home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 997 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Die Königsblauen
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er Jérémy Ménez et godt indkøb?
Ja, han er et fantastisk indkøb!
- 13 (38,2%)
Ja, han skal skam nok vise sig at være 100 millioner værd.
- 11 (32,4%)
Måske, jeg kender ham ikke.
- 3 (8,8%)
Nej, han skuffer.
- 4 (11,8%)
NEJ! Han passer overhovedet ikke Tyskland.
- 3 (8,8%)
Antal Stemmer: 34

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 19# Die Königsblauen  (Læst 24618 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: 8# Løverne
« Svar #30: 21 Okt 2007, 15:54 »

'og spille en fantastisk fodboldkamp' |  spillede*
'man skulle helt over til' |  frem* til
'det var en rigtig god kamp af Danmark' |  af FCK*

Jeg vil nødig lyde negativ eller noget, jeg vil bare råde dig til at tage dig mere tid med dine updates. Ved godt at det er dejligt at have hurtige updates oppe, men har læst et par af dine updates, og synes der er væsenligt mange fejl. Håber du vil tage det til en overvejelse.

Niko
Gæst

Sv: 7# Løverne
« Svar #31: 21 Okt 2007, 15:57 »

kanon blog det her... Hvordan er din start 11?

Der kan måske komme ændringer, da jeg måske henter en Heerenveen spiller, som har spillet i Malmö. Der er også en anden spiller på vej, han er dog dansker.

Niko
Gæst

« Svar #32: 21 Okt 2007, 16:00 »

'og spille en fantastisk fodboldkamp' |  spillede*
'man skulle helt over til' |  frem* til
'det var en rigtig god kamp af Danmark' |  af FCK*

Jeg vil nødig lyde negativ eller noget, jeg vil bare råde dig til at tage dig mere tid med dine updates. Ved godt at det er dejligt at have hurtige updates oppe, men har læst et par af dine updates, og synes der er væsenligt mange fejl. Håber du vil tage det til en overvejelse.

Selvfølgelig, vil jeg gøre det.
Synes dog at ved den første fejl, ikke er nogen fejl, for det man kan ikke sige det du skriver. Du har dog ret i de 2 andre, især den sidste. Wink Grin

Rossonero
Gæst

« Svar #33: 21 Okt 2007, 16:05 »

FC København havde trukket Sarajevo i Champions League kval. 2 runde. De startede med at tage syd på, og spille en fantastisk fodboldkamp.

Det er det du skriver ikk'ås?

De startede med at tage syd på, og de spillede en fantastisk fodboldkamp.

Kan man vel sagtens sige Wink ^

Niko
Gæst

« Svar #34: 21 Okt 2007, 16:18 »

Løver fodres med Due

Som de fleste nok ville tro så får et par løver en due at spise, men nej, det er den danske fodbold spiller Anders Due som er tilbage vendt til Danmark, for at spille i FC København.

Anders Due er 25 år gammel, og han er født i Nykøbing Falster. Han har altid været glad for fodbold og da han var 20 år, var han allerede på LFA’s førstehold, han spillede på venstrekanten og gør det stadig. Da han blev 23 år gammel, fik FC Nordsjælland øjnene op for hans vidunderlige talent, de købte ham for en halv million og udviklede ham til en fantastisk spiller. Han var dog kun et år i FCN, da Vitesse, der lige havde købt Mads Junker, også ville have ham til klubben. Han spillede en fin sæson nede i Holland, men nu er han så røget tilbage til Danmark, denne gang i FC København, der betalte 15 millioner for at have ham til at løbe rundt i PARKEN.

Anders Due er selv glad for at komme tilbage til Danmark, selvom han nok ville stå lidt i skyggen af Jesper Grønkjær.

- ”Jeg er da glad for at være hjemme i Danmark. Det er mit hjemland og alle mine venner er her. Jeg glæder mig også til at få et par kampe i FCK trøjen, selvom jeg nok får svært ved at komme forbi Jesper Grønkjær, men jeg vil kæmpe for min sag og yde 110 % til træning.” Udtalte Anders Due

Jesper Grønkjær havde dog også noget at tilføje.

- ”Det er skønt at der er kommet en spiller, der er en direkte konkurrent til min position, for det vil sikkert gøre mig bedre, da jeg skal yde mere for at beholde min plads. Så et godt indkøb af Michael Mio.” 

Udover indkøbet har FCK/Sarajevo trukket Arsenal i 3. Runde af kval. Til Champions League.

andersfa123
Gæst

Sv: 9# Løverne
« Svar #35: 21 Okt 2007, 16:22 »

fedt nok

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #36: 21 Okt 2007, 16:30 »

Fed blog igen Cesc.

Glæder mig til næste update Peace

FM, Almost Better Than Tacos !

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #37: 21 Okt 2007, 16:38 »

HAder godt nok fck, men da det er en god dansk blog, så er det fint nok .. Havde håbet på Aab. Men mon ikke en af de andre gode blog skrivere laver den Wink

[Min signatur er for stor]

Niko
Gæst

« Svar #38: 21 Okt 2007, 16:54 »

Slaget om København

Slaget om København, The New Firm, FCK – Brøndby, kært barn har mange navne. I går den 5 August, bød PARKEN velkommen til Brøndby IF, som virkelig blev slået omkuld.

FC København lagde hårdt ud og Balazs Dzsudzsak fik et skud blokeret af Per Nielsen, men Rasmus Würtz var hurtigt over bolden og flugtede den vidunderligt ind i målet til 1-0. Stemningen blev skruet op efter dette flotte mål, og ca. 20 minutter efter var en debutant på spil. Anders Due løb op af venstrefløjen, spillede Balazs Dzsudzsak som lavede en fræk aflevering til Mika Ääritalo som sikkert sparkede bolden ind til 2-0. FC København lagde sig lidt ned, og begyndte bare at spille bolden stille og roligt rundt, de tabte den dog nogle gange på dumme steder. Det udnyttede Brøndby og deres nummer 7, Kasper Lorentzen tørrede den anden Kasper (Bøgelund), også hamrede han kuglen i net taget.

Efter pausen satte FC København sig dog på spillet, de gav ikke Brøndby nogen chance for at komme ind i kampen overhovedet. Anders Due, Ailton og Mika Ääritalo blev skiftet ud og ind kom Libor Sionko, Morten Nordstrand og Marcus Allbäck, og det skulle vise sig at være en fremragende idé, for i dommerens overtid, lavede Marcus Allbäck et flot mål til 3-1, og i de allersidste minut scorede Jesper Grønkjær sit første mål i år, også kunne Brøndby taget vest på med et nederlag på hele 4-1.

Kampen blev set af 34 148 tilskuere, og der var en fantastisk kulisse under hele kampen. Især FCK’s fans gjorde et godt aftryk i denne kamp.

- ”Det var virkelig dejligt med denne sejr! Da jeg selv spillede i FCK var det altid stort at vinde over Brøndby, det er det stadig og der er meget mere fokus på det, den dag i dag. Det var dejligt at lamme tæve rivalerne, og jeg håber fansene tager hjem med et ordentligt smil på læben.” Udtalte Michael Mio Nielsen efter kampen.

Brøndby træneren Tom Køhlert havde også en kommentar efter kampen.

- ”FC Københavns defensiv er virkelig stærk, den er meget svær at nedbryde og derfor tabte vi. FC København var aldrig helt oppe på deres bedste niveau, men alligevel vandt de. Det er ærgerligt, men sådan er fodbold nu engang, og det må vi leve med.”

philipo
Reserveholdsspiller

Sv: 10# Løverne
« Svar #39: 21 Okt 2007, 17:00 »

Uhhh fed blog. Jeg har selv et spil igang med FCK Smiley

Spændende og se hvordan det går dig Smiley
Følger i hvertfald spændt med.

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Niko
Gæst

Sv: 10# Løverne
« Svar #40: 21 Okt 2007, 17:08 »

FC København offentliggør samarbejde

FC København er en fodboldklub i rivende udvikling, de har brug for at sende deres talenter ud til andre klubber, så de kan få kamperfaring, derfor har FC København offentliggjort et samarbejde med den svenske 1. Divisionsklub IFK Norrköping.

Samarbejdet vil indbringe at FC København kan sende deres spillere til Norrköping, for at de kan få spille tid, FCK skal dog betale lønnen på spillerne. FCK kan dog tilbage kalde spilleren der er udlejet hjem, lige når de vil.

FC København har også fået første ret på IFK Norrköpings spillere, hvilket betyder at når et bud bliver accepteret af en anden klub end FCK, skal de også acceptere FCK’s bud på spilleren, hvis de byder.

Der er mange fordele for FCK, men også mange fordele for IFK Norrköping. Når FCK udlejer spillere, så får Norrköping nogle kvalitets spillere på lån.

FC København er også samarbejdsklub med B1903 og Søllerød-Vedbæk. De har dog ikke de samme fordele som ved svenske IFK Norrköping.

- ”Det giver os hundredevis af fordele, at samarbejde med andre klubber. Det gør vores spillere meget bedre og de udvikler sig hurtigere hvis de får spilletid.” Udtalte Michael Mio Nielsen omkring samarbejdet.

Dusty78DK
Manager

Sv: 11# Løverne
« Svar #41: 21 Okt 2007, 17:28 »

Uh, en spændende blog

Tror Anders Due bliver en klassespiller for de danske mestre  Thumbs Up

Møller
Gæst

« Svar #42: 21 Okt 2007, 17:31 »

Damn den blog er hurtigt vokset til 3 sider Peace
Jeg har lige læst det hele igennem, JS. Flot skrevet og flot layout.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #43: 21 Okt 2007, 17:34 »

Btw, slog lige Fck 3-0 Bonga , Sane og Prica scorede Wink
Men kan vi få nyt holdkort evt med start 11 og bænk ?

[Min signatur er for stor]

Niko
Gæst

« Svar #44: 21 Okt 2007, 17:35 »

Uh, en spændende blog

Tror Anders Due bliver en klassespiller for de danske mestre Thumbs Up

Tak. Tror jeg også. Smiley

Damn den blog er hurtigt vokset til 3 sider Peace
Jeg har lige læst det hele igennem, JS. Flot skrevet og flot layout.
Du skal ikke kalde mig noget med S****!!!!!  ticked off ticked off ticked off ticked off

Iøvrigt tak for det andet.  Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010