home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  D.C. United & Los Angeles Galaxy
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: D.C. United & Los Angeles Galaxy  (Læst 2619 gange)
JosepGuardiola
Gæst

D.C. United & Los Angeles Galaxy
« : 31 Jan 2006, 17:01 »

Så skal endnu en blog startes her på siden - denne gang drejer det sig om en netspilsblog, hvor undertegnede og Cheldize90 deltager.

Cheldize90 (I bloggen: John MacOwens) er den nye manager for Los Angeles Galaxy, mens undertegnede (Bruce Park i bloggen) er D.C. United. Målet for begge hold er sejren i MLS , på trods af små økonomiske midler. Begge hold har omkring 1.000.000 at købe spillere for, og der skal derfor ikke forventes nogen storindkøb.

På sigt er målet klart for begge hold. VM for klubhold skal vindes. Dette er dog ikke særlig nemt, da de regerende Champions League mestre fra Europa, blandt andet er at finde i den fornemme turnering. Da penge midlerne er ret små i USA, skal vi så sandelig ud og lede efter nogle kæmpe kups, som kan slå igennem i USA, hvis vi vil indfri os mål - Nemlig at blive verdensmestre for klubhold!

Vi har selvfølgelig også valgt nogle ligaer, og det er disse:

USA - MLS only
Denmark - SAS Ligaen only
England - Premier League only
Italien - Serie A only
Spanien - La Primera only

Mere kommer snart ;-)

chelidze90
Gæst

Sv: D.C. United & Los Angeles Galaxy
« Svar #1: 31 Jan 2006, 17:06 »

Ny manager i Los Angeles Galaxy!

Los Angeles Newspaper
I dag den 30 Januar 2004

Tim Leiweke kunne i dag indkalde til pressemøde, da Galaxy havde været tvunget til, at ansætte nye manager, da Steve Sampson havde valgt at trække sig med personlige problemer.
Den nye manager var den uprøvede John MacOwens, som netop havde klaret UEFAs manager kursus i Skotland. Han kommer fra et af de nye kuld managere, som går ind for fremad rettet spil. Mange har været skeptiske over, at ansætte en helt uprøvede manager, men Mr. Leiweke har sagt, at MacOwens vil blive en succes. John MacOwens nye hjemmebane vil være The Home Deport Center, hvor der er plads til 27000 tilskuere

Vi fik dette interview med John MacOwens:

Først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg er utrolig glad for, at Mr. Leiweke tror på mig. Jeg vil gøre mit bedste for, at Galaxy skal blive det nye store hold i amerikansk fodbold. Jeg er omgivet af dybt professionelle folk, så helt galt kan det ikke gå.

Tim Leiweke: I kan nu stille spørgsmål.

L.A.N: Hvad forventer du dig, af din første sæson?

JM: Jeg forventer, at vi vil komme i semifinalerne og derefter kan alt jo ske. Så jeg tror på, at vi måske kan gå hele vejen, men holdet skal også lige lære hinanden og kende. Ingen ting i fodbold er sikkert, før kampen er slut.

L.A.N: Har du tænkt på forstærkninger?

JM: Jeg har ikke set på holdet rigtig endnu, så jeg kan ikke bedømme om der skal ske udskiftninger. Om et par uger vil jeg kunne vurdere, hvis der skal ændres noget, men indtil videre forbliver holdet, som det er.

L.A.N: Fansene virker ikke helt tilfredse med, at en ikke så kendt manager er blevet ansat?

JM: Jeg forstår dem fuldt ud, men jeg håber og tror på, at jeg kan vinde deres tillid. Jeg er jo ikke kommet for, at alting skal gå ubemærket hen. Jeg er kommet for at vinde pokaler og jeg er sikker på at det vil jeg komme til.

L.A.N: MLS er en liga i udvikling, hvad siger du til det og passer det egentlig?

JM: Efter det MLS bold, jeg kunne følge i Skotland, så vil jeg give jer ret i, at det er en liga i udvikling. Jeg håber dette vil forsætte og skabe et kommende amerikanske verdensstjerner. Jeg vil gøre alt for, at MLS skal blive en bedre liga.

Tim Leiweke: Sådan det var det for denne gang.

Vi forud siger disse 3 spillere til, at blive de store stjerner:

Landon Donovan: MLS største stjerne til dato, han kommer fra et mislykkes ophold fra Leverkusen. Så han har valgt, at tage tilbage til USA og MLS, denne gang folder han sine evner ud for Galaxy, førhen var det for San Jose. Mange forventer, at han skal hive Galaxy op på et højere niveau, samt at blive topscorer. Så der hviler et stort pres på hans skuldre, så falder han igennem eller bliver han det helt overskyggende stjerne?

