home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FA Tavse om dommerfejl
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FA Tavse om dommerfejl  (Læst 481 gange)
Bosniak
Juniorspiller
**

FA Tavse om dommerfejl
« : 22 Okt 2007, 21:23 »

Hvad gør man egentlig ved det?
Hver gang jeg bliver uretfærdigt behandlet i en kamp og så reagere på det, og kommentatorene giver mig ret, og FA bare er tavse omkring, så kommer man aldrig rigtig nogen vegne? Altså der må da være noget man kan gøre ellers er det da noget udemokratisk ...

Soccerpop
Gæst

Sv: FA Tavse om dommerfejl
« Svar #1: 22 Okt 2007, 21:25 »

Hvad gør man egentlig ved det?
Hver gang jeg bliver uretfærdigt behandlet i en kamp og så reagere på det, og kommentatorene giver mig ret, og FA bare er tavse omkring, så kommer man aldrig rigtig nogen vegne? Altså der må da være noget man kan gøre ellers er det da noget udemokratisk ...

Du kan jo ikke gøre noget mod et straffespark der er begået i kampen? Tænk dig lige om Wink
Selvfølgelig kan du med kort, men der kan du jo anke den..

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #2: 22 Okt 2007, 21:26 »

Næh det er der ikke så vidt jeg ved.. Man kan jo heller ikke gøre så meget ved det i virkeligheden heller vel.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3: 22 Okt 2007, 21:26 »

Er det jo også i virkeligheden, fks. mål kan og vil Fa ikke ændre på, og kort ændre de kun på hvis dommeren indrømmer sin fejl, og det kan jo ske at du får fjernet en spillers karantæne efter et rødt kort i FM.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #4: 22 Okt 2007, 21:29 »

hvor nederen .. Det er ikke rigtig straffespark jeg tænker over .. Det er når en modstanders spiller er klart offside, men dommeren alligevel intet siger ..
Når man så lige har en føring på 2-1 og den er en vigtig kamp om en UEFA Cup plads så er det rimelig nederen at der lige kommer sådan en bette røver løbende og score et ulovligt mål .. Hmm .. Det burde da laves om .. endda i virkeligheden .. Shockeret

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5: 22 Okt 2007, 21:33 »

Det gør jo spillet 100% realistisk..

Soccerpop
Gæst

« Svar #6: 22 Okt 2007, 21:39 »

Det gør jo spillet 100% realistisk..

Præcis.. Dommerfejl er en del af fodbold og FM og sådan har det og vil sandsynligvis også altid være.. Hvad skulle være dine argumenter for at det skal laves om, selvom det kan ødelægge nogens chancer for at gå videre (Gør det sjældent)..

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #7: 22 Okt 2007, 21:41 »

Præcis.. Dommerfejl er en del af fodbold og FM og sådan har det og vil sandsynligvis også altid være.. Hvad skulle være dine argumenter for at det skal laves om, selvom det kan ødelægge nogens chancer for at gå videre (Gør det sjældent)..

Har ikke rigtig nogen argumenter .. Tænkte bare på om det var muligt at gøre noget andet udover at protestere og så at det ikke hjalp noget, hehe.  Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010