home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  MC Fight night
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: MC Fight night  (Læst 31005 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: MC Fight night
« Svar #15: 23 Okt 2007, 19:10 »

Kan jo selv ligge ud med at spørge om der er nogen der har linket til alle Battle'sne fra 2003 - 2005? Mine hyperlinks er nemlig lige blevet fjernet :-(
Ingen der har dem? Smiley

I ain't playin', nigga

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 23 Okt 2007, 19:21 »

Hvad gik der egentlig galt for Fantomet i år..? Nogen som så hans battle..? Hvor kan man gense årets Fight Night?

Nyysted@ Jeg har nogle af de forskellige battle's fra de seneste år som mp3-filer hvis du er interesseret..?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 23 Okt 2007, 19:28 »

Jeg vil også gerne have dem på mp3 Smiley Har selv finalen fra det år Kejser A vandt men ellers ikke noget..

Niko
Gæst

« Svar #18: 23 Okt 2007, 19:29 »

Kejser A kunne ikke stille op, da der var noget med nogle familie problemer. Jeg synes dog at det var fortjent at Pede B vandt. Han freestylede godt og hans allersidste runde imod HamDenLange var super vild.

Synes dog, at KBH har fået et flot overtag. Tænk på at vi skal helt tilbage til år 2004, for at en Jyde har vundet (Kejser A). Men rolig rolig, Kejser A tager den næste år.

Håber dog også at Kim Jensen stiller op igen.

Man kan finde en masse af filmene inde på Youtube..

Henrik Hass synes jeg også er ret fed. Det var meget fortjent at han vand Punchline adwarden, da han klart havde de fedeste.

Det kan diskuteres, han var skarpere. Men niveauet var altså ikke særlig højt Skuffet

Du har ret i at niveauet er meget lavt, men det var altså 100 % fortjent at Pede B vandt. Han var lige en klasse over de andre, og han var utrolig skarp. Han vandt fortjent, og det kan ikke diskuteres. Hans sejr var også mere fortjent end den var i år 2005.

Red love
Gæst

« Svar #19: 23 Okt 2007, 19:41 »

synes også Pede B var fortjent vinder han var skarp..., Den bedste runde syntes jeg dog klart den lange havde i semifinalen mod Henrik Hass, hvor han lige pludselig ramte en masse fede, ( som jeg så li´ har glemt hvordan lyder ordret)

Gennerelt synes jeg Mikkl er den bedste af de nuværende, altså hvis ikk´ vi snakker om clemens, Per vers, osv... Mikkl ligger altså lige et niveau over mange af de andre, lidt tynbenede entertainere.. Der er hans ordforåd det større, og horistonten noget bredere.. Også er han det dygtigere til at bruge ordene...

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #20: 23 Okt 2007, 19:50 »

Hvad gik der egentlig galt for Fantomet i år..? Nogen som så hans battle..? Hvor kan man gense årets Fight Night?

Nyysted@ Jeg har nogle af de forskellige battle's fra de seneste år som mp3-filer hvis du er interesseret..?
Ja for satan!

I ain't playin', nigga

MLL
Manager

« Svar #21: 23 Okt 2007, 19:54 »

Er det bare mig eller synes i også, at ham den lange er lidt små dum.
Han glemte sit emne to gange, og da han skulle interviews kom der nogle underlige kommentare. Som jeg desværre ikke kan huske, men synes også ham den lange var vild god mod Henrik Hass.

« Seneste Redigering: 27 Feb 2008, 21:47 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #22: 23 Okt 2007, 19:58 »

Er det bare mig eller synes i også, at ham den lange er lidt små dum.
Han glemte sit emne to gange, og da han skulle interviews kom der nogle underlige kommentare. Som jeg desværre ikke kan huske, men synes også ham den lange var vild god mod Henrik Hass.

btw. jeg kender en der har slået balterzar ned.
Ja haha. Det var også godt, ehm, Jøden gi mig lige mit emne igen, arh det er sgu lidt pinligt det her! Peace

Og han sagde også mod Henrik Hass.. Nanna: '' Troede du, at du vandt?'' Ham den lange: '' Nej........ Jeg ved jeg vandt '' funny

I ain't playin', nigga

SirToby
Manager

« Svar #23: 23 Okt 2007, 20:05 »

Var inde i Cirkusbygningen det år, Kejser A vandt, og sjovt nok var det kun på grund af ham, jeg var der inde. Han er sgu nemlig min halvbror og befinder sådan set ganske få meter fra mig lige nu.