Cobi Jones: En anden vigtig spiller er Cobi Jones. Han er en mand med masser af erfaring, det bevidner hans 165 landskampe for USA. Vi forud ser, at han skal danne angrebs duo med Donovan. Hvis de to kan finde hinanden, vil modstanderens forsvar få store problemer.

Chris Albright: Denne gang har vi med en kantspiller at gøre, det er ham som skal fodre Jones og Donovan med lækre bolde. Albright kan spille alle pladser på højrekanten, som hvis der skulle være mange skader i forsvaret, vil han kunne blive rykket derned. Mange forventer at se ham på USA's landshold til VM sammen med hans klubkammerat Donovan.

Los Angeles Galaxy med John MacOwens i spidsen ligger ud med i ligaen:

FC Dallas     (Ude)                Lør. 2.4.2005
New England     (Hjemme)          Ons. 6.4.2005
MetroStars   (Hjemme)   Lør. 9.4.2005

Dog vil der nok blive afviklet et par venskabskampe inden da, for at teste holdet af, samt forskellige formationer.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2006, 19:10 af chelidze90 » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 31 Jan 2006, 17:15 »

Ansættelsen
30 Januar 2005

I de seneste par timer, har fans af klubben D.C. United, samlet sig uden for RFK Stadionet i protest over ansættelsen af den nye manager i klubben. Klubben har nemlig fyret Piotr Nowak, og i stedet ansat den urutinerede Bruce Park. Den 40-årige polakker var ikke længere i klubbens fremtidsplaner, og de ville i stedet have fat i en amerikaner, som samtidig var en moderne træner. Her fandt de så, den forholdsvis ukendte, Bruce Park.

Samtidig er Freddy Adu udset til at få en nøgleposition på holdet. Bruce Park sagde:

"Jeg ser Freddy Adu som en af verdens største talenter. Han er spilleren der skal føre klubben sikkert videre, og jeg vil derfor gøre alt for at beholde ham i klubben. Jeg vil simpelthen bygge holdet op om ham."

Den kun 29-årige manager, havde ellers for 10 år siden en lovende karriere foran sig. Han var netop rejst til udlandet, for at spille sig til en kontrakt i Blackburn Rovers, men en alvorlig knæskade satte en stopper for hans karriere. I de næste 3 år, forsøgte han at genoptræne sit knæ, men lige lidt hjalp det. Ved 25 års alderen, besluttede han sig for at blive manager, og ville derfor igennem et trænerkursus. Han bestod med bravour, men det blev alligevel ikke til nogle jobs før han var 27 år gammel. Klubben han overtog var amatører, og lå i Amerika's 3. bedste række. De var ikke spået mange chancer, men takket være Park's fantastiske egenskaber, rykkede holdet op i andendivisionen. Sæsonen begyndte igen, men denne gang lå holdet i en højere division. Det lykkedes dog ikke Park at rykke op, men han formåede at blive i rækken, da holdet blev nummer 7. Dermed var vejen banet for at holdet igen i år skulle kæmpe med i oprykningskampen, men sådan skulle det ikke gå. I stedet kom D.C. United med et tilbud på succesmanageren, og i dag, er han så at finde i klubben.

Selv sagde han dette til sin karriere:

"Jeg ved at mange af klubbens fans, er meget utilfreds med ansættelsen af mig. Det ville jeg også have været, hvis jeg var i deres sted. Mange af jer kender mig ikke, så jeg vil forklare lidt om mig selv.

Det hele startede for omtrent 10 år siden. MLS var lige startet for første gang, og der skulle derfor gang i draftingen. Jeg blev dengang draftet af FC Dallas, men samtidig fik jeg et tilbud om en prøvetræning i Blackburn Rovers, fra England. På dette tidspunkt havde jeg problemer med mine knæ, men intet af betydning. Jeg sagde til FC Dallas, at jeg havde valgt at tage til Blackburn for at komme til prøvetræning, og jeg måtte derfor afslå FC Dallas' kontrakt. Men afsted til England jeg drog. Fuld af håb og optimisme. Efter en uge med spillerne gik det galt. Jeg blev tacklet i en venskabskamp i mod Parma, og jeg kunne straks mærke en smerte i mit ene knæ.

