over den store interesse fra medierne, men alligevel havde lyst til at give os et par minutter til nogle spørgsmål."

TV2: Thomas, du er jo helt ukendt i trænerverdenen, hvordan tror du spillerne og fansene vil reagere på din udnævnelse, som træner ?

T. B.: Spillerne er professionelle ansat af de samme folk som mig, så fra dem forventer jeg bare, at de gør deres bedste for klubben, da det er det de er ansat til. Jeg skal jo bare dirigere dem lidt rundt på træningsbanen sammen med den resterende trænerstab og så skal jeg udtage dem jeg føler er bedst på dagen.
Hvad angår fansene, så bliver jeg jo nok nødt til at overbevise dem om jeg er den rette mand til at efterfølge en kapacitet, som Staale, som jeg har meget stor respekt for.

TV2: Angående din spillertrup, hvordan vil du så vurdere den ?

T. B.: Staale har efterladt et rigtigt godt hold til mig, men klubben bliver nok nødt til at investere i en højre back, som erstatning for Lars Jacobsen, der i mine øjne var en meget vigtig spiller for holdet sidste sæson. Men Lars ville gerne prøve lykken i udlandet igen.

TV2: Hvad med William Kvist ?

T. B.: Af de kampe jeg har set, både dem i tv og på banen har William gjort det rigtigt godt på back pladsen, men han har jo også ytret ønske om at komme op på midtbanen igen. Men nu må vi se, jeg kan desværre ikke spå om fremtiden.

TV2: Hvad er dine forventninger til den kommende sæson og hvad er de længere fremtidsplaner ?

T. B.: Jamen, hvis jeg skal starte med det sidste, for det giver samtidigt svar på det første. Mine eller skal jeg sige vores planer er, at vi bliver den mest dominerende klub i norden og fast kvalificerer os til Champions League gruppespillet, men det kræver jo først og fremmest, at vi vinder Superligaen.

TV2: Hvem ser du som den største udfordrer til jer i kampen om titlen i år ?

T. B.: Hmm… der er jo mange gode hold i ligaen, men jeg tror AaB og OB vil være vores største konkurrenter, men jeg vil heller ikke afskrive FC Midtjylland.

TV2: Hvad med Brøndby, har du en kommentar omkring dem og deres situation ?

T. B.: Kun, at de får det svært.

TV2: Vi siger mange tak og held og lykke med kampene.

T. B.: Tak

Det var så min første optræden på landsdækkende tv, hvor jeg må indrømme, at jeg var en smule nervøs. Men jeg vidste jo, at sådan var gamet.

Så var tiden inde til at mødes med staben omkring holdet, og da jeg havde fået frie tøjler så at sige, til at vurdere, hvem jeg kunne arbejde sammen med, måtte jeg desværre for nogle skuffe dem med afskedigelser andre glædede jeg til gengæld med nye kontrakter.

Vi sagde farvel til ungdomstrænerne Jonnie Larsen og Ole Neergaard, samt målmandstræner Benny Gall, som alle blev fritstillet.
Jeg valgte at lave to nye aftaler med de to ungdomstrænere Jesper Andersen og Claus Fabricius, så de begge nu er på almindelige trænerkontrakter.
Samtidig valgte jeg at tilføre lidt nyt blod til staben i form af talentspejder Bo Andersson, som jeg hentede i Djurgården for 1,6 millioner kr. Det var for at give Lars Højer Nielsen mere tid til at rejse rundt på scoutingture, mens Bo Andersen skulle hjælpe med kampanalyser af kommende modstandere.
Jeg fik talt med den øvrige stab omkring, hvilken spillestil jeg forventede at spille, som skulle være en    4-4-2 med højt pres og brede kanter.
Omkring træningen, så skulle vi sørge for, at spillerne hele tiden var på dupperne både mentalt og fysisk. Så træningsstilen ville blive både meget taktisk og til dels også meget fysisk. Så der ventede spillerne et hårdt træningsprogram.

Mit første møde med truppen, var et ganske godt møde. Der blev taget godt imod mig og der var god opbakning fra truppen omkring mine idéer, hvad angik træning. Foran den samlede spillertrup fortalte jeg, at de nok ikke skulle forvente den store revolution, hvad angik truppen til førsteholdet men, at fordi man under Staale var mere eller mindre fast inventar på holdet eller omvendt, kunne det sagtens ændre sig, hvis ikke man gav sig et hundrede procent til både træning og kamp. Der var jo altid en der var klar til at tage imod chancen, hvis den tilbød sig.
Alle fodboldspillere tror jeg tænker meget ens, når der kommer en ny træner nemlig, at så kommer der nok også nye spillere. Så for at tage det hele lidt i opløbet fortalte jeg spillerne, at de nok kunne forvente et par nye ansigter udefra i truppen i løbet af det kommende transfervindue for at forstærke holdet yderligere og få skærpet kampen om pladserne.

En anden beslutning jeg fortalte spillerne om var, at i løbet af dagen og de kommende 8 dages træningslejr i Tyrkiet, ville jeg og assistenttræner Peter Nielsen indkalde alle spillere fra første og andetholdet til en personlig samtale omkring deres fremtid i klubben.

