home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] The Saints are coming
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] The Saints are coming  (Læst 3264 gange)
Berendt
Manager

[#Pause] The Saints are coming
« : 22 Okt 2007, 13:55 »

Indstillinger:
Valgte ligaer: England (alle), Irland (to bedste), Nordirland (to bedste), Skotland (to bedste), Wales (Premier League)
Load alle spillere fra: Argentina, Brasilien, Danmark, Frankrig, Holland, Italien, Spanien, Sverige, Sydafrika, Tyskland, USA
Ændret i editor:
En engelsk klub er tilføjet, mere om det senere

The Saints are coming!

« Seneste Redigering: 24 Okt 2007, 10:38 af Berendt » Logged

Berendt
Manager

Sv: The Saints are coming
« Svar #1: 22 Okt 2007, 19:56 »

Præsentation af St. Austell United:

Truppen pr. 01.07.2007:
Målmænd:
Adam Carter, 11.04.1991
Andrew Page, 28.11.1990

Forsvar:
Michael Heath, 20.12.1990
Stephen Hunt, 05.07.1991
Chris Franklin, 30.01.1991
Steve Garvey, 23.06.1991
Michael Pearson, 01.01.1991
Grant Thackeray, 02.11.1990

Midtbane:
Darren Connor, 19.03.1991
Shaun Martin, 20.01.1991
Eric Wright, 09.10.1990
Oliver Hardy, 24.11.1990

Angreb:
Korey Atkinson, 20.02.1991
Matthew McCoy, 06.06.1991
Eric Wright, 17.04.1991

Klubbens logo
Det hele startede som en drøm for den unge forretningsmand Bryan Hamilton, da han fra 2½ år siden fik den ide at der skulle liv i de ellers døde fodboldtraditioner i den lille engelske by St. Austell. Sammen med et par lokale sponsorer gik Bryan Hamilton så i gang med at realiserer drøm. Det eneste St. Austell ellers er kendt for på fodboldscenen er den tidligere engelske landsholdsmålmand Nigel Martyn. Derfor var det også vigtigt for Bryan Hamilton at få netop den lokalehelt med på idéen fra start af. En af de lokaleforrentningsm ænd der var mest klar på idéen er den lokalebrygmester, Brendan Wilson, hvis firma også vil være hovedsponsor for klubben frem til 2011.

Efter lange overtalelses samtaler lykkes det Bryan Hamilton at få Nigel Martyn med på idéen. Af stadig ukendt årsager lykkes det de to herrer at få klubben placeret i den engelske 6. Division, også kaldet Blue Square South. Klubbens hjemmebane er Poltair Park, der med sine bare 1500 tilskuerpladser er et lille intimt stadion i byens centrum. I første omgang er det ikke lykkes at få samlet et realt seniorhold i klubben, men derimod har 15 af byens teenagere meldt deres interesse i at fører klubben frem.

Det er derimod lykkes for klubben at få lavet aftaler med to af Nigel Martyns gamle klubber, nemlig Crystal Palace og Leeds. Disse aftaler betyder at St. Austell vil være i stand til at leje spillere i de to klubber.

Ifølge klubbens ejer Bryan Hamilton har klubben ambitioner for fremtiden:
- ”Der skal ikke herske tvivl om at klubben over en 10årig periode skal nå to, helst tre, oprykninger og være etableret i rækken. De første to år skal vi dog lige bruge på at få klubben i gang, samle en god trup, og finde den rette træner. Om det sidste skal det dog siges at vi tror vi har fundet den rette…
Vejen mod toppen er altid hård, og vi er klar til at have den tålmodighed, og forhåbentligt kan vi også finde de nødvendige resurser. Hvilket også kan ses i den stærke startkapital klubben har.”

Klubbens trøjer

Red love
Gæst

« Svar #2: 22 Okt 2007, 19:58 »

spændene projekt.., Må lige spørge "the saints are coming" er det inspireret af sangen med green day, og u2? eller ren tilfældighed,..? dette var grunden til jeg gik ind på bloggen, da navnet lige fangede mig...

