|
jeppe_nr13
|
|
Lyder sgu godt. Så blir talentsøgningen lidt nemmere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madridista4ever
Lilleputspiller
|
|
Så kører vi igen boys! Fm 2008 er installeret og ready to go! Så mangler vi bare et fm genie der også virker til den nye version  Jeg kan i hvert fald ikke få mit til at virke med savegames fra fm2008. Jeg har den nyeste version fra www.genie.fm. Andre der har samme problem og evt. ved noget angående en kommende opdatering til scout? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flipperen
|
|
Arh... TAK!:) For www.genie.fm linket.. Det her på siden tror jeg seriøst ikke virker? For har prøvet det SÅ mange gange, fordi jeg må da lige prøve dette her program for at se hvad det er for noget.. Og den kommer ´med en fejl, men det fra genie virkede med det samme..dejligt 
|
|
|
|
|
|
R.I.P. Save på Man Utd 2093 (07)...  Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!
|
|
|
|
|
zalle
|
|
tæller ned... det bliver sq nice
|
|
|
|
|
|
FM er ikke et spil... det er en livsstil
|
|
|
|
Jokinen
Lilleputspiller
|
|
Jeg syntes man kan finde links mange steder på nettet til at hente FM genie scout 2008, men alle steder er det noget man skal betale for.....hvorfor er det blevet sådan, kan man ik hente det her mere og gøre det GRATIS?  ?
|
|
|
|
|
|
Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Hvordan kan man se skjult stats med Genie?? er der ikke nogle der gider forklare mig de 5 største ting Genie kan
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Jeg syntes man kan finde links mange steder på nettet til at hente FM genie scout 2008, men alle steder er det noget man skal betale for.....hvorfor er det blevet sådan, kan man ik hente det her mere og gøre det GRATIS?  ? Det er slet ikke udkommet til FM08, så det er bare nogen der prøver at tjene penge, på noget som ikke eksisterer. Når FM Genie Scout udkommer vil det selvfølgelig være gratis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ggg
Gæst
|
|
Nogen der ved hvor man skal lede henne for at finde det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Nogen der ved hvor man skal lede henne for at finde det?
Kan folk ik snart forstå at det ik er udkommet endnu ? Det kommer op på siden når det er udkommet vil jeg regne med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Et måske dumt spørgsmål, men mange vil sikkert gerne vide det. "Vil Genie Scout virke til den nye patch, som med lidt held skulle komme i starten af næste uge?"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Et måske dumt spørgsmål, men mange vil sikkert gerne vide det. "Vil Genie Scout virke til den nye patch, som med lidt held skulle komme i starten af næste uge?"
Så vidt jeg kunne læse inde på genie.fm i går aftes blev der kun garanteret for at den virkede med beta-patchen, men er ik sikker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
Nogen som ve om Genie nogensinde vil udkomme med en MAC version??
|
|
|
|
|
|
Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever
Love United - Hate Glazer!!
|
|
|
|
|
DeeRa
|
|
Hvad sker der med scouten? skal han virkelig vente til kl 23:59 med at udgive den ? nogen der ved noget?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Greis