Jeg indkaldte først Michael Gravgaard, da han var holdets anfører og derfor, altid skal eller burde være den der går forrest. Jeg fortalte Michael, at jeg havde tænkt mig, at han stadig skulle være anfører for holdet og at han var en meget vigtig brik for holdet.
Jeg satte ham også ind i mine planer omkring, hvilke positioner jeg havde tænkt mig at forstærke holdet på, som var specielt på højre back og en mulig backup til Jesper Grønkjærs venstre midt/fløj. Han syntes det lød fornuftigt, men spurgte samtidigt om jeg havde tænkt mig at sætte nogen på transferlisten. Jeg forsikrede ham om, at ingen skulle sælges i det første vindue, da kvalifikation til Champions League var en vigtig ting for klubben, medmindre tilbudet var så godt og kom på et tidspunkt så en ny spiller kunne hentes inden det var for sent. Det var et svar han var rigtig glad for at høre. Jeg takkede ham og bad ham sende andetholdsspillerer ne op til mig.

Fire spillere fra andetholdet fik den kedelige besked, at jeg ikke kunne bruge dem i klubben, da de ikke var stærke nok til, at kunne gå ind og erstatte spillere på førsteholdet, hvis det skulle blive muligt. Så derfor ville jeg fritstille dem, så de havde muligheden for at spille sig på et førstehold i en anden klub. Det drejede sig om, Mikkel Linnet, Christoffer Olsen, Casper Windfeld og Peter Piil.
Resten af både første og andetholdet fik at vide, at de enten var en del af mine planer omkring førsteholdet, eller fik chancen på andetholdet for at udvikle sig og måske tilstille sig nogle chancer på førsteholdet.

Vi tog af sted til Tyrkiet for at varme lidt op til Superligaen og vores første vigtige opgave i Supercuppen mod OB.

Truppen der var udset til, at føre holdet til top i Superligaen og kvalificere sig til Champions League blev udtaget og valget faldt på disse faldt på disse 21 spillere.

Målmænd
Jesper Christiansen 29 år, Danmark
Nathan Coe 23 år, Australien

Forsvar
Niclas Jensen 32 år, Danmark
Oscar Wendt 21 år, Sverige
Michael Gravgaard 29 år, Danmark
Brede Hangeland 26 år, Norge
Michael Antonsson 26 år, Sverige
Mathias Z. Jørgensen 17 år, Danmark
Nikolaj Hansen 20 år, Danmark

Midtbane
William Kvist 22 år, Danmark
Michael Silberbauer 26 år, Danmark
Rasmus Würtz 23 år, Danmark
Atiba Hutchinson 24 år, Canada
Hjalte B. Nørregaard 26 år, Danmark
Jesper Grønkjær 29 år, Danmark
Libor Sionko 30 år, Tjekkiet
Morten Bertolt 23 år, Danmark

Angreb
Marcus Allbäck 34 år, Sverige
Morten Nordstrand 24 år, Danmark
Aílton 22 år, Brasilien
Lasse Qvist 20 år, Danmark

Vi havde som sagt tre træningskampe i Tyrkiet, hvor vi først og fremmest fik justeret de små detaljer i forhold til vores taktik. Derudover fik vi spillet en god gang fodbold, men havde en anelse problemer med vores afslutninger, men det skulle vi nok få styr over på træningsbanen inden sæsonstarten, håbede jeg.

Jeg vil ikke gå ind i nærmere detaljer omkring træningskampene, men resultaterne og målscorerne kan i da få.

Træningskampe i tal

Z. Burnuspor - FCK      0 - 2
09. Min. Marcus Allbäck
25. Min. Morten Nordstrand
Advarsler: 2. U. Burak, E. Ömer (Z.Burnuspor)
Røde kort: 0.
Kampens spiller: Morten Nordstrand (8)
Tilskuere: 4713

Kocaelispor - FCK      0 - 1
38. Min. Hjalte Nørregaard
Advarsler: 5. M. Nordstrand, J. Grønkjær (FCK) - T. Levent, G. Koray, G. Fatih (Kocaelispor)
Kampens spiller: Hjalte Nørregaard (8)
Tilskuere: 6761

Galatasaray - FCK      1 - 0
52. Min. Ûmit Karan
Advarsler: 3. R. Würtz, M. Bertolt (FCK) - A. Ayhan (Galatasaray)
Kampens spiller: D. Gökhan (7)
Tilskuere: 7122

Det gjorde godt endelig at se drengene, mine drenge, i aktion. Som sagt så spillede de rigtig god fodbold og var uheldige med at tabe mod Galatasaray.
Desværre blev Jesper Grønkjær skadet i kampen og forventes ude i tre uger med et forvredet knæ.
Vi havde nu fire dage til min debut i Parken, som var endnu en træningskamp. Denne kamp stod imod Rapid Bucharest en god stærk modstand, hvor vi kunne finpudse de sidste detaljer før kampen mod OB.
Det blev fire meget travle dage med kontraktforhandling er, hvor følgende af mine spillere fik forlænget deres kontrakter: Brede Hangeland, Marcus Allbäck, Michael Silberbauer, Libor Sionko, Nathan Coe, Morten Bertolt, Mathias Z. Jørgensen, Lasse Qvist og Nikolaj Hansen.
Samtidgt havde jeg besøg af Kasper Bøgelund, som jeg forhandlede med, men han valgte at underskrive en ny kontrakt med Gladbach, der tilbød ham væsentligt mere i løn end, hvad jeg havde gjort.
Selvom William Kvist havde spillet godt, som højre back indtil videre, skulle vi stadig have dækket den ind med en rigtig back, så Lars Højer, havde meget travlt med rapporter, som kom ind i en lind strøm.

Træningskampen mod Rapid Bucharest blev en meget jævn og kedelig kamp, som endte uden scoringer, men jeg følte dog alligevel, at vi havde de bedste og største chancer. Men et ganske udmærket resultat at holde nullet mod en stærk modstander.

Træningskamp i tal

FCK - Rapid Bucharest      0 - 0
Advarsler: 2. G. Dobre, N. Ignãtescu
Kampens spiller: Dãnut Codan (7)
Tilskuere: 7971

Endelig kom dagen! Den første rigtige kamp, hvor det gjaldt hæder og ære… kampen i Supercuppen mod OB. En kamp der simpelthen skulle vindes, for at vinde lidt tillid fra de mange skuffede fans, som helst havde set en kendt cheftræner i deres klub.
Til taktikmødet før kampen lagde jeg stor vægt på, hvor vigtigt denne kamp var for fansene og at spillerne derfor skulle give alt hvad de havde i sig, for at sikre sig trofæet.

SuperCupTruppen
MM:   J. Chrsitiansen
HB:   W. Kvist
VB:   N. Jensen
FC:   M. Gravgaard
FC:   B. Hangeland
MH:   M. Silberbauer
MV:   O. Wendt
MC:   R. Würtz
MC:   A. Hutchinson (ud 80.min)
AC:   M. Nordstrand (ud 72.min)
AC:   Aílton
Bænken
MM:   N. Coe
FC:   M. Antonsson
MC:   H. Nørregaard (ind 72.min)
AC:   M. Allbäck (ind 80.min)

Det blev en kamp med mange chancer, godt forsvarsspil i begge ender og nogle solide målmandspræstatione r, hvor især Arek Onyszko, som blev kampens spiller, skal fremhæves.
Det selvom der var mange chancer ville bolden bare ikke ind, og det lignede derfor en nulløsning der skulle afgøres på straffespark, men så i det 90. Min tog Allbäck sagen i egen hånd og lagde en genial aflevering til Aílton, der hamrede bolden på overliggeren. Allbäck opfangede riposten og sendte kuglen i nettet. Et jubelbrøl af dimensioner brød løs, eller måske var det bare mig, der opfattede det sådan taget i betragtning af det var min første kamp.
Fjerdedommeren signalerede, at der var lagt 3 minutter til, som jeg bare ville have overstået meget hurtigt. OB kom længere frem på banen og lagde et meget højt pres på os.
Både Gravgaard og Hangeland var meget vigtige i denne periode og fik forhindret OB'erne i at bryde igennem to gange. I det sidste tillægsminut fik Aílton fremtvunget et hjørnespark, hvor jeg gjorde signal til, at Oscar Wendt og Rasmus Würtz skulle lave et kort et af slagsen og trække tiden. De gjorde, som jeg håbede, lavede et kort hjørnespark, men Würtz trak ikke tiden, han tog et par træk og hamrede mod mål… bolden ramte en OB’er på vejen og snød Onyszko. En ellevild Rasmus Würtz styrtede ud til tilhængerne og lod sig hylde for sit første mål i den hvide trøje.
Dommer Tonny K. Poulsen lod ærten trille for sidste gang og de 19051 tilskuere klappede taktfast mens de sang, eller de fleste gjorde i hvert fald.

SuperCup i tal:
OB - FCK      0 - 2
90. Min. Marcus Allbäck
90. Min. Rasmus Würtz

Advarsler: 0.
Kampens spiller: Arek Onyszko (8)
Tilskuere: 19051

Der var stor glæde i spillertruppen og moralen var høj efter sejren over OB. Jeg havde også en vis lettelse i kroppen over den første vigtige kamp var overstået og vundet. Nu skulle dette resultat bare følges op med sejre i vores kommende kampe i Superligaen, hvor vores kampprogram så sådan ud:
18/7. Viborg hjemme
21/7. Randers ude
29/7. FCN hjemme

Optil kampen mod Viborg, sad jeg endnu engang ved forhandlingsbordet med en spiller fra Birmingham. En ung knøs fra Sverige på blot 22 år, som kunne dække både højre back, midt og fløj. Vi havde fået forhandlet os ned fra 22 millioner kr. til 16 millioner kr. Så nu ventede vi bare på hans underskrift, som skulle sikre ham en ugeløn på 65.000 kr. indtil den 30/6-2011.

Vi blev heldigvis enige og sikrede os dermed en højre back ved navn Sebastian Larsson til truppen. Han blev præsenteret klokken 10.00 søndag formiddag inden vi tog bussen mod Viborg. Der blev taget godt imod ham af de andre også af William Kvist, hvis nuværende position var på højre back, men han ville som bekendt hellere op på midtbanen, hvor han følte sig bedre tilpas.

Sidste halvdel af Juli updaten kommer torsdag eftermiddag/aften...Glæd jer! Wink

ps. Nu med billeder Wink
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 10:42 af TBM_DK » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #5: 25 Okt 2007, 07:55 »

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok istedet for sådan en lang update, hellere skære den ned i 3-4 dele..  efter min mening er den alt alt for lang, og når der samtidigt ingen billeder er, så bliver den hård at komme igennem..   Ubeslutsom

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 25 Okt 2007, 08:01 »

Ja, jeg ved det godt Smiley Det var nu heller ikke meningen, den skulle have været så lang, men jeg blev grebet af en stemning Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 25 Okt 2007, 10:45 »

Så er der lagt billeder ind på første halvdel af Juli updaten Smiley

Zinqo
Gæst

« Svar #8: 25 Okt 2007, 13:33 »

ser godt, er dog enig i at den er lidt for lang den update, bedre med lidt mindre Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 25 Okt 2007, 14:50 »

Så er jeg klar med den anden halvdel af den lang Juli update.

Truppen til kampen mod Viborg indeholdt nyindkøbte Sebastian Larsson, der stod foran sin debut, hvis han blev skiftet ind fra bænken.