De gange, jeg har set Fight Night, har Kejseren i mine øjne været den bedste med de klart fedeste punchlines.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #24: 23 Okt 2007, 20:08 »

Var inde i Cirkusbygningen det år, Kejser A vandt, og sjovt nok var det kun på grund af ham, jeg var der inde. Han er sgu nemlig min halvbror og befinder sådan set ganske få meter fra mig lige nu.

De gange, jeg har set Fight Night, har Kejseren i mine øjne været den bedste med de klart fedeste punchlines.
NEJ, NEJ, NEJ, NEJ!!!!!!! Fuck så snyd!!!!!!!!!!! Sig til ham at jeg syns at han er den sygeste !!

I ain't playin', nigga

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #25: 23 Okt 2007, 20:12 »

Har kejser udgivet et album endnu, og hvorfor var han ikke med i år?? Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 23 Okt 2007, 20:15 »

Min første post i FMF-sammenhæng

Her kan I se battles fra 2004-2005 http://community.dr.dk/default.ns?lngItemID=1281&clearcache=1.. Hvis I søger på youtube under MC's Fight Night 2006, så kommer der også en masse lydfiler, dog ikke video, men lyden er der.

Jeg havde den fornøjelse at overvære MC's Fight Night 2007 i KB-Hallen for første gang. Jeg startede med at høre freestyle for cirka et år siden, og siden da har det bare hængt ved. På det sidste er jeg begyndt at key- og freestyle en del, dog er jeg ikke så god:P

Og Nyysted, nu er det 3. gang, at jeg sender linket, så tilføj det;)

Kejser A har lavet et album sammen med HDL, og det er mega blæret.. Gruppen hedder Haven Morgan, og cd'en hedder "Et lille eventyr".. Hvis I søger på Haven Morgan på myspace, så får I et par smagsprøver på deres kunnen.
Gå også ind på myspace.com/beskidtepedeb.. Der har Pede B lagt nogle fede sange ind. Hans sampler taler for sig selv.
Jeg spiller lidt FM, men er ikke så god, men denne tråd ka' jeg godt li', så bare stil spørgsmål om rap, freestyle og andet.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2007, 20:18 af V-4-E » Logged

SirToby
Manager

« Svar #27: 23 Okt 2007, 20:19 »

Har kejser udgivet et album endnu, og hvorfor var han ikke med i år?? Smiley

Kejser A og Ham Den Lange udgør til sammen Haven Morgen, og de har udgivet et album.

Han sagde jo allerede, da finalen var slut sidste år, at han ikke regnede med at stille op, så det kan ikke komme som nogen overraskelse.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 23 Okt 2007, 20:22 »

Han sagde jo allerede, da finalen var slut sidste år, at han ikke regnede med at stille op, så det kan ikke komme som nogen overraskelse.

Helt rigtigt.
Jeg glæder mig meget til næste år. Pede B regner med at stille op, og mon ikke Kejser A vender tilbage næste år. Niveauet var lavt i år, tilgengæld var bund-niveauet højere. Men ingen af battlerne var gode. Der var enkelte gode punch' undervejs. Men ikke som tidligere, hvor Kejser A svingede meget, men leverede top-præstationer, når han fik et godt emne.

Så har jeg lige fundet linket til semierne og finalen i år http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/l%F8rdag/2007/10/Fight+Night/20071022134535.htm
« Seneste Redigering: 23 Okt 2007, 21:02 af V-4-E » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #29: 26 Okt 2007, 20:03 »

Nogen der keystyler?

I ain't playin', nigga

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010