home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 74153 gange)
-KNM-
Manager

Sv: Folketingsvalg
« Svar #180: 28 Okt 2007, 23:04 »

Eller man kunne begrave det i grundbjerge i Sverige og Finland i tætte bokse. Der vil atomaffald efter 10.000 år være nede på et naturligt strålingsniveau.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #181: 28 Okt 2007, 23:25 »

73%
O - Dansk Folkeparti
Sammenlign
68%
C - Det Konservative Folkeparti
Sammenlign
66%
V - Venstre

Jeg ville dog stemme Konservativt hvis jeg havde stemmeretten. Traditionerne osv. er vigtige men testen synes jeg ikke helt er i orden for jeg vægter spørgsmålende omkring fordelingen højere end værdipolitikken (hvor jeg godt nok er helt på fod med DF).

Fatter ikke folk overhovedet kan overveje at stemme på Ny Alliance, for en ting er da 100% han kommer aldrig til at kunne lave noget med Fogh, uden DF! Han skal bare have folk på den side og så en masse stemmer, så tager han de røde, og så vupti så skal danskerne til at betale mere i skat, og den sunde økonomi VKO regeringen har opbygget forsviner med ét når hende den røde satan til helle thorning schmidt kommer til magten!

Fatter dog heller ikke folk der stemmer S og derudefter. Halvdelen af partierne er 100% kommunistiske når det kommer til stykket. Det er umuligt at man kan være så dum og acceptere at folk skal betale alle deres penge i skat. Det kan jo kun gå galt. Hvem fanden gider få sig en uddandelse osv. hvis ikke man kan stræbe efter sine mål i livet med flot hus og hurtig bil osv. hvis man har det samme at gøre med som ham der sidder i et skur og hælder bajer ned hver dag. Jeg forstår overhovedet ikke folk kan tænke på den måde for det eneste det kan ende med er at samfundet bryder sammen! Vi skal betale meget mindre i skat så vi virkelig kan få noget ud af at gøre en indsats, og så skal folk heller ikke gokkes i nøden med alt den uretfærdige top-skat men det er så en hel anden ting. Fatter slet ikke den tankegang med at folk skal være lige og at det er genialt at Danmark er det land i verdens med mest lighed. Det er jo komplet skadende for vores land i det lange løb.

Holder desuden på der ikke finder et ordentligt parti i DK Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2007, 23:51 af Laziofan » Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #182: 28 Okt 2007, 23:50 »

73%
O - Dansk Folkeparti
Sammenlign
68%
C - Det Konservative Folkeparti
Sammenlign
66%
V - Venstre

Jeg ville dog stemme Konservativt hvis jeg havde stemmeretten. Traditionerne osv. er vigtige men testen synes jeg ikke helt er i orden for jeg vægter spørgsmålende omkring fordelingen højere end værdipolitikken (hvor jeg godt nok er helt på fod med DF).

Fatter ikke folk overhovedet kan overveje at stemme på Ny Alliance, for en ting er da 100% han kommer aldrig til at kunne lave noget med Fogh, uden DF! Han skal bare have folk på den side og så en masse stemmer, så tager han de røde, og så vupti så skal danskerne til at betale mere i skat, og den sunde økonomi VKO regeringen har opbygget forsviner med ét når hende den røde satan til helle thorning schmidt kommer til magten!

Holder dog på der ikke finder et ordentligt parti i DK

Jeg er enig i din sidste kommentar Smiley ..
egentligt i det hele! Smiley . med Helle Thorning ved magten bliver vores skattepenge brugt på designer-dragter til tre-fire medieliderlige kællinger .. her menes: Mary, Marie, Alexandra(får hun ikk stadig lidt) og så også helle..
ved godt det er en meget latterlig udtalelse, men kunne ikke dy mig, for det er latterligt at se på Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Rossonero
Gæst

« Svar #183: 28 Okt 2007, 23:53 »

'medieliderlige kællinger'

Grin

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #184: 28 Okt 2007, 23:59 »

Jeg er enig i din sidste kommentar Smiley ..
egentligt i det hele! Smiley . med Helle Thorning ved magten bliver vores skattepenge brugt på designer-dragter til tre-fire medieliderlige kællinger .. her menes: Mary, Marie, Alexandra(får hun ikk stadig lidt) og så også helle..
ved godt det er en meget latterlig udtalelse, men kunne ikke dy mig, for det er latterligt at se på Smiley

Kongehuset synes jeg da er en af de mere posetive ting vores skat går til. De gør da i det mindste noget for Danmark og synes de representere landet rigtig godt. At man skal bruge vores penge på folk der ikke fatter at det er forkert at drikke og stikke sprøjter i armen det synes jeg så er fantastisk.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2007, 00:03 af Laziofan » Logged

-KNM-
Manager

« Svar #185: 29 Okt 2007, 01:38 »

Er det forkert at drikke?