Superliga
Truppen v. Viborg
MV:   O. Wendt (ud 61.min)
MC:   A. Hutchinson
AC:   M. Nordstrand (ud 87.min)
AC:   Aílton (ud 61.min)
Bænken
RES:   N. Coe
RES:   M. Antonsson
RES:   H. Nørregaard
RES:   M. Allbäck (ind 61.min)
RES:   M. Jørgensen
RES:   S. Larsson (ind 61.min)
RES:   L. Qvist (ind 87.min)

Det blev en kamp, hvor vi styrede det hele fra start til slut og kun tillod Viborg at ramme vores mål en enkelt gang i tre forsøg, men den tog Jesper Christiansen sig sikkert af. I den anden ende af banen fik vores folk kreeret 19 chancer, hvoraf de 10 ramte kassen. Specielt Morten Nordstrand var i hopla og fortsatte, hvor han havde sluppet i sidste sæson for FCN, ved at score hattrick i vores 3 - 0 sejr.

Superliga i tal
FCK - Viborg      3 - 0
39. Min. 0 - 1 Morten Nordstrand
49. Min. 0 - 2 Morten Nordstrand
87. Min. 0 - 3 Morten Nordstrand

Advarsler: 1. P. Furuseth-Olsen
Kampens spiller: Morten Nordstrand (9)
Tilskuere: 24714

Sebastian Larsson fik en fornem debut, ved at sørge for oplægget til Nordstrands sidste mål. Der var velfortjent ros til alle spillerne for den gode indsats

I dagene op til kampen mod Randers gik Libor Sionko desværre i stykker under et træningspas, hvor han forstrækte en sene i knæet. Skaden vil formodentligt holde ham ude i op til en måned.
Vi tog til Randers med selvtilliden i top og oplægget til kampen, var da også, at vi skulle ud at spille vores eget spil. Da holdet havde spillet godt i de sidste kampe, valgte jeg at spille med samme 11 fra start.

Superliga
Truppen v. Randers
HB:   W. Kvist (ud 66.min)
MC:   A. Hutchinson (ud 88.min)
AC:   M. Nordstrand (ud 66.min)
Bænken
RES:   H. Nørregaard (ind 88.min)
RES:   M. Allbäck (ind 66.min)
RES:   S. Larsson (ind 66.min)
RES:   L. Qvist

Kampen blev en lige affære, med en halvleg fordelt til hver. Vi startede kampen bedst og efter en halv times spil bragte Nordstrand os i front efter smukt forarbejde af Hutchinson og Aílton. Lige før pausefløjtet, sendte Hangeland en flad bold ind mod Aílton i feltet, som sendte bolden i nettet.
Randers lagde ud med et tungt pres i starten af anden halvleg og Tidiane Sane lagde en smuk aflevering til Søren Ulrik Vestergård, som scorede sikkert. Tættere på kom Randers dog ikke, så kampen endte med en 2 - 1 sejr til os.

Superliga i tal
Randers - FCK      1 - 2
33. Min. 0 - 1 Morten Nordstrand
45. Min. 0 - 2 Aílton

46. Min. 1 - 2 Søren Ulrik Vestergård
Advarsler: 1. A. Hutchinson
Kampens spiller: Aílton (8)
Tilskuere: 9446

En af de efterfølgende dage blev der trukket lod til anden kvalifikations runde til Champions League, hvor vi fik fornøjelsen af at trække Ventspils fra Letland. Den første kamp skulle spilles i Parken, men først skulle vi have besøg af FC Nordsjælland, som på det seneste har haft en dårlig vane med at spille gode kampe mod netop os. Jeg fortalte gutterne, at selvom det ville blive en svær kamp forventede jeg, at vi vandt.

Superliga
Truppen v. FCN
MH:   M. Silberbauer (ud 69.min)
MC:   R. Würtz (ud 65.min)
AC:   M. Nordstrand (ud 65.min)
Bænken
RES:   H. Nørregaard (ind 65.min)
RES:   M. Allbäck (ind 65.min)
RES:   S. Larsson (ind 69.min)
RES:   N. Hansen

Det blev en helt lige kamp, hvor forsvarene dominerede, derfor var der kun få afslutninger fra begge holds sider. Vi skulle helt hen til det sidste minut før kampen fandt sin afgørelse af indstiftede Marcus Allbäck, som scorede på oplæg af Oscar Wendt.  Det var en kamp, hvor det mest rimelige resultat nok havde været 0 - 0, men vi klager da ikke over en sejr. Kampen efterlod os desværre med en skade til Niclas Jensen, som fik en forstrækning i låret. Han kan nu se frem til en pause på 3 uger.

Superliga i tal
FCK - FCN      1 - 0
89. Min. 1 - 0 Marcus Allbäck
Advarsler: 2. N. Jensen, M. Silberbauer
Kampens spiller: Oscar Wendt (7)
Tilskuere: 24664

Så er tiden kommet til den første lille opdatering af transfervinduet.

Spillere til danske klubber

Sebastian Larsson (Birmingham) til FC København Pris: 16 mill
Felipe Mattione (Grémio) til FC Midtjylland Pris: 20 mill
Miran Burgic (AIK) til FC Midtjylland Pris: 5,25 mill
Andrej Komac (Djurgården) til OB Pris: 5,75 mill
Bjørn Dahl (Brann) til AaB Pris: 3 mill
Ulrich Vinzents (Malmö FF) til AaB Pris: 10 mill

Spillere væk fra danske klubber

Joseph Elanga (Brøndby) til Trelleborg Pris: 1,7 mill
Niki Zimling (Esbjerg) til Le Mans Pris: 9,5 mill
Baba Collins (FC Midtjylland) til Rosenborg Pris: 20 mill

Svenske + norske transfers ind

Alberto Acosta (Peñarol) til Lyn Oslo Pris: 28 mill
Seweryn Gancarczyk (Metalist) til Rosenborg Pris: 22 mill
Tarik Elyounoussi (Fredrikstad) til Lyn Oslo Pris: 20 mill
Louay Chanko (Hammarby) til IFK Göteborg Pris: 9,5 mill

Svenske + norske transfers ud

Kristoffer Hæstad (Start) til Herenveen Pris: 24 mill
Petter Andersson (Hammarby) til Sparta Prag Pris: 11 mill
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 15:00 af TBM_DK » Logged

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #10: 25 Okt 2007, 16:26 »

fedt og se at du også fortæller om resten af norden KUTGW Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 25 Okt 2007, 17:07 »

fedt og se at du også fortæller om resten af norden KUTGW Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Enig.. Go' detalje at tage med.. Kunne man se et SS af de 3 ligaer? Flot update.. KIU Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 26 Okt 2007, 00:15 »

Næste opdatering kommer først sent onsdag aften eller i løbet af torsdag i næste uge, grundet ferie..vi ses Wink

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 01 Nov 2007, 14:29 »

Så er jeg tilbage på banen, efter 6 dages ferie med min søn, hos min søster i Holbæk.
August måned er færdigspillet og updaten ligeså…

1. August 2007

Dagen var kommet, hvor vi skulle tage hul på kvalifikationen til Champions League. Vi havde, som tidligere nævnt trukket Ventspils fra Letland, og den første kamp fandt sted i Parken. En kamp hvor vi måtte undvære Niclas Jensen pga. hans skade og Jesper Grønkjær, var kun på vej tilbage efter sin skade. Så han tog plads på bænken.

Champions League

Truppen v. Ventspils
HB:   W. Kvist (ud 70.min)
VB:   O. Wendt
MV:   A. Hutchinson
MC:   H. Nørregaard (ud 45.min)
AC:   M. Allbäck
AC:   Aílton (ud 45.min)
Bænken
RES:   J. Grønkjær
RES:   M. Nordstrand (ind 45.min)
RES:   S. Larsson (ind 70.min)
RES:   N. Hansen (ind 45.min)

En kamp, hvor Ventspils gjorde det temmelig svært for dem selv, med to udvisninger inden for 3 minutter. Men inden da, havde vi bragt os sikkert i front med 3-0 på mål af Hjalte Nørregaard efter to minutters spil og dernæst på to scoringer af Aílton inden kampen havde rundet 20 minutter. Dernæst satte vi farten lidt ned og sparede nogle kræfter til kommende opgør.

Champions League kval i tal:
FCK - Ventspils      4 - 0
02. Min. 1 - 0 Hjalte Nørregaard
14. Min   2 - 0 Aílton
20. Min   3 - 0 Aílton
55. Min   4 - 0 E. Cebotarjovs (selvmål)
Advarsler: 6. H. Nørregaard
, D. Glusko,  S. Arajs(2), A. Bricis, V. Rimkus
Røde kort: 2. S. Arajs, V. Skredelis
Tilskuere: 18942

Vi havde nu sikret os et rigtigt godt udgangspunkt til returkampen i Letland, men inden da havde vi en tur til Blue Water Arena i Esbjerg, som havde vundet deres tre første opgør, så vi vidste, at det ikke ville blive nogen let kamp i det vestjyske.

Superliga

Truppen v. Esbjerg
HB:   W. Kvist (ud 45.min)
MV:   J. Grønkjær (ud 57.min)
Bænken
RES:   A. Hutchinson (ind 45.min)
RES:   S. Larsson (ind 45.min)
RES:   M. Bertolt (ind 57.min)

Det blev en kamp, hvor vi fik en glimrende start. Michael Gravgaard fik presset Rajko Lekic, så hårdt på et hjørnespark, så han sendte bolden i eget mål efter ni minutter. De næste 12 minutter havde vi 4 store chancer for at øge vores føring, men så slog Esbjerg kontra og Murcy udlignede. Derefter var vi presset i bund resten af kampen og ikke kun halvlegen og havde kun sporadiske forsøg mod et meget stærkt spillende Esbjerg hold.

Superliga i tal
Esbjerg - FCK      3 - 1
09. Min. 0 - 1 Rajko Lekic (selvmål)
22. Min. 1 - 1 Mickaël Murcy
60. Min. 2 - 1 Jesper Mikkelsen
71. Min   3 - 1 Jesper Bech
Advarsler: 3. J. Grønkjær, N. Høgh, J. Mikkelsen
Kampens spiller: Jesper Bech (8)
Tilskuere: 9924

Det var en spand koldt vand i hovedet efter det gode resultat mod Ventspils, som nu var næste opgave. En kamp, hvor vi ikke måtte sætte vores gode resultat fra hjemmebaneopgøret over styr.
Inden kampen mod Ventspils, var der lodtrækning til 3. Runde af kvalifikationen og den endte med, at vi trak Shakhtar Donetsk, hvis vi altså gik videre. Shakhtar hvade sendt svenske Elfsborg ud med samlet 2-1, som de vandt hjemme i første kamp og dernæst spillede 0-0 ude.
Truppen mod Ventspils, havde en del overraskelser efter den noget pinlige kamp i Esbjerg og taget i betragtning, at Ventspils skulle score mindst fem gange for at gå videre turde jeg godt, at statuere et par eksempler.

Champions League

Truppen v. Ventspils
MM:   N. Coe
HB:   S. Larsson
FC:   M. Gravgård (ud 66.min)
FC:   M. Antonsson
MV:   J. Grønkjær (ud 45.min)
MC:   H. Nørregaard
AC:   M. Allbäck (ud 45.min)
Bænken
RES:   J. Christiansen
RES:   B. Hangeland
RES:   N. Hansen
RES:   L. Qvist (ind 45.min)
RES:   M. Jørgensen (ind 66.min)
RES:   W. Kvist (ind 45.min)
RES:   M. Bertolt

Det blev en kamp, som sendte os videre til tredje kvalifikationsrunde, som ventet. Men første halvleg af kampen blev en ørkenvandring uden lige, så jeg foretog et par indskiftninger i pausen, for at give nogle unge spillere lidt kamp i fødderne, samt lidt europæisk erfaring. Det viste sig at være en god idé, da Lasse Qvist scorede vores første mål efter 53 minutter. Derefter løb Ventspils ind i endnu et rødt kort, hvilket gjorde, at vi fik fuldstændigt kontrol over kampen og scorede endnu en gang ved Aílton.

Ventspils - FCK      0 - 2
53. Min. 0 - 1 Lasse Qvist
69. Min   0 - 2 Aílton
Advarsler: 6.
S. Arajs, A. Bricis(2), E. Cebotarjovs,  A. Cauna, V. Skredelis
Røde kort: 1. A. Bricis
Kampens spiller: Sebastian Larsson (8)
Tilskuere: 3170

Så nu ventede en meget svær modstander i sidste runde af kvalifikationen til Champions League, Shakhtar Donetsk, fra Ukraine. Inden den kamp, skulle vi tage imod OB i Parken, som vi havde slået med 2-0 i Supercuppen. OB’erne havde tilmed også fået et dårlig start på ligaen med kun fire point i fire kampe. Men måske kom vendepunktet for dem i Parken, hvor David Nielsen sprudlede.

Superliga

Truppen v. OB
MV:   J. Grønkjær (ud 62.min)
MC:   H. Nørregaard (ud 76.min)
AC:   M. Nordstrand (ud 62.min)
Bænken
RES:   Aílton (ind 62.min)
RES:   W. Kvist (ind 62.min)
RES:   M. Bertolt (ind 76.min)

Dette blev et meget publikumsvenligt opgør, som startede med selvmål efter blot to minutters spil, da Jan Tore Ophaug sendte bolden i eget net. Fire minutter senere fik vi tilkendt et straffespark, som Morten Nordstrand sparkede ved siden af mål. Det var dog ikke det sidste vi fik at se fra Nordstrand. Da der var spillet 27 minutter havde han bragt os i front med både 2-0 og 3-0, hvilket var pausestillingen. Vi lagde ud i anden halvleg, som vi gjorde i første - med et kæmpe pres mod OB målet, hvilket førte til 4-0 to minutter inde i halvlegen, da Marcus Allbäck tordnede kulgen i kassen på en flot helflugter. Dernæst startede “ one man showet “- David Nielsen, der scorede hattrick fra det 62. - 82. Minut. Kun afbrudt af Atiba Hutchinson’s træffer til 5-2 i det 80. Minut.
Alt i alt en meget seværdig kamp, med mange mål og flot spil.

Superliga i tal:
FCK - OB      5 - 3
02. Min. 1 - 0 Jan Tore Ophaug (selvmål)
18. Min   2 - 0 Morten Nordstrand
27. Min   3 - 0 Morten Nordstrand
47. Min   4 - 0 Marcus Allbäck

62. Min   4 - 1 David Nielsen
78. Min   4 - 2 David Nielsen
80. Min   5 - 2 Atiba Hutchinson
82. Min   5 - 3 David Nielsen
Advarsler: 1. J. Ophaug
Kampens spiller: David Nielsen (9)
Tilskuere: 24971

Med tre dage til den vigtige kamp i Ukraine mod Shakhtar, trænede vi ganske let, for ikke at bruge for mange kræfter, da vi vidste, at vi ville blive sat under et stort pres og nok kom til at løbe meget efter bolden. Spillerne var godt klar over, at hvis vi kunne holde nullet, ville vi forøge vores chancer for at gå videre, men en 1-1 ville også være et fremragende resultat. Et smalt nederlag ville heller ikke være en katastrofe, hvis vi bare fik scoret…

Champions League

Truppen v. Shakhtar Donetsk
MM:   J. Christiansen
FC:   M. Gravgård
MV:   J. Grønkjær
AC:   M. Allbäck (ud 88.min)
AC:   M. Nordstrand (ud 45.min)
Bænken
RES:   Aílton (ind 45.min)
RES:   W. Kvist (ind 45.min)
RES:   M. Bertolt (ind 88.min)

Ganske som forudsagt blev det en meget svær kamp, hvor vi var presset det meste af kampen. Første halvleg bød på meget få chancer i begge ender, men med et klart spilovertag til Shakhtar, men begge mål forblev tomme. I anden halvleg, smuttede opdækningen midlertidigt for vores ellers stærke centerforsvar og Cristiano Lucarelli kunne heade Shakhtar i front efter blot to minutters spil i anden halvleg. Tre minutter senere trak Silberbauer sig fri ude på højrekanten og smed bolden ind mod forreste stolpe, hvor Aílton ventede. Bolden nåede dog ikke frem da den ramte Mariusz Lewandowski og røg i mål. På dette tidspunkt havde vi et ønskeresultat, så vi gik over til at koncentrere os om at forsvare. Efter 20 minutters spil i anden halvleg trak Silberbauer sig endnu engang fri på højrekanten og sendte denne gang en perfekt aflevering på 40 meter i fødderne på Aílton, som scorede til kampens resultat 2-1. Et fantastisk resultat at komme hjem med og humøret var da også veldigt højt på vej hjem i flyveren, selvom vi godt vidste, at vi stadig ville få det svært i returkampen.

