hhhhhhhhhh
Lilleputspiller
|
|
Hvad skal jeg så sige efter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hhhhhhhhhh
Lilleputspiller
|
|
Er de rikke nogle der gider at hjælpe mig, jeg kan ikke finde ud af med alle de filer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Hvad bruger du, editor eller modifer?
Ligemeget, forklarer dig editor ved at sende en privatbesked til dig.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Du kunne eventuelt tage et kig på denne guide, som handler om hvordan du tilføjer en spiller i databasen. Her ville du måske få nyttige facts du måske kan bruge til noget. Du kan også bruge modifier til at ændre spillernes stats og mange andre ting. Det kan du downloade herEllers så spørg i Skadestuen. At gøre ens spillere bedre har intet med 'Spiller erfarings tråden' at gøre. Og i øvrigt velkommen til siden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Smart vondracek, havde ikke fundet den guide. Så slap jeg for en masse skrivearbejde 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Erfaringer med Angelo Palombo? Han vil væk fra Roma og overvejer lidt at købe ham til en central midtbane, som en defensivt orienteret en.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Ortelot
|
|
Erfaringer med Angelo Palombo? Han vil væk fra Roma og overvejer lidt at købe ham til en central midtbane, som en defensivt orienteret en.
Jeg har kun gode erfaringer med ham fra både Bayern og Lyon. Flere gange top 3 årets midt i europa...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Nogle som har erfaringer med bosingwa og Quaresma?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Nogle der kender til Ashton Ferdinand's udvikling...
Bliver han til noget - eller er han bare kendt pga. sit efternavn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Mener du Anton?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg synes ikke hans stats forbedre sig, men han har jo fine stats fra start af. Han skal ikke til en topklub, men en klub, som Newcastle, Tottenham og Blackburn ville han passe fint i.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Han er slet ikke kendt Men der er mange andre engelske centerforsvarer at gå efter frem for ham. Steven Taylor er ret nice for eksempel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Mener du Anton?
Jep sry (: - Okay tak i andre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Nogen der har erfaringer med Mathias Jørgensen fra FCK? har nu haft ham i 2 år og givet ham spilletid i ~40% af mine førsteholds kampe + en del andenholdskampe, men han stiger tilsyneladende ikke i noget som helst. Overvejer så småt at sælge ham, da han på trods af potentiale ikke rigtigt udvikler sig.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Nogle der har nogle efaringer med Daniel wass?? i Brøndby???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|