Thore
Manager

« Svar #186: 29 Okt 2007, 10:32 »

Er det forkert at drikke?

JA! det er jo en synd mod gud og hver mand!  Rullende Øjne
Jeg fik faktisk smagt den nye julebryg i gaar  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KF
Landsholdsspiller

« Svar #187: 29 Okt 2007, 19:48 »

Fatter dog heller ikke folk der stemmer S og derudefter. Halvdelen af partierne er 100% kommunistiske når det kommer til stykket. Det er umuligt at man kan være så dum og acceptere at folk skal betale alle deres penge i skat. Det kan jo kun gå galt. Hvem fanden gider få sig en uddandelse osv. hvis ikke man kan stræbe efter sine mål i livet med flot hus og hurtig bil osv. hvis man har det samme at gøre med som ham der sidder i et skur og hælder bajer ned hver dag. Jeg forstår overhovedet ikke folk kan tænke på den måde for det eneste det kan ende med er at samfundet bryder sammen! Vi skal betale meget mindre i skat så vi virkelig kan få noget ud af at gøre en indsats, og så skal folk heller ikke gokkes i nøden med alt den uretfærdige top-skat men det er så en hel anden ting. Fatter slet ikke den tankegang med at folk skal være lige og at det er genialt at Danmark er det land i verdens med mest lighed. Det er jo komplet skadende for vores land i det lange løb.

Holder desuden på der ikke finder et ordentligt parti i DK Smiley

Jeg synes seriøst, at indlæg som ovenstående er hovedrystende. En ting, der er komplet skadende for vores land i det lange løb, vil være ovenstående. Hvis vi antager, at Danmark bliver mindre lige, og vi får en meget skæv indkomstfordeling, så vil det blot gå udover forbruget og efterspørgsel, hvilket vil gå udover antallet af arbejdspladser etc. Er det det, du ønsker?

Du snakker desuden om, at der skal være et mål ved en uddannelse - og ja, der er vi på linie med hinanden. Det skal der nemlig, men afskaffer vi fx SU'en til fordel for en lavere skat, så vil det resultere i at færre har råd til at læse videre på universitet... og så er vi jo lige vidt?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

westhamfreak
Gæst

« Svar #188: 29 Okt 2007, 19:52 »

okey jeg stemmer ihvartfald K aldig DF

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 29 Okt 2007, 20:34 »

Jeg synes seriøst, at indlæg som ovenstående er hovedrystende. En ting, der er komplet skadende for vores land i det lange løb, vil være ovenstående. Hvis vi antager, at Danmark bliver mindre lige, og vi får en meget skæv indkomstfordeling, så vil det blot gå udover forbruget og efterspørgsel, hvilket vil gå udover antallet af arbejdspladser etc. Er det det, du ønsker?

Du snakker desuden om, at der skal være et mål ved en uddannelse - og ja, der er vi på linie med hinanden. Det skal der nemlig, men afskaffer vi fx SU'en til fordel for en lavere skat, så vil det resultere i at færre har råd til at læse videre på universitet... og så er vi jo lige vidt?

Jeg så partirunden i går, og Enhedslisten var ude med et forslag om at alle på overførselsindkomst er skulle have en minimumssats på 13.000 om måneden - er det ikke mindst lige så hovedrystende? ..
det er ca. det samme som en person på 37 timer, der får mindsteløn .. den er ikke helt gennemtænkt ..  Rullende Øjne Huh

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #190: 29 Okt 2007, 20:49 »

Jo det er. Af samme grund ryger Enhedslisten jo nok også ud af folketinget....

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

søde-moliin
Gæst

« Svar #191: 29 Okt 2007, 20:50 »

tror nu ikke det er derfor. Tror mere de er på grund af Asmaa

KF
Landsholdsspiller

« Svar #192: 29 Okt 2007, 20:52 »

tror nu ikke det er derfor. Tror mere de er på grund af Asmaa

Der har du helt ret, men det andet lød nu også godt Opstemt

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #193: 29 Okt 2007, 21:17 »

Der har du helt ret, men det andet lød nu også godt Opstemt

.. som du, KF, også kan se ud af mit MSN-navn, ja - så er hun racist. sådan nogen skal vi ikke have i folketinget! Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Red love
Gæst

« Svar #194: 29 Okt 2007, 21:28 »

Kongehuset synes jeg da er en af de mere posetive ting vores skat går til. De gør da i det mindste noget for Danmark og synes de representere landet rigtig godt. At man skal bruge vores penge på folk der ikke fatter at det er forkert at drikke og stikke sprøjter i armen det synes jeg så er fantastisk.
de penge vi giver til kongehuset får vi 1000 gange igen, i form af en helt ubetagelig PR...
Så bestemt ikke der, der skal skæres...

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010