Shakhtar - FCK      1 - 2
47. Min. 1 - 0 Cristiano Lucarelli
50. Min   1 - 1 Mariusz Lewandowski (selvmål)
65. Min   1 - 2 Aílton
Advarsler: 3. S. Larsson, H. Nørregaard,
C. Lucarelli
Kampens spiller: Michael Silberbauer (8)
Tilskuere: 25095

Hjemme igen stod den på Superliga bold i Herning mod Midtjylland, hvor jeg håbede vi kunne ride videre på bølgen med de to flotte kampe mod henholdsvis OB og Shakhtar. Følgende spillere var med i Herning.

Superliga

Truppen v. FCM
MH:   M. Silberbauer (ud 70.min)
AC:   Aílton (ud 70.min)
AC:   M. Nordstrand
Bænken
RES:   R. Würtz
RES:   W. Kvist (ind 70.min)
RES:   M. Allbäck (ind 70.min)

Tre minutter var hvad der skulle til før, at vores bølge blev til et lille skvulp i strandkanten. Det var Adigun Salami, der bragte midtjyderne foran på et kraftfuldt langskud. Aílton fik dog bragt balance i regnskabet et lille kvarter senere. Lige lidt hjalp det dog, da vores forsvar var ret så gavmilde. Gravgaard kiksede en tackling højt på banen, som Miran Burgic takkede pænt for ved at score til 2-1. Endnu engang fik vi udlignet, denne gang var det Morten Nordstrand der var skarpretter efter 35 minutters spil. Til sidst i halvlegen kom vores højdepunkt da Aílton bragte os i front efter fint forarbejde af Atiba Hutchinson. Glæden varede dog kun knap 17 minutter, før end Dennis Flinta bragte balance i regnskabet efter knap et minuts spil i anden halvleg. Det knækkede holdet og det endte med, at vi tabte.

Superliga i tal:
FCM - FCK      4 - 3
03. Min. 1 - 0 Adigun Salami
16. Min   1 - 1 Aílton
21. Min   2 - 1 Miran Burgic
35. Min   2 - 2 Morten Nordstrand
45. Min   2 - 3 Aílton

46. Min   3 - 3 Dennis Flinta
73. Min   4 - 3 Leon Jessen
Advarsler: 1. M. Gravgaard
Tilskuere: 7480

Et skidt resultat til trods for en god moral de første 45 minutter. Dette nederlag skulle revancheres i den kommende kamp i Århus, hvor vi skulle møde AGF, hvor Sebastian Larsson desværre var ude med en skade, men vi havde igen fået rådighed over Libor Sionko, som var sin skade kvit.

Superliga

Truppen v. AGF
FC:   M. Gravgård (ud 73.min)
MV:   J. Grønkjær (ud 82.min)
AC:   Aílton (ud 82.min)
AC:   M. Nordstrand
Bænken
RES:   M. Antonsson (ind 73.min)
RES:   R. Würtz
RES:   L. Qvist (ind 82.min)
RES:   L. Sionko (ind 82.min)
                                                                        RES:   M. Allbäck

Det blev en kamp, hvor vi styrede spillet fra start til slut uden at overanstrenge os. Vi fik scoret en gang i hver halvleg og gav ikke mange chancer væk. Og vigtigst af alt…vi slap fra opgøret uden skader, så vi kunne stille i stærkest mulige opstilling mod Shakhtar.

Superliga i tal:
AGF - FCK      0 - 2
40. Min. 0 - 1 Morten Nordstrand
60. Min   0 - 2 Atiba Hutchinson

Advarsler: 0.
Kampens spiller: Atiba Hutchinson (8)
Tilskuere: 14805

Det var en flok spændte spillere der mødte op til træning de fire dage vi havde før det meget vigtige retur opgør mod Shakhtar i tredje kvalifikationsrunde til Champions League. På selve dagen, var gejsten høj og spændingen i top. Vi ville bare videre, så vi kunne prøve kræfter med de stærkeste hold i Europa. Alle spillere var klar til kamp, med undtagelse af Sebastian Larsson, men William Kvist havde gjort det ligeså godt på højre back, så jeg var ikke nervøs for den plads. Det var jeg derimod, hvad angik Michael Gravgaard, da hans sidste to kampe havde været noget møg.

Champions League

Truppen v. Shakhtar Donetsk
MM:   J. Christiansen
VB:   O. Wendt (ud 90.min)
FC:   M. Gravgård
MC:   H. Nørregaard (ud 58.min)
AC:   M. Nordstrand (ud 73.min)
Bænken
RES:   Aílton (ind 73.min)
RES:   N. Jensen (ind 90.min)
RES:   L. Sionko
RES:   R. Würtz (ind 58.min)

Det blev en meget medrivende kamp, hvor Gravgaard spillede en flot kamp, men alligevel ikke kunne holde Shakhtar fra at score. Lige før pausen smuttede Lucarelli igennem til kampens første store chance, som han udnyttede og sendte Shakhtar på 1-0. Det var et meget skidt tidspunkt at komme bagud på i en så vigtig kamp. Jeg snakkede med spillerne om i pausen, at det stadig var muligt, da vi bare skulle score en gang for at være ovenpå igen.
Marcus Allbäck, havde åbenbart lyttet for han sendte bolden i kassen efter 55 minutters spil. På dette tidspunkt var vi videre, men Lucarelli ville det anderledes og bare fem minutter senere driblede han sig fri og sendte bolden ind bag Jesper Christiansen. Med en halv time igen blev det en meget taktisk affære, hvor ingen af os rigtig angreb, vi havde dog to chancer, der begge blev misbrugt. Kampen røg ud i forlænget spilletid, som ikke bød på nogen chancer overhovedet. Så nu skulle det hele afgøres på straffespark.