Efter tre års hård genoptræning smed jeg støvlerne på hylden, fær jeg end fik dem taget på. Jeg var sur. Sur over at min drømmekarriere gik i stå, sur over at min drøm blev ødelagt, men også sur over at jeg ikke havde taget en uddanelse. For hvad skulle jeg nu? Jeg gik i gang med at tage en uddannelse, nemlig en træner uddannelse. I følge lærerne på skolen, var jeg en af de bedste trænere de havde set. Derfor blev jeg også relativt hurtigt kontakten af en klub. En meget lille klub, med store ambitioner. De havde ikke specielt mange penge, så jeg var nød til at have et job ved siden af. Jeg valgte at det job skulle være at jeg skulle være Football coach ved siden af. Så jeg var altså trænere inden for to sportsgrene. Det gav masser af penge, så jeg havde råd til at have lidt luksus i tilværelsen. Men efter 2 succesfulde år i klubben, er jeg nu her, og er klar til at overtage MLS ligaen."

Om Bruce Park tager ligaen med storm, må tiden vise sig. Holdet bør dog som det mindste krav, komme i MLS finalen. D.C. United bliver spændende at følge.

zakii
Gæst

« Svar #3: 31 Jan 2006, 17:34 »

Meget spændende  Grin det lover godt, glæder mig også til at se jeres indbyrdes kampe, og indkøb..  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #4: 28 Mar 2006, 17:11 »

hva' sker der mere her eller hvad  Rullende Øjne

Det er dog skuffende at ingen af jer er Colorado Rapids  Shockeret Shame on you guys  Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 28 Mar 2006, 17:26 »

hva' sker der mere her eller hvad  Rullende Øjne

Det er dog skuffende at ingen af jer er Colorado Rapids  Shockeret Shame on you guys  Wink

heh, ja der er ikke sket meget siden sidst. Så vidt jeg erindrer opstod der fejl hver eneste gang j eg prøvede at joine :-)

Og Colorado Rapids gider vi aldrig at være Wink

Zone 43
Manager

« Svar #6: 28 Mar 2006, 17:30 »

heh, ja der er ikke sket meget siden sidst. Så vidt jeg erindrer opstod der fejl hver eneste gang j eg prøvede at joine :-)

Og Colorado Rapids gider vi aldrig at være Wink

ok. nedern Det ville ellers være nice med en blog fra MLS Thumbs Up

I er virkelig skuffende, nu i ikke vil være Rapids. tsk tsk. Ross Paule skal hentes til midtbanen også har de MLS' bedste hold Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7: 28 Mar 2006, 17:32 »

ok. nedern Det ville ellers være nice med en blog fra MLS Thumbs Up

I er virkelig skuffende, nu i ikke vil være Rapids. tsk tsk. Ross Paule skal hentes til midtbanen også har de MLS' bedste hold Wink

heh, det kan da godt ske at vi genoptager den. Jeg havde helt glemt om denne blog, og muligheden for at banke Chelidze kunne da være meget fristende :-)
Det sidste kommenterer jeg ikke.

Zone 43
Manager

« Svar #8: 28 Mar 2006, 17:35 »

heh, det kan da godt ske at vi genoptager den. Jeg havde helt glemt om denne blog, og muligheden for at banke Chelidze kunne da være meget fristende :-)

Det ville være so nice med en blog fra MLS (som skrevet tidl.) men det ville være endnu bedre med en om Rapids Wink og ja, du er ikke den eneste. I guess.

Og jeg vil da ellers gerne have en kommentar til det sidste. Bare rolig det er ikke IRL jeg snakker om, det ser meget værre ud

- Daniel Agger.

chelidze90
Gæst

« Svar #9: 28 Mar 2006, 17:52 »

JosepGuardiola, kan du huske det net spil LosCules, dig og Jeg havde? Kan du huske: Juventus 6-2 Milan Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10: 28 Mar 2006, 18:00 »

JosepGuardiola, kan du huske det net spil LosCules, dig og Jeg havde? Kan du huske: Juventus 6-2 Milan Opstemt

Nej.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #11: 28 Mar 2006, 20:05 »

D.C. United byder Los Angeles og dertilhørende reservehold, velkommen til dette års DC United Cup. Turneringen starter den 3. Februar i en kamp mellem Los Angeles Galaxy – D.C. United Reserves. Vi håber på en spændende turnering, og håber at alle parter tager godt imod den. Lad kampene begynde.

3. Februar 2005

Åbningskampen stod imellem Los Angeles Galaxy og D.C. United Reserves. Denne kamp burde være en nem kamp for Los Angeles Galaxy, men dette skulle ikke vise sig at være tilfældet. For selvom Los Angeles var overlegne, så kunne de bare ikke få den ind, og dette må siges at være langt fra acceptabelt. Der var dog ikke på noget tidspunkt tvivl om, at de skulle vinde, men diverse kritikere ser ikke lyst på den kommende tid for LA’s fremtid.

