home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 74077 gange)
DaKing
Ynglingespiller

Sv: Folketingsvalg?
« Svar #165: 28 Okt 2007, 11:31 »

Hvis jeg ville stemme liberalt skulle jeg da ikke stemme konservativt? Ikke at Venstre er liberale, men de er tættere på. Og stemmer hovedsageligt V for at holde dem på magten.
Så venter jeg ellers på at Liberalisterne kommer ind.

FORNUFTIGT!  Thumbs Up

Fjogh
Ynglingespiller

Sv: Folketingsvalg
« Svar #166: 28 Okt 2007, 11:52 »

Jeg håber inderligt ikke at Helle bliver ny statsminister. Jeg tror hun klokker i det når hun skal føre udenrigspolitik eller finde penge til hendes utrolige velfærdsrettigheder og stat. Hun virker utroværdig og fremligger hendes politik alt for aggressivt og desprat - og når ja, så er hun kvinde.

I øvrigt er jeg over det seneste halvårs tid blevet helt hooked på Lars Løkke Rasmussen, og det kulminerede i går ved dr2s partidebat. Hvis han stillede op i min kreds, havde han kunne regne med hvertfald en stemme
« Seneste Redigering: 28 Okt 2007, 12:02 af Fjogh » Logged

¡Hala Madrid!

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #167: 28 Okt 2007, 12:00 »

Jeg er i store træk enige med DeBuur, det er på tide at der kommer nogle friske hænder og tager hånd om Danmark. For endnu en periode med de borgerlige vil langsomt forringe Danmarks position som førende på områder som alternative miljøkilder(er allerede ved at ske), og den skandinaviske velfærdsmodel.

Forstår i øvrigt ikke, hvorfor folkekirken ikke er blevet nedlagt. Danmark er et af de landede med flest ikke-troende i Europa, så hvorfor ikke fjerne vores status som et rent kristen land, og som DeBuur snakker om, få et mere moderat syn på andre religioner (DF hjælper hvert fald ikke).

Jeg synes hvert fald der trænger til fornyelse, gerne henover midten med de radikale, sf og ny alliance.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #168: 28 Okt 2007, 18:08 »

- og når ja, så er hun kvinde.

Undskyld, men den der bed jeg lige mærke i. Ærligt talt, WTF!? Jeg troede vi debatterede politik her.

I forlængelse af det folk har snakket om på de seneste par sider vil jeg gerne tilføje et par ting. At vi som et sekulært vestligt samfund endnu ikke har adskilt stat og religion er i mine øjne absurd. Religion er et personligt anliggende og det skal staten ikke blande sig i, bare fordi jeg tilfældigvis bor i Danmark. Og dem som forsvarer det ved at sige at vi dermed mister vores fundamentale værdier.... Hey, vi var vikinger som troede på aserne engang. Er det ikke en ligeså vigtig del af vores fælles historiske arv? Tag en tur på museet i Roskilde. At favorisere kristendommen over andre religioner er hyklerisk imo.

Hele snakken om at "bevare de danske værdier" er et skalteskjul for at sige vi alle skal være kristne. Vi kan blive enige om værdier som demokrati og menneskerettigheder, men disse værdier er ARELIGIØSE. De sikrer netop at folk har ret til at være kristen, muslim, buddhist, jøde eller tro på et stort spaghetti-monster i himlen, hvis det er det de vil. Der findes ikke "danske" værdier. Værdier er hvad man gør dem til, men Danmark er en stat med tanke- og ytringsfrihed så kom ikke her og kald mig "udansk" fordi jeg ikke er kristen. Det er hyklerisk.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Red love
Gæst

« Svar #169: 28 Okt 2007, 18:52 »

Ingen kan da tage df seriøst.
En af deres medlemmer sagde at alle muslimer skulle ud af europa og det værste var at de klappede.

Helt ærligt
den korrekte ordlyd var godt nok " ud med muslimerne, ind med jøderne" ikke at det stiller DF i et særligt meget gunstigere lys...