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #3: 22 Okt 2007, 20:18 »

Det her ser ud til at bliver rigtig spændende det her Berendt. Glæder mig allerede til næste update. Må dog indrømme at titlen til bloggen narede mig lidt, troede det var en blog om Southampton ud fra titlen Smiley

Berendt
Manager

« Svar #4: 23 Okt 2007, 11:10 »

spændene projekt.., Må lige spørge "the saints are coming" er det inspireret af sangen med green day, og u2? eller ren tilfældighed,..? dette var grunden til jeg gik ind på bloggen, da navnet lige fangede mig...
Hehe, ledte faktisk efter noget lyrik med noget der mindede om det, og fandt da også sangen... men synes ikke den kunne bruges som citat Wink ..

Det her ser ud til at bliver rigtig spændende det her Berendt. Glæder mig allerede til næste update. Må dog indrømme at titlen til bloggen narede mig lidt, troede det var en blog om Southampton ud fra titlen Smiley
Hehe, nej, det blev ikke Southampton... men håber da du vil læse med alligevel Peace

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Okt 2007, 11:19 »

Uha...... Den ser spændende ud den her blog, den glæder jeg mig til at læse......
Håber snart næste update kommer.....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Berendt
Manager

« Svar #6: 23 Okt 2007, 17:27 »

Præsentation af den nye træner:

Fakta:
Navn: Nicolaj Berendt
Født: 16.07.1977
Klubkarrierer: Espergærde IF (1995-1997),
Svendborg f.B. (1997-2003), Carlisle (2003-2005).
Trænermæssig baggrund: Ungdomstræner i
Liverpool fra 2005 til 2007, og har desuden
gennemført en lang rækketrænerkurser i både
Danmark og England og har UEFA’s pro-licens.

Nicolaj Berendt

Det var ikke alle der havde forventet at det ville blive den unge danske træner, Nicolaj Berendt, der ville komme til at stå i spidsen for Bryan Hamilton og Nigel Martyns projekt. De fleste havde nok regnet med at det ville blive en af Nigel’s gamle venner fra hans aktive karrierer, men sådan kom til ikke til at gå:
- ”Det har været svært for os at finde den rette træner til klubben, da noget af det der har været vigtigst for os har været, at det ikke skulle være en traditionel engelsk træner. Samtidig har vi også brug for en træner der vil frem, men stadig kan formå at få det bedste ud af sine spillere, ikke mindst de unge,” udtalte Nigel Martyn til pressemødet.

Den unge dansker selv ser meget frem til hans første cheftræner job på seniorplan.
- ”Jeg blev meget overrasket da Nigel ringede til mig, men efter et møde med ham og Bryan var jeg ikke i tvivl. Det her er et spændende projekt, og jeg er stolt over at få lov til at være med at starte det. Der ligger lige nu mange arbejdstimer foran os. Sammen med resten af trænerteamet skal vi havde fundet os en trup, da jeg nok ærligt må erkende at vi ikke kan satse på klubbens meget unge trup, hvis vi skal leve op til klubbens ambitioner. Jeg har allerede snakket med både Crystal Palace og Leeds, og det ser ud til at vi kan leje nogle spændende spillere i de to klubber,” sagde Nicolaj Berendt ved pressemødet.

Trænerteamet der sammen med Nicolaj Berendt skal stå i spidsen for holdet er Alan Williams (ast.træner), Paul Riley (træner) og James Canham (fysioterapeut).

Klubbens ejer, Bryan Hamilton, er udmærket klar over at der skal handles før der spilles:
- ”Der skal ikke herske tvivl om, at jeg ikke har snakket med Nicolaj og spillersituationen her i klubben, og derfor er bestyrelsen også indstillet på at stille de midler til rådighed, som måtte blive nødvendige,” kom det fra Bryan Hamilton ved pressemødet.

Trænerteamet; Alan Williams, Paul Riley og James Canham

« Seneste Redigering: 23 Okt 2007, 21:05 af Berendt » Logged

Berendt
Manager

Sv: [#3] The Saints are coming
« Svar #7: 23 Okt 2007, 21:59 »

Præsentation af spillertruppen:

Allerede da han blev præsenteret som ny træner I klubben lovede Nicolaj Berendt at der ville ske noget med spillertruppen, og det må man så sandelig sige at der er. Hele 23 spillere er blevet hentet til klubben.

