home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1263 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  4# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible //#Update August
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 4# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible //#Update August  (Læst 4024 gange)
Toni
Førsteholdsspiller

Sv: 3# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible
« Svar #15: 22 Okt 2007, 21:03 »

Hvornår er der update??:-)

Lang tid siden sidst! Peace

McI
Ynglingespiller

« Svar #16: 22 Okt 2007, 21:05 »

Hvornår er der update??:-)

Det må blive imorgen Smiley
Vil kører med månedlig update, men lektier har lige blokeret lidt for gameriet i aften Skuffet

Kom så de hvii´!!

patrick J
Manager

« Svar #17: 22 Okt 2007, 21:32 »

Okay bar i orden..glæder mig til at høre mere..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

McI
Ynglingespiller

4# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible //#Update August
« Svar #18: 22 Okt 2007, 23:05 »

August 07

Målsætning fra August:
Udover en pokalkamp som vi forventer at vinde, selvom modstanderen ikke just er af de dårligere, byder sæson starten i ligaen på et par svære opgør. Kommer vi ud af denne måned med 4-5 point, vil dette være tilfredsstillinde

Værløse – Skovlunde  1-1 (0-0)
49’ M.Svensson 1-0
56’ T.Carlsson 1-1

Pokalturnering:
Amager United – Værløse 1-0 (0-0)
56’ P.Elkjær 1-0

Interview med manager – Målsætninger for sæsonen?

-       I har nu spillet 2 kampe i sæsonen, endda imod to hold som papiret skulle være overkommelige modstandere, men har endnu ikke formået at vinde. Hvad er der gået galt?
-   Vi har tydeligvis ikke haft den nødvendige skarphed oppe foran. Generelt syns jeg faktsik det ser okay ud, men det nytter selvfølgelig ikke at spille godt, når der ikke kommer point ud af det. Og et exit i første runde af pokalturneringen er selvfølgelig ikke acceptabelt!
-   Men hvilke målsætninger har du for dette Værløse hold?
-   Jamen jeg syns efter hånden at vi har fået etableret et fornuftigt hold, så nu gælder det bare om at lærer at finde hinanden på banen, og så selvfølgelig få bolden prikket i kassen. Når vi lige kommer i gang, så tror jeg også på midterplacering i år.
-   Langsigtede planer?
-   For os gælder det bare om ikke at ryge ud af rækken indenfor de næste 2 år. Vi skal etablere os i denne række, og på sigt se om vi ikke kan gå fra amatørklub til halvtids-proffer.
-   Vil du selv være tilfreds hvis i inden for de næste par år blot redder jer fra at rykke ned igen?
-   Jeg syns at vi med de indkøb vi har foretaget os, har potentiale til mere en Danmarksserien i hvert fald!

B1908 – Værløse 1-2 (0-0)
69’ K.Matz 1-0
71’ K.Kalule (Værløse)
88’ M.Konge 1-1
90’ M.Konge 1-2

Interwiev med Magnus Svensson – Fra prof til hyggebold

-       Magnus! Et Fantastisk comeback i laver i dag, hvordan oplever du det inde på banen?
-   Jamen det er jo fantastisk det Michael Konge går ind og laver! Det er ren Solskjær! Kommer ind med 10 minutter tilbage, og scorer to gange, selvom vi er en mand i undertal. Fantastisk!
-   Men var det fortjent at i tog de 3 point i dag?
-   Vi får overhoved ikke et pen til Jorden i 1.halvleg, men vi kommer ud til anden halvleg med 100 km/t, og at vi så får et rødt kort, ja, det tænder os jo næsten bare endnu mere.
-   Hvad fik dig til at skifte fra klubben i din hjem-by, til ”hyggebold” her i Vanløse?
-   Jeg har et godt forhold til Ole Puggard (red: ass. Manager) fra min tid i Brøndby, og da jeg hørte om deres projekt hernede, var jeg ikke i tvivl om at jeg gerne ville hjælpe til. Men syns nu ikke kun at det er hyggebold det her, alle tager opgaven meget seriøst, og det syns jeg også at vi ser på banen i dag.

Værløse – Skjold 3-0 (2-0)
02’ O.Puggard 1-0
33’ D.Pao 2-0
55’ M.Arslan 3-0

Glostrup – Værløse 0-0 (0-0)

Stillingen:
Hold                 Kampe   mål     Point
KB                  4    11-1       12
Skjold                 4     8-4        9
Værløse             4        6-1      8
Glostrup               4          4-1     7
Slagelse               4          4-2      7
Holbæk                4         6-6     7
Fremad Amager   4    5-5        7
Brøndby II          4        8-7    5
..
..
..

Resumé af august måned:
Efter 2 meget skuffende kampe til at starte på, har holdet virkelig taget sig sammen. 8 point i de første fire kampe i ligaen, og en foreløbig 3 plads er yderst acceptabelt. Dog er utilfredsheden over det tidlige pokal-exit til at tage og føle på. Af positive ting skal fremhæves det fantastiske comeback imod B1908, samt 3-0 sejren over Skjold.

Af de nyankomne ansigter må Magnus Svenssons præstationer fremhæves. En stabil midtbanespiller, som holder godt på bolden, og slår nogle giftige afleveringer. Mustafa Arslan har ikke helt op til forventningerne, og har brændt lidt for mange chancer oppe foran. Böjre Sundvall har desværre været skadet det meste af denne måned, men vi glæder os til at se ham i aktion den kommende måned. 

Kom så de hvii´!!

Red love
Gæst

« Svar #19: 22 Okt 2007, 23:08 »

igen sjovt koncept,og fedt at være en amatør klub, giver spillet et helt andet perspektiv... Derudover nice du formår at hente magnus svensson.. Wink

labomb
Reserveholdsspiller

Sv: 4# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible //#Update August
« Svar #20: 23 Okt 2007, 23:27 »

Magnus Svensson og Puggard spillede bare ikke samtidigt i Brøndby

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: 4# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible //#Update August
« Svar #21: 24 Okt 2007, 18:29 »

Det er en rigtig god sæsonstart du har fået i ligaen, jeg håber du kan holde formen ved lige Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Armybird
Gæst

Sv: 4# En Managers Karriere ---> Værløse BK - Mission Impossible //#Update Augus
« Svar #22: 24 Okt 2007, 18:43 »

Hvor er det sjovt...
Den anden aften sad jeg og havde lyst til noget sjovt...
Så jeg oprettede et spil med de danske ligaer og starte arbejdsløs...

Stedet der var så naive at sige ja til mig var sjovt nok Værløse BK...

Så din blok var god læsning...
Krydser finger for din vej gennem sesongen...
Syntes selv det virker svært, men sjovt og anderledes at starte dernede...

Min placering efter 9 kampe er nr. 15
Vandt min første pokalkamp men røg rundt i 2. runde mod frem =(

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010