home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 122567 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #720: 21 Jul 2008, 00:15 »

Har hørt en masse om at folk har gode erfaringer med ham, så er der nogen af jer der ville fortælle om jeres erfaringer om Bogdan Stancu. Har kun hørt han bomber i SASLIGAEN, men hvordan får i ham til det.

Og den anden spiller jeg gerne vil høre lidt om er Kwabena Agouda? Nogen der har gode erfaringer med ham?
Har købt dem begge til F.C. København?

Agouda har jeg meget gode erfaringer med.

Jeg har haft ham i AS Tropez i Ligue 1 og der er han blevet topscorer de 3 år han har spillet. Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #721: 21 Jul 2008, 11:48 »

Agouda er god.. Han skal bare have lov til at tage langskud hele tiden. Han score syge mål med langskud..
Logged

[Min signatur er for stor]

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #722: 21 Jul 2008, 12:10 »

Jeg kigger på Amauri til AC Milan efter 1. sæson. Hvilke erfaringer har I med ham?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #723: 21 Jul 2008, 12:31 »

Jeg kigger på Amauri til AC Milan efter 1. sæson. Hvilke erfaringer har I med ham?
købte ham også engang til MIlan, oh jeg var langt fra imponeret. Han var et kæmpe flop
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #724: 21 Jul 2008, 16:22 »

Jeg kigger på Amauri til AC Milan efter 1. sæson. Hvilke erfaringer har I med ham?
ACM er jo en af Europas stærkeste klubber, og bør derfor også bruge en af Europas bedste angribere. Det er Amauri ikke.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #725: 22 Jul 2008, 02:42 »

nogen som har erfaringer med Fredrik Gulsvik?
Logged

Thaurat al Shabab

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #726: 22 Jul 2008, 13:01 »

Nogen der har erfaring med Dica fra Steaua? Lobont også fra Steaua? Hæstad fra Vålerenga og Tettey fra Rosenborg?
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #727: 22 Jul 2008, 14:19 »

Nogen der har erfaring med Dica fra Steaua? Lobont også fra Steaua? Hæstad fra Vålerenga og Tettey fra Rosenborg?

Har Hæstad i mit FCK save.
Han er mit Rotation system, Sammen med Wurtz, Djemba Djemba og lidt Silberbauer.
Jeg kom til Uefacup finale i første sæson, og har ellers vundet det hele. Så det virker fint Smiley
Men synes nu ikke Hæstad har slået rigtig igennem.  Ubeslutsom
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #728: 22 Jul 2008, 22:10 »

Nogle der har erfaring med brasiliianske Choco? Overvejer at købe ham til FC St. Pauli for 17 mio. Skal jeg det? Huh
Logged

Beardsley
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #729: 23 Jul 2008, 13:04 »

Spiller aldrig med de helt store hold og derfor har det i dette spil aldrig lykkes mig at erhverve Agüero. Nu har jeg imidlertid haft held til at købe ham allerede i første sæson med Fiorentina. Er der nogen der har en holdning til om hans bedste plads er off. midt eller angreb ? Han er "nuturlig" på begge positioner.

Har af en kammerat ladet mig fortælle at han er spillets bedste off. spiller. Kan det passe?
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #730: 23 Jul 2008, 13:05 »

Nogen der har erfaring med Dica fra Steaua? Lobont også fra Steaua? Hæstad fra Vålerenga og Tettey fra Rosenborg?

Dica er rigtig god i en klub med FCK-størrelse. Han scorer masser af mål og er også fremragende på venstrekanten.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #731: 23 Jul 2008, 13:07 »

Spiller aldrig med de helt store hold og derfor har det i dette spil aldrig lykkes mig at erhverve Agüero. Nu har jeg imidlertid haft held til at købe ham allerede i første sæson med Fiorentina. Er der nogen der har en holdning til om hans bedste plads er off. midt eller angreb ? Han er "nuturlig" på begge positioner.

Har af en kammerat ladet mig fortælle at han er spillets bedste off. spiller. Kan det passe?

Jeg har mest brugt ham i angrebet, eftersom jeg ikke ret tit spiller med en OMC'er. Men når jeg gør, så mestrer han også den plads. Så jeg ved faktisk ikke hvilken plads der er bedst for ham - Tilpas det efter din formation? Smiley

Om han er spillets bedste off. midt, ved jeg ikke, men du kan jo checke hans CA/PA og se.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #732: 23 Jul 2008, 20:56 »

Nogle der har gode erfaringer med Arturo Vidal. Har hentet ham til FCK, dog først til den nye sæson 08/09. Gav 80 mio. DKK for ham.
Er han god nok til den danske super liga og i Champions League.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #733: 23 Jul 2008, 21:04 »

Nogle der har gode erfaringer med Arturo Vidal. Har hentet ham til FCK, dog først til den nye sæson 08/09. Gav 80 mio. DKK for ham.
Er han god nok til den danske super liga og i Champions League.

Køber ham i næsten alle mine real madrid spil, og med genie scout siger den tit, at han kan blive den bedste i verden på hans position
Logged


luca
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #734: 23 Jul 2008, 21:48 »

Nogle der har et par erfaringer med Barzagli, Palermo siger de vil have 137 mio. men er det for meget eller er det et godt tilbud?
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010