home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 78484 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Folketingsvalg
« Svar #465: 14 Nov 2007, 10:06 »

Ulovlig krig kan vel diskuteres, som red love siger, var vi med til at få væltet en af de største psykopater nogensinde af tronen, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Ja det må man sige, vi har virkelig gjort Irak til et Utopia. Jeg tror mange mennesker i Irak, hver dag inddrager Koalitionen i deres bønner og modtager soldaterne som helte.....
Ulovlig eller ej, den krig var forkert.

Udlændingepolitiken er muligvis lidt stram pt., men det har været nødvendigt, eftersom rigtig mange udlændinge er kommet til DK og troet, de kan gør, hvad der passer dem uden at leve efter vores regler, så der var i den grad brug for en opstramning.
Og Danmark kræver total assimilation. Skal vi stille nogle præster ved grænsen med t-shirts, hvor der står: "Konverter eller smut". Hvorfor er det, at når vi ser på andre lande med langt højere indvandrer-tal, at vi så stadig har færre udlændinge i arbejde end dem? Skal folk spise flæskesteg og drikke bajere, før man kan kalde dem danske?

Og nej, jeg er ikke racist, jeg hilser alle former for udlændinge velkommen, jeg gider bare ikke, at der er nogen, der overhovedet ikke respektere vores samfunds regler.
Hørt, men vi skal respektere dem som mennesker. Synes du ikke?

DK har et rigtig godt ry i resten af Europa og det bliver vi ved med, så længe vi sørger for at følge med i udviklingen, hvilket VKO-regeringen er garant for.
Kan du huske Østrig? Jeg har ikke lyst til, at sige jeg er fra Danmark, når jeg er i udlandet, og jeg kender mange, der har det på samme måde. Vi skammer os sgu.

Ellers vil jeg også sige tillykke til SF'erne for et flot valg  Thumbs Up
Tak, det var det eneste lyspunkt på en mørk aften.

Go you Gunners!

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #466: 14 Nov 2007, 10:20 »

Kan ikke forstå den store opstannelse - FOLKET har talt - VKO fortsætter.
Og det må man forholde sig til.
Man havde et flertal i regeringen for en Krig - og så er det sku okay.
Det er jo ikke fordi den danske befolkning er uenige - jo måske tæt på halvdelen, men vi stemmer om det Smiley
Det hedder demokrati Wink

Metsu1
Manager

« Svar #467: 14 Nov 2007, 10:32 »

Jeg har ingen problemer med at sige, jeg er fra DK - Jeg står fast ved, at vi har et udemærket ry i resten af Europa. Selvfølgelig er de stadig sure på os i Mellemøsten pga. de kære tegninger, det glemmer de nok aldrig.

Jeg respekterer, som jeg også skriver i et tidligere indlæg, alle mennesker der viser vilje til at få det danske samfund til at fungere.

Og Danmark kræver total assimilation. Skal vi stille nogle præster ved grænsen med t-shirts, hvor der står: "Konverter eller smut". Hvorfor er det, at når vi ser på andre lande med langt højere indvandrer-tal, at vi så stadig har færre udlændinge i arbejde end dem? Skal folk spise flæskesteg og drikke bajere, før man kan kalde dem danske?

Ja, det er selvfølgelig det regeringen vil ha', der skal ske  Thumbs Up

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #468: 14 Nov 2007, 10:48 »

Danmark er sikret i endnu 4 år Opstemt stort tillykke til Anders Fogh og hans regering.. Opstemt

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

JKJ
Gæst

« Svar #469: 14 Nov 2007, 10:54 »

Kan ikke forstå den store opstannelse - FOLKET har talt - VKO fortsætter.
Og det må man forholde sig til.

Helt enig...  så kan man jo bande og svolve over det alt det man vil, men befolkningen har jo nu engang talt, og de kan jo li den politik der er blevet før de seneste 6 år...

Men det er jo det med at respektere andre folks mening man åbenbart har svært ved!!

Iøvrigt et stort tillykke til SF med deres fremragende valg, godt gjort Villy  Thumbs Up

MEn er nu mere end tilfreds med at det endte som det gør, jeg er bestemt godt tilfreds Thumbs Up

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #470: 14 Nov 2007, 12:12 »

Helt enig...  så kan man jo bande og svolve over det alt det man vil, men befolkningen har jo nu engang talt, og de kan jo li den politik der er blevet før de seneste 6 år...

