home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 125245 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #255: 20 Jan 2008, 00:44 »

Winston Reid KAN bliver stor, i nogle spil bliver han fantastisk, andre bliver han bare en god SAS-Liga spiller. Det svinger lidt, men meget afhænger af om du træner  og udvikler ham rigtigt Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #256: 20 Jan 2008, 01:00 »

FCM-spillerne har i hvert fald et eller andet...

Min stime på 28 kampe uden nederlag blev netop brudt. Tabte 5-0 til FCM Shockeret

Jeg lærte dog at man aldrig skal prøve ny taktik af mod FCM, min dejlige målscorer er reduceret nu Skuffet

Men vil da byde på nogle af dem...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mærtin
Lilleputspiller
*

« Svar #257: 20 Jan 2008, 02:57 »

hej. jeg er man u i 1011. og jeg har noget af et luksus problem. i forsvaret har jeg vidic, ferdinand, evens, alves, antunes, og metzelder, og tuia. men jeg vil gerne have skiftet ud, men ved ikke hvem jeg skal smide ud og hvem der skal ind. som def midt har jeg veluso, hargreaves, benega. og off midt har jeg kaka, messi, modric, higuarin, at vælge imellem. kanterne er nogen gange besat af enten messi eller higuarin. men sædvanlig er det nani og ronaldo, med di maria som sub. i angrebet har jeg rooney, huntelaar, gudjohnson(som bomber for vildt), tevez og zeefuik. Ideen med at købe alle de superspillere var at lave et dreamteam, men det eneste jeg får ud af det er anden pladser i alt. som jeg kunne godt tænke mig jeres syn på hvilke pladser i ville vælge andre og hvem i ville sælge og købe. skal lige siges at jeg har solgt anderson, pique, evra, carrick, og på målmandsposten har jeg frey og kasper schmeichel. hvad synes i?

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #258: 20 Jan 2008, 09:28 »

Jeg er fck i første sæson. Jeg får Marcus Berg, bliver han noget værd for et Fck hold? Nogle der har gode erfaringer med ham

Zinqo
Gæst

« Svar #259: 20 Jan 2008, 09:42 »

ved ikke om han gør det i 08, har aldrig kunne få ham til klubben i 1 sæson, han gider nemlig aldrig ved mig.. men i 07 var han bestemt et fremragende køb til suppen... så mon ikke han er det i 08 også Smiley

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #260: 20 Jan 2008, 12:35 »

Jeg er fck i første sæson. Jeg får Marcus Berg, bliver han noget værd for et Fck hold? Nogle der har gode erfaringer med ham
I mit spiler ser han således ud

Så lidt må han da kunne

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #261: 20 Jan 2008, 14:02 »

Nogen der har prøvet Patrick Mtiliga på venstre back?

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #262: 20 Jan 2008, 15:31 »

Nogen der har prøvet Patrick Mtiliga på venstre back?

Ja, kører med ham på venstrebacken hos BIF.

I denne sæson spiller han til 7,20 samlet, så det er fint nok. Måske vil jeg anbefale en der har bedre stats i markering og tackling.

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #263: 20 Jan 2008, 15:35 »

Venstre back der kan jeg klart anbefale Lumb. Han er ung, og er et ok talent , ihvertfald som backup.. Og ellers er Mtiliga nok en god løsning.

[Min signatur er for stor]

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #264: 20 Jan 2008, 15:39 »

Men Michael  J fra Aab kan os spille der. Den plads får han på A landsholdet Wink

[Min signatur er for stor]

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #265: 20 Jan 2008, 15:46 »

Men Michael  J fra Aab kan os spille der. Den plads får han på A landsholdet Wink
Han gider ikke til OB, og skal finde en erstatning for Chris Sørensen, så det bliver svært.

Chrisflink
Lilleputspiller
*

« Svar #266: 20 Jan 2008, 16:05 »

hej. jeg er man u i 1011. og jeg har noget af et luksus problem. i forsvaret har jeg vidic, ferdinand, evens, alves, antunes, og metzelder, og tuia. men jeg vil gerne have skiftet ud, men ved ikke hvem jeg skal smide ud og hvem der skal ind. som def midt har jeg veluso, hargreaves, benega. og off midt har jeg kaka, messi, modric, higuarin, at vælge imellem. kanterne er nogen gange besat af enten messi eller higuarin. men sædvanlig er det nani og ronaldo, med di maria som sub. i angrebet har jeg rooney, huntelaar, gudjohnson(som bomber for vildt), tevez og zeefuik. Ideen med at købe alle de superspillere var at lave et dreamteam, men det eneste jeg får ud af det er anden pladser i alt. som jeg kunne godt tænke mig jeres syn på hvilke pladser i ville vælge andre og hvem i ville sælge og købe. skal lige siges at jeg har solgt anderson, pique, evra, carrick, og på målmandsposten har jeg frey og kasper schmeichel. hvad synes i?

Hej Mærtin
 For at svarer på dit spørgsmål, så er jeg rent faktisk også Man Utd i år 2010 godt nok og mit hold består af flg.

1.holdet
Målmand:
Mickaël Landreau
Gennaro Dossena

Forsvar:
Vedran Corluka
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Gerard Pigué
Gareth Bale
Sergio Ramos

Midtbane + Fløj:
Miguel Veloso
Francesc Fábregas
Adrien - smutter d.1/1-11
Cristiano Ronaldo
Nani
Lionel Messi
Gonzalo Higuaín
Rafael van der Vaart
Robin van Persie
Anderson

Angreb:
Carlos Tevez - Smutter d.1/1-11
Wayne Rooney
Bojan
Klaas-jan Huntelaar

Jeg har vundt alt som jeg har deltaget i, siden jeg kom til klubben.. Hvilken taktik bruger du? for det kan være at den skal ændres?

FredrikLeander
Gæst

« Svar #267: 20 Jan 2008, 16:47 »

Nogle der har erfarninger med Arturo Vidal?

Hvad skal man give for ham? -
Er han god, hvor god bliver han? Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #268: 22 Jan 2008, 21:14 »

Hvor god bliver Jeremy Menez ? Overvejer at købe ham som en Giggs erstatning, men vil selvfølgelig ikke købe en spiller der ikke udvikler sig.

Yoggidk
Gæst

« Svar #269: 22 Jan 2008, 21:18 »

Hvor god bliver Jeremy Menez ? Overvejer at købe ham som en Giggs erstatning, men vil selvfølgelig ikke købe en spiller der ikke udvikler sig.

det spil jeg har med ham, udvikler han sig stort set ikk, jeg vil foretrække du køber en anden?

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010