Som du selv skriver er det værste ved det, ikke at det bliver sagt der vil altid være originaler i et parti, men at så mange klappede... Det ret sigende om det menige DF medlem, der vælger at klappe af sådan noget..

Derfor også ret forståeligt partiet er så topstyret... Deres politik er ikke fuldtændig urimelig som mange siger, men de har da uden tvivl folk i partiet som er det....

Dusty78DK
Manager

« Svar #170: 28 Okt 2007, 19:00 »

Jeg har intet imod DF, synes måske deres indflydelse er for stor, men kan ikke for alvor være sur på dem.

Jeg mener, hver gang en af tosserne i partiet åbner munden er det simpelthen sjovere end at se Comedy på ZULU - jeg ligger på gulvet og holder mig på maven af grin.  Grin

Thore
Manager

« Svar #171: 28 Okt 2007, 19:33 »

Jeg stemmer SF det er helt sikkert  Thumbs Up

Hvad er det egentlig lige der sker for de konservative? Det der forslag om 2.000 som børne famillier kan trække fra om måneden? og det kalder de ikke for en skatte lettelse....

Jeg kan se der er mange der godt kan lide DF.. jeg har et enkelt spørgsmål. For noget tid siden hørte jeg et DF medlem sige i radioen at det skal være forbudt at gå med tørklæder, og dem som gør det skal til psykiater, da der er noget grundlæggende galt med dem...
Skal min gamle farmor så også til psykiater når hun går med tørklæde om vinteren? eller det er måske kun de der sorte nogen det gælder for...
Okay det var faktisk to spørgsmål  Smiley
Jeg går selv meget op i miljøet, derfor græder jeg lidt når Pia K siger vi ikke skal have vindmøller inde i landet fordi de er grimme... de skal alle sammen stå i havet... Hvis de nu står både ude i havet og inde ilandet, ville det være lidt mere optimalt i følge min mening. Altså hvad er det for et argument, væk med vilndmøller fra fastlandet da de er grimme, altså der er sku mange ting der er grimmer end vindmøller.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #172: 28 Okt 2007, 19:35 »

Nemlig. Folkekirkens forhold skal ordnes ved lov, som der står i Grundloven, og adskilles fra statsmagten. Og så ser jeg gerne, at at religiøse bevægelser betaler moms og skat:-)

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #173: 28 Okt 2007, 20:20 »

Så du synes, at jeg er åndssvag?? Mange tak.

Det ER de lette meninger, når man kun henvender sig til een gruppe i samfundet, og på dennes bekostning skider på resten. Og inden du kalder mig værre ting end åndssvag, kan jeg fortælle dig, at pensionisterne ikke er så fattige som DF vil gøre dem til. Faktisk sidder rigtig mange af dem rigtig godt i det. DF tager intet ansvar for hvordan samfundet skal se ud fremadrettet. Hvis de gjorde det, ville de nemlig miste stemmer, for de nødvendige reformer på ældreområdet og indvandringsområdet vil ramme DFs kernevælgere hårdt!

DF skal jo gøre dem fattige. De skal jo vinde stemmer på at tale de ældres sag? Smiley .. det jo klart. Ligesom alt andet politisk vås i disse dage Smiley
Det hele er ren populisme, man siger bare det, der holder ministerbilen kørende Smiley ..
Det er jo klart Smiley .. Så er der i MEGET få ting, at nogle fra partiet har en mening, det gør udslaget ..

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 28 Okt 2007, 20:23 »

Jeg stemmer SF det er helt sikkert  Thumbs Up

Hvad er det egentlig lige der sker for de konservative? Det der forslag om 2.000 som børne famillier kan trække fra om måneden? og det kalder de ikke for en skatte lettelse....