Efter 15 minutter lykkedes det Nqwenya at score til 1-0. Herefter fulgte mange minutters hård pres, men dette resulterede ikke i noget som helst.

Efter halvegen kom de dog tilbage, og scorede relativt hurtigt, da Ngwenya scorede til 2-0 efter 59 minutter. Efter dette så man et ukreativt Los Angeles hold, der ikke formåede at score yderligere. Kampen endte 2-0.

I den anden kamp mellem D.C. United – Los Angeles Galaxy reserves, så det endnu dårligere ud for D.C. United. Selvom de pressede på, var det reserverne fra Los Angeles, der kunne nette først, for efter 17 minutter havde Marc Burch gjort det til 0-1. Jaime Moreno svarede dog tilbage 2 minutter efter, da de selvsagt scorede til 1-1.

D.C. United pressede og pressede, men de var hamrende uskarpe, og således sluttede kampen 1-1. Da dette er en cup-turnering er der dog straffespark med, og i denne var D.C. United modsat kampen ganske stærke. Hele 5-3 blev det til, og de hev en meget heldig sejr hjem.

I den næste kamp skal D.C. United møde deres egne reserver, og det samme skal Los Angeles.

4. Februar 2005

Dagens første kamp er D.C. United – D.C. United Reserves.

Denne kamp var gabende kedelig. 1. holdet til D.C. United viser endnu engang at de er ufatteligt dårlige foran mål, mens reserverne viser et stærkt forsvarspil. 1. halveg ender således 0-0. Det samme gør anden halveg, og vi skal altså endnu en gang ud i straffespark.

Alle 5 spark bliver fyret af for begge hold, og men den ender kun 2-1. Sejren faldt ud til D.C. United, som meget heldigt vandt endnu engang.

Den næste kamp er Los Angeles Reserves – Los Angeles. Denne kamp var ikke meget bedre. Selvom Los Angeles pressede på, så lignede de meste af alt, nogle amatører, der gang på gang fik foræret bolden.

I første halveg bliver der presset på i begge ender, men den ender målløs.

I anden halveg fortsætter begge hold stilen. De presser begge på, men lige lidt hjælper det. Selvom LA er tæt på flere gange, så får LA reserves afværget og omvendt.

Vi skal derfor til straffesparks konkurrence, hvor der bliver sparket hele 8 gange (!!) af begge hold. Kampen ender, efter straffe, 5-4. Dog ikke til favoritterne men til Los Angeles Galaxy Reserves.

Turneringen ligger dermed til D.C. United.

5. Februar

I dag afgøres denne turnering. D.C. United tager imod Los Angeles Galaxy, mens D.C. United Reserves tager imod LA Galaxy Reserves. D.C. United kan nøjes med uafgjort, mens LA skal presse på for at få en sejr. Desværre er det ikke muligt at spille uafgjort, \o/.

Både D.C. United og Los Angeles Galaxy holder stilen. Begge hold var elendige foran mål, og selvom de havde chancer nok, formåede diverse MLS stjerne aldrig at banke den ind.

Dermed gik kampen til straffe, og her viste D.C. United deres styrke. Selvom de hele kampen igennem havde spillet svagt, så lykkedes det dem dog at vinde 4-1 efter straffe. LA røg faktisk helt ned på en 3. plads da deres reserver slog D.C United Reserves efter straffe. Stillingen så dermed således ud:

1 –  D.C. United
2 –  Los Angeles Galaxy Reserves
3 –  Los Angeles Galaxy
4 –  D.C. United Reserves

chelidze90
Gæst

« Svar #12: 28 Mar 2006, 20:09 »

Skuffende, det er det eneste ord jeg kan bruge. Dog var der en ting, der var værd, at bide fast i, nemlig at jeg ikke lukkede et mål ind udover straffesparkene Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #13: 28 Mar 2006, 20:13 »

Rapids kunne have vundet den turnening Wink

Men spænende nok turnening, jeg glæder mig mere til at høre om jeres kampe (indbyrdes) i MLS.

RAPIDS VINDER LORTET  Hævet Øjenbryn

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 29 Mar 2006, 19:18 »

Meget cool, at I har fundet det frem igen. Jeg må nok indrømme, at jeg tror, turneringen der var en enlig svale, og at Chelidze90 vil løbe med sejren i dette spil Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010