Lucarelli: Brænder
Würtz: Scorer
Stoican: Brænder
Aílton: Brænder
Getsko: Brænder

Allbäck: Scorer
Polyanskyi: Scorer
Silberbauer: Scorer og sender os i gruppespillet.

FCK - Shakhtar         1 - 2  (FCK vinder straffespark med 3-1)
45. Min. 0 - 1 Cristiano Lucarelli
55. Min   1 - 1 Marcus Allbäck
65. Min   1 - 2 Cristiano Lucarelli
Advarsler: 4. A. Hutchinson, I. Duljaj, Ilsinho, D. Getsko
Kampens spiller: Cristiano Lucarelli (8)
Tilskuere: 29505

Et fantastisk resultat! Mere er der ikke at sige til det.

Den 30. August blev der trukket lod til gruppespillet i Champions League og lodtrækningen faldt ud således, at vi kom i Gruppe E, sammen med Inter, Sevilla og Celtic. Hvis jeg kan nå en tredjeplads i denne gruppe, vil jeg være lykkelig.
Vi var eneste Skandinaviske hold, som havde klaret os videre. Elfsborg havde som beskrevet tidligere med 2-1 samlet til Shakhtar, som vi sendte ud efter straffespark. Rosenborg var så uheldige, at trække Arsenal, der gik videre med en samlet score på 6-1.

UEFA-Cuppen

Skandinaviske resultater fra første kvalifikationsrunde:

Rabotnicki - Häcken         4-2 (samlet)
Buducnost - Vålerenga      4-5 (samlet)
FC Midtjylland - Teuta      3-0 (samlet)
Brann - Kairat         2-1 (samlet)
AIK - EB/Streymur         5-0 (samlet)
OB - Drogheda Utd         4-2 (samlet)
St Pat’s Athletic - Helsingborg   0-6 (samlet)
Flora - Lillestrøm         0-4 (samlet)

Skandinaviske resultater fra anden kvalifikationsrunde:
HJK - OB            1-1 (samlet, HJK videre på udebanemål)
AaB - AA Gent         3-1 (samlet)
H. Tel-Avis - Helsingborg      3-1 (samlet)
FC Midtjylland - Zimbru      7-0 (samlet)
MTK - Vålerenga         3-2 (samlet)
Basel - Brann            4-3 (samlet)
Fredrikstad - Cherno more      5-2 (samlet)
HSV - AIK            3-0 (samlet)
Lillestrøm - Dnipro         0-3 (samlet)

Så er sidste update af transfermarkedet også klar.

Spillere til danske klubber

Ruben Y. Jenssen  fra Tromsø  til AaB Pris: 2.3 mill
Teddy Lucic           fra Häcken  til AaB Pris: 2 mill
Elvis Imsirovic        fra Sarajevo til Randers Pris: 1,7 mill
Janne Hietanen      fra AC Oulu  til Lyngby Pris: 180.000
Dennis Melander    fra Trelleborg til Lyngby Pris: 3.5 mill
Patrik Haginge       fra Örebro til FC Nordsjælland Pris: 4.5 mill
Edward Ofere         fra Malmö FF til FC Midtjylland Pris: 4 mill
Veigar P. Gunnarson fra Stabæk til FC Midtjylland Pris: 11 mill
Rafael Gaúcho      fra FBK Kaunas til Esbjerg Pris: 2.1 mill
Andreas Bjelland    fra Lyngby til Esbjerg Pris: 800.000
Mikkel Rask          fra Viborg  til Esbjerg Pris: 1.1 mill
Glenn Holgersson   fra Örebro til AGF Pris: 550.000
Joel Riddez           fra Örebro  til AGF Pris: 1.4 mill

Spillere væk fra danske klubber

Adigun Salami   fra FC Midtjylland   til Rosenborg      Pris: 19 mill
Magnus Troest   fra FC Midtjylland   til Ajax             Pris: 17 mill
Winston Reid      fra FC Midtjylland   til Rosenborg      Pris: 14 mill

Svenske + norske transfers ind

Artavazd Karamyan   fra Poli 1921      til AIK         Pris: 16 mill
Stefan Ishizaki         fra Elfsborg       til Djurgården      Pris: 25 mill
Jesper Westerberg   fra Halmstad      til Djurgården      Pris: 4.25 mill
David Johansson      fra Hammarby      til Fredrikstad      Pris: 4.25 mill
Oluwasegun Abiodun   fra HamKam      til Kalmar FF      Pris: 4 mill
Klodian Duro                 fra KF Tirana      til Kalmar FF      Pris: 14 mill
Jan Durica           fra Saturn      til Malmö FF      Pris: 27 mill
Martin Stranzl      fra Sparta Moskva   til Malmö FF      Pris: 26 mill
Erkan Zengin      fra Hammarby      til Vålerenga      Pris: 6.25 mill
Stefan Ålander   fra GIF Sundsvall   til Örebro      Pris: 7 mill

Svenske + norske transfers ud

Paulinho Guará   fra Hammarby      til Fluminense      Pris: 11 mill
Jonatan Johansson   fra Malmö FF      til Brügge      Pris: 10 mill

Dette var de største og vigtigste transfers i dette vindue.

Der var endnu engang bud efter en af mine spillere, Jesper Grønkjær, som Porto ville betale 22.680.000 kroner for, men budet blev afvist, da jeg ikke ville kunne nå at hente en erstatning.

Til sidst kan i lige få et par screenshots af stillingerne i de de øverste ligaer i Danmark, Norge og Sverige

Vi ses igen, når September er færdig Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #14: 01 Nov 2007, 19:47 »

Flot skrevet og flot blog Smiley

19-18!

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010