-”Vi var meget aggressive i vores forsøg på at få nye spillere til klubben, dels via opslag i et par lufthavne, men også via medierne har vi været gode til at få spillere til at komme når vi har holdt ”åben træning” på Poltair Park. Desuden har vi også fået henvendelse fra spillere der bare havde hørt om klubben på en eller anden måde. Disse 23 spillere er der har gjort det bedste indtryk på mig, og derfor har vi valgt at skrive kontrakt med dem,” fortæller Nicolaj Berendt i en pressemeddelelse sendt ud fra klubben.
I samme pressemeddelelse kunne man også læse flere nogle om de 22 spillere der skal være på førsteholdet, den eneste af de nye spillere der ikke er kommet på førsteholdet er den 19årige målmand Joseph Harrison:

Navn :Position :Nationalitet :Fødselsdato :
Målmand:
Alessandro BarcheriniMmItalien/England05.10.1985
Wesley BarnardMmSydafrika/England23.12.1984
Neil BennettMmIrland24.07.1981
Forsvar:
Ryan CaseyF VIrland/England03.01.1979
Peter ClarkF VCEngland18.01.1980
Emmet FriarsF CNordirland14.09.1985
Paul JohnstoneWB V/OM VSydafrika/England09.04.1979
Kevin KeayF HCIrland/England01.04.1981
Jason LydiateF CEngland29.10.1971
Steve RowlandSW, F HC, WB HWales/England02.11.1981
Midtbane:
Carl BarrowcloughOM HCEngland25.09.1981
Geoff BreslanDM, OM CIrland/England04.06.1980
Tony FolanOM HC, A CIrland/England18.09.1978
Graham HopkinsM VIrland/England01.08.1987
Ricky HowarthM CSydafrika/England10.04.1985
Mark KyhnauM CDanmark/England28.02.1987
Paddy LeeOM VCIrland02.08.1977
Fiachra McArdleOM CIrland/Nordirland18.08.1983
River Hately-RichardsM VEngland03.03.1989
Midtbane:
John JordanBoIrland/England17.01.1977
Marvin McDonaldBoEngland24.08.1986
Lee PaulBoEngland09.08.1978

Hvordan holdet kommer til at spiller, og hvem der skal starte inde kommer holdets fire træningskampe forhåbentlig til at give svar på. Først træningskamp er mod Blaenhondda søndag d. 22. juli.

« Seneste Redigering: 24 Okt 2007, 10:24 af Berendt » Logged

7kfum
Gæst

Sv: [#4] The Saints are coming
« Svar #8: 23 Okt 2007, 22:08 »

Jeg er da glad for at jeg tunede ind her! Det er den bedste blog jeg har set i det nye spil indtil nu.

Jeg er lidt i tvivl, har du lavet dit eget hold?

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #9: 23 Okt 2007, 22:10 »

Nice blog.. Ser frem til at sæsonen rigtig begynder..

Berendt
Manager

« Svar #10: 23 Okt 2007, 22:19 »

Jeg er da glad for at jeg tunede ind her! Det er den bedste blog jeg har set i det nye spil indtil nu.

Jeg er lidt i tvivl, har du lavet dit eget hold?
Jeps, klubben er en jeg selv har lavet... Logoet har jeg selv lavet, og trøjerne er lavet af Katanka... Smiley Men tak for de rosende ord Smiley

Nice blog.. Ser frem til at sæsonen rigtig begynder..
Det gør jeg også, eller bare til at jeg får prøvet mine spillere Peace

7kfum
Gæst

« Svar #11: 23 Okt 2007, 22:28 »

Jeps, klubben er en jeg selv har lavet... Logoet har jeg selv lavet, og trøjerne er lavet af Katanka... Smiley Men tak for de rosende ord Smiley
Det gør jeg også, eller bare til at jeg får prøvet mine spillere Peace

Hvordan har du lavet det logo? Smiley

Berendt
Manager

« Svar #12: 23 Okt 2007, 22:30 »

Hvordan har du lavet det logo? Smiley

Fandt byens våbenskjold (tror jeg, det var ihvertfald sådan jeg forstod det), og så har jeg bare ændret teksten... Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #13: 23 Okt 2007, 22:33 »

Fandt byens våbenskjold (tror jeg, det var ihvertfald sådan jeg forstod det), og så har jeg bare ændret teksten... Smiley

Troede lige du havde tegnet det hele Grin

Berendt
Manager

« Svar #14: 23 Okt 2007, 22:34 »

Troede lige du havde tegnet det hele Grin

Haha, nej dog ikke Peace så godt tegner jeg dog heller ikke Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010