Men det er jo det med at respektere andre folks mening man åbenbart har svært ved!!

Iøvrigt et stort tillykke til SF med deres fremragende valg, godt gjort Villy  Thumbs Up

MEn er nu mere end tilfreds med at det endte som det gør, jeg er bestemt godt tilfreds Thumbs Up

Ja hvis i ikke skulle vide det er jeg også MEGET tilfreds med gårsdagens resultat.
Sad dog og håbede boget så inderligt på at Enhedslisten ikke kom ind... Men okay det må man jo tage med!

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #471: 14 Nov 2007, 12:54 »

Dejlig valgkamp. Med et fremragende resultat. Venstre forbliver og DF går en mandat frem.

Og så ikke mere Valg snak fra mig fra denne gang. Er sku lidt træt af det =)

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #472: 14 Nov 2007, 13:12 »

Jeg er næsten helt tilfreds med valget igår, men jeg gad godt de kunne undvære Ny Alliance, men det kan de jo os hvis de tar det færøreste mandat med, men jeg tror nu ik de vil bygge regering på et færørsk mandat. (:

JKJ
Gæst

« Svar #473: 14 Nov 2007, 13:17 »

Jeg er næsten helt tilfreds med valget igår, men jeg gad godt de kunne undvære Ny Alliance, men det kan de jo os hvis de tar det færøreste mandat med, men jeg tror nu ik de vil bygge regering på et færørsk mandat. (:

Det kan du tro de gør, han kommer fra venstres søsterparti og glider lige ind i venstres gruppe, dvs han er med til gruppemøderne og får evt en post af en eller anden slags, så jo de bygger regeringen også på ham...

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #474: 14 Nov 2007, 13:30 »

Det kan du tro de gør, han kommer fra venstres søsterparti og glider lige ind i venstres gruppe, dvs han er med til gruppemøderne og får evt en post af en eller anden slags, så jo de bygger regeringen også på ham...
Så du tror ikke de vil bruge Ny Alliance

-KNM-
Manager

« Svar #475: 14 Nov 2007, 13:30 »

Det væsentligste i hele denne diskution er at den danske regering løj for deres befolkning da de sagde at der fandtes masseødelækelses våben i Irak, uden at have ordentlige beviser, hvis det er grund nok til at fjerne en regering me magt, så skal de vel også snart ind og have fat i den Iranske president...

Den danske regering har ikke løjet. På det tidspunkt troede man at Saddam havde masseødelæggelsesvå ben, fordi at det havde han selv sagt. Dette ville også være meget plausibelt, da han tidligere har haft, og brugt, disse. Dog med begrænset effekt. Man måtte derfor tro på ham, da han nægtede at lade FN undersøge sagen.
Det viste sig imidlertid ikke at være tilfældet (der er dog fundet kemiske våben).

Situationen i Irak er selvfølgelig ikke tilfredsstillende, men jeg synes stadig, at baseret på den information man havde, var det rigtigt at gå ind i Irak. Havde jeg gjort det med den information vi har i dag? Højst sandsynlig ikke.

JKJ
Gæst

« Svar #476: 14 Nov 2007, 13:46 »

Så du tror ikke de vil bruge Ny Alliance

Ikke så megt som de havde været nød til hvis de ikke havde fået flertal sammen med DF... men de er jo bla gået til valg med løfte om et bredt sammanarbejde og det bliver han nød til at holde hvis det er muligt ellers får de en lussing til næste valg...

arsenalistic
Manager

« Svar #477: 14 Nov 2007, 13:49 »

Dejlig valgkamp. Med et fremragende resultat. Venstre forbliver og DF går en mandat frem.

Og så ikke mere Valg snak fra mig fra denne gang. Er sku lidt træt af det =)

Og vi er lidt trætte af dig.....  Wink

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #478: 14 Nov 2007, 13:50 »

Go you Gunners!

Chris
Gæst

« Svar #479: 14 Nov 2007, 16:55 »

Sikke dog et lortevalg. 4 år mere med en konservativ regering. Vi kan dog glæde os over at SF fik et fantastisk valg.

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010