Jeg kan se der er mange der godt kan lide DF.. jeg har et enkelt spørgsmål. For noget tid siden hørte jeg et DF medlem sige i radioen at det skal være forbudt at gå med tørklæder, og dem som gør det skal til psykiater, da der er noget grundlæggende galt med dem...
Skal min gamle farmor så også til psykiater når hun går med tørklæde om vinteren? eller det er måske kun de der sorte nogen det gælder for...
Okay det var faktisk to spørgsmål  Smiley
Jeg går selv meget op i miljøet, derfor græder jeg lidt når Pia K siger vi ikke skal have vindmøller inde i landet fordi de er grimme... de skal alle sammen stå i havet... Hvis de nu står både ude i havet og inde ilandet, ville det være lidt mere optimalt i følge min mening. Altså hvad er det for et argument, væk med vilndmøller fra fastlandet da de er grimme, altså der er sku mange ting der er grimmer end vindmøller.

Det er svært at placere en vindmølle på fastlandet, da skyggen (efter hvad jeg har hørt) bliver op mod 850m .. og forestil dig at bo i et hus hvor der er en skygge i stuen fra sådan en vindmølle - det bliver man faktisk syg af Smiley .. Og det er ikke engang løgn. At Pia siger, at de er grimme - ja, jeg håber det var forkert sagt, fordi der er da intet decideret grim ved dem? De er hvide? Men at de kan gøre folk psykisk syge, dér har vi en grund til at flytte dem ud i havet.. Lige indtil Green Peace brokker sig over, at fiskene bliver syge også Rullende Øjne

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #175: 28 Okt 2007, 20:28 »

Det er svært at placere en vindmølle på fastlandet, da skyggen (efter hvad jeg har hørt) bliver op mod 850m .. og forestil dig at bo i et hus hvor der er en skygge i stuen fra sådan en vindmølle - det bliver man faktisk syg af Smiley .. Og det er ikke engang løgn. At Pia siger, at de er grimme - ja, jeg håber det var forkert sagt, fordi der er da intet decideret grim ved dem? De er hvide? Men at de kan gøre folk psykisk syge, dér har vi en grund til at flytte dem ud i havet.. Lige indtil Green Peace brokker sig over, at fiskene bliver syge også Rullende Øjne

Vi skulle tage og spænde hjelmen her i Danmark, og indføre atom-kraftværk. Det giver jo så meget bedre.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 28 Okt 2007, 20:40 »

Vi skulle tage og spænde hjelmen her i Danmark, og indføre atom-kraftværk. Det giver jo så meget bedre.

Der var stor, stor polymik om det, da man ville placere et i Horsens. Tror aldrig vi får det Smiley ..

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #177: 28 Okt 2007, 20:46 »

Der var stor, stor polymik om det, da man ville placere et i Horsens. Tror aldrig vi får det Smiley ..

Haha, selve kraftværket er genialt. Men hvor skal man dog gøre af alt atomskraldet? Det er der problematikken ligger. Folk der snakker om risiko for eksplodering, skulle tage og sætte sig ind i tingene.

Red love
Gæst

« Svar #178: 28 Okt 2007, 22:47 »

Nemlig. Folkekirkens forhold skal ordnes ved lov, som der står i Grundloven, og adskilles fra statsmagten. Og så ser jeg gerne, at at religiøse bevægelser betaler moms og skat:-)
Der er jeg til gengæld meget enig med dig Guapo, det er virkeligheden temmelig midderalder agtigt som det er idag...

Kirken er ganske vist stadig magtfuld i Katolske lande... Men da vi jo hverken er katolikker, eller lever i middelalderen, burde vi ta´ og komme ind i kampen omkring det her...

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #179: 28 Okt 2007, 22:51 »

Haha, selve kraftværket er genialt. Men hvor skal man dog gøre af alt atomskraldet? Det er der problematikken ligger. Folk der snakker om risiko for eksplodering, skulle tage og sætte sig ind i tingene.

Se, det er dér vores mange års betaling af U-lands bistand kommer ind i billedet - noget skal vi da have for de penge Wink ?

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010