andenark
Lilleputspiller
|
|
Hvad sker der med scouten? skal han virkelig vente til kl 23:59 med at udgive den ? nogen der ved noget?
Han skulle lige se forbrydelsen tror jeg :s ? Ej jeg sys også det er for dårligt at man ikke informere noget bedre omkring udgivelsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
det er en som sidder frivilligt og arbejder på det. han ønsker det nok også selv færdigt hurtigst muligt. tålmodighed er en dyd venner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andenark
Lilleputspiller
|
|
genie.fm er oppe at kører igen ? Har man valgt at droppe uploadet, eller hvordan ser det ud ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PenZ
|
|
ifølge fmscout.com skulle den udkomme om 2-3 dag.
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Aston Villa - Atletico Madrid
|
|
|
|
|
PenZ
|
|
Så er siden genie.fm igen online, så lidt sker der da... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Webber-XX
|
|
Så er siden genie.fm igen online, så lidt sker der da...  Den virker ikke hos mig ..
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
PenZ
|
|
Det er simpelhen pga. overbelastning vil jeg skyde på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henriksen
Lilleputspiller
|
|
hmm stadig ikke kommet noget. siden har været nede hele weekenden. så er det bare ærgeligt at det blev lovet søndag. ja ved godt det bliver lavet i fritiden men med så mange andre ting, bør man ikke love noget før man er helt sikke på det kan opfyldes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zalle
|
|
vi skal da bare være glade for at der er nogen der gider lave det 
|
|
|
|
|
|
FM er ikke et spil... det er en livsstil
|
|
|
|
|
|
henriksen
Lilleputspiller
|
|
jeg har lige læst dette på www.fmfans.dk----------------------------------------------------------------- Derudover har vores partner på fmscout.com fået snuset sig frem til et ukrainsk forum hvorpå Genie udtaler sig om arbejdsforløbet med scouten. “Scout is now in beta. By the time I manage to produce a more functional version, it shall appear on the network. And this will happen before too long.” Dette betyder at scouten er gået i beta, hvilket svarer til at de er i gang med at teste det. Genie Scout vil blive lagt ud til download på genie.com så snart der er blevet udviklet en mere funktionel verion.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
John Graversen
|
|
hmm stadig ikke kommet noget. siden har været nede hele weekenden. så er det bare ærgeligt at det blev lovet søndag. ja ved godt det bliver lavet i fritiden men med så mange andre ting, bør man ikke love noget før man er helt sikke på det kan opfyldes
Nu prøver jeg at sammenligne det med BlizZard.. De sagde at TBC ville komme ud i 2004 ca.. Den udkom i 2006.. Så der er nogen der skider på deres deadlines 
|
|
|
|
|
|
Naah.
|
|
|
|
|
Greis
Gæst
|
|
Jeg ved de arbejder frivilligt, men hader alligevel når folk ikke kan holde en deadline de selv har sat!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka