home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Die Königsblauen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er Jérémy Ménez et godt indkøb?
Ja, han er et fantastisk indkøb!
- 13 (38,2%)
Ja, han skal skam nok vise sig at være 100 millioner værd.
- 11 (32,4%)
Måske, jeg kender ham ikke.
- 3 (8,8%)
Nej, han skuffer.
- 4 (11,8%)
NEJ! Han passer overhovedet ikke Tyskland.
- 3 (8,8%)
Antal Stemmer: 34

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 19# Die Königsblauen  (Læst 24514 gange)
Niko
Gæst

19# Die Königsblauen
« : 21 Okt 2007, 11:47 »

Ståle fyret!

Den forholdsvis unge nordmand Ståle Solbakken har i dag måtte sige farvel til de danske omgivelser. Da han modtog en fyre seddel. Årsagen er uvist, men det tyder på at det er problemer i truppen, som skyldes at der skal et nyt ansigt til. 

- ”Det er selvfølgelig ærgerligt, at det skal gå ud over mig. Men jeg håber da forsat FC København held og lykke. Lige nu for mig, går det bare ud på at få et nyt job. Jeg håber på noget ude for Skandinavien, da det ville være en dejlig udfordring.” Fortalte Ståle Solbakken.

Ståle var en rimelig respekteret træner rundt omkring i verdenen. Han var bla. Den første som fik FC København i Champions League og de klarede jeg flot. Manchester United mødte et nederlag, det samme gjorde Celtic. Han blev sidste år kåret til årets træner i Danmark, som betyder at han kan et par ting.

- ”Vi blev nød til det. Spillerne havde et par problemer, så skal man vælge, hvad der er smartest, at fyre træneren eller fyre spillerne, og det vil altid være lettest at fyre førstnævnte. Så det gjorde vi. Ståle er dog stadig min ven, og det vil han altid være.” Udtalte Flemming Østergaard.

Det er allerede rygtet trænere til FC København. Michael Mio Nielsen og Peter Møller er store favoritter til at overtage jobbet efter Ståle Solbakken, men der er også mindre kendte i København som er rygtet der til. Her i blandt er Lyn Oslo’s træner Henning Berg.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2007, 19:39 af Cesc » Logged

Zinqo
Gæst

Sv: Løverne
« Svar #1: 21 Okt 2007, 11:52 »

Endelig!!!! Opstemt Skal helt sikkert følge med her... Opstemt Har du nogle transferregler eller køber du bare?

andersfa123
Gæst

« Svar #2: 21 Okt 2007, 11:59 »

Yes sir, god start ...

Niko
Gæst

« Svar #3: 21 Okt 2007, 12:01 »

Endelig!!!! Opstemt Skal helt sikkert følge med her... Opstemt Har du nogle transferregler eller køber du bare?

Altså, jeg har ikke sat nogle regler. Jeg vil bare så vidt så muligt, holde mig inden for Norden. Måske kommer der dog et par fra den store verden.

Yes sir, god start ...
Tak andersfa123

Niko
Gæst

« Svar #4: 21 Okt 2007, 12:04 »

Legende overtager FCK!

Den nye træner i FC København er fundet, og hans navn er kendt blandt de fleste FCK fans. Hans navn er Michael Mio Nielsen, bedre kendt som Mio. Han er en FCK legende, og han har spillet hele 284 kampe i den hvide trøje. Nu skal han dog ikke spille i den hvide trøje, han skal derimod se på hans drenge spille i den hvide trøje.

- ”Det er sgu en stor dag i mit liv. Jeg er kommet på den position jeg altid har drømt om, efter min afsked med klubben sidst. Jeg er meget stolt over at være kommet tilbage i FCK, og jeg håber at kunne gøre det lige så godt som Ståle.” Udtalte Michael Mio Nielsen til BT.

Michael Mio har langt en taktik på transfermarkedet, og den hører vi om herunder.

- ”Vi skal forsætte det FCK har gang i. Hente nordiske profiler og bygge holdet op på den måde, jeg tror det er den smarteste måde at gøre det på, da vi kan lokke mange spillere til klubben.” Fortalte Michael Mio.

Selvom Michael Mio har en heltestatus i FC København har han det tværtimod ude på landsholdet. Han har kun spillet én enkelt landskamp. Den kamp endte 2-2 og han blev skiftet ud, så han er ikke nogen kæmpe legende i Danmark. Men måske bliver han en træner legende? Det vil tiden hvervfald vise…

Zinqo
Gæst

Sv: 1# Løverne
« Svar #5: 21 Okt 2007, 12:15 »

godt valg af manager... giv den gas..

andersfa123
Gæst

« Svar #6: 21 Okt 2007, 12:27 »

Super valg, bliv ved

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 21 Okt 2007, 12:30 »

Fedt valg af manageren. Glæder mig til at se dine indkøb.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8: 21 Okt 2007, 12:35 »

Sådan! Endelig et fornuftigt klub valg, Cesc! Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #9: 21 Okt 2007, 13:16 »

FC København slog OB med 10 mænd

Tidligere på dagen var der dømt Super Cup finale i Danmark. Parken tog imod OB, som skulle op imod FC København. For at fortælle lidt omkring Super Cuppen, så er det pokalvinderne, som møder mestrene. FC København blev mestre og OB vandt over FCK i Pokalturneringen.

FC København lagde hårdt pres fra start af, og det resulterede også i et mål inden pausen, det var et debut mål fra Libor Sionko, der er Tjekkisk landsholdspiller. Efter pausen forsatte FCK deres presspil, og OB fik faktisk ikke et eneste skud på mål i løbet af hele kampen. En anden debutant, Morten Nordstrand, kunne dog godt ramme kassen og efter Ailtons flotte aflevering til ham. Kunne han let prikke bolden i mål til slut resultatet 2-0. Ca. en halvtime før kampen sluttede, fik FCK vist Rasmus Würtz ud, og han mener selv at det var i orden.

- ”Jeg gjorde noget dumt ingen tvivl om det, så jeg kan udmærket godt forstå at jeg blev smidt ud. Jeg fik et kort i starten af kampen, og bagefter filmede jeg mig til det andet. Det var dumt, men jeg håbede på at vi fik straffespark.” Fortalte Rasmus Würtz.

Her kommer lidt andre reaktioner efter kampen. Bla. Fra den nye FCK træner Michael Mio Nielsen.

- Det var træls at vi tabte, men sådan er fodbold nu engang. Brede Hangeland og Michael Gravgaard spillede en fantastisk kamp hver. Derfor fik vi ikke nogen mål. - Lars Olsen, OB træner

- Det var godt nok dejligt at score mål i debuten, virkelig skønt at vide man allerede er i gang. - Morten Nordstrand, målscorer til 2-0

- Det var hårdt at sidde på trænerbænken for første gang, men jeg synes min indsats var i orden. Vi fik sejren og det er det vigtigste, vi spillede også flot fodbold og det er et must for en topklub. - Michael Mio Nielsen

Niko
Gæst

Sv: 2# Løverne
« Svar #10: 21 Okt 2007, 13:30 »

Højreback til FCK

Siden salget af Lars Jacobsen har der ikke været nogen decideret højreback i truppen, derfor har Michael Mio været ude og kigge efter nogen og han har fundet en erstatning. Vi tager et smut ned til Tyskland og kigger omkring Bayern området. Der ligger noget som Gladbach, de har hele 2 danskere i truppen. Sebastian Svärd og Kasper Bøgelund, der er dog kun én tilbage, for Kasper Bøgelund trækker fra nu af FCK trøjen overhovedet, og ikke Gladbach trøjen.

Kasper Bøgelund kostede i omegnen af 9 millioner danske kroner, som betyder at han bliver en af de dyreste spillere i FC Københavns trup. Kasper Bøgelund er fra Odense og han har dog kun været 1 år professionel i Danmark. For PSV var hurtigt ude med riven og hente det danske talent, som har spillet 14 landskampe for Danmark.

Efter Kasper Bøgelunds lange ophold i Holland drog han videre til Tyskland og nu er han så kommet tilbage til hjemlandet, Danmark.

- ”Jeg er utrolig glad for at komme hjem til Danmark. Jeg har savnet den danske kultur lidt, og min familie, nu flytter vi alle dog til København og skal bo. Jeg glæder mig rigtig meget, og jeg håber vi vinder en masse pokaler. Jeg håber også at vi kommer med i Champions League.” Fortalte Kasper Bøgelund og forsatte.

- ”Jeg er kommet til en storklub igen, og nu skal jeg vise at jeg kan komme tilbage på landsholdet.”

« Seneste Redigering: 21 Okt 2007, 13:36 af Cesc » Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: 3# Løverne
« Svar #11: 21 Okt 2007, 13:33 »

Gav du 9 mill for bøgelund ?? Jeg fik ham for 450.000. Men ellers god læsning håber du klarer det godt Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Rossonero
Gæst

« Svar #12: 21 Okt 2007, 13:34 »

dissideret Tunge ? decideret*
Nå pyt med det. Det ser rigtig fint ud indtil videre, selvom jeg havde foretrækket et hold i udlandet. Men det bliver spændene at se hvad du kan udrette. Held og lykke.

Niko
Gæst

« Svar #13: 21 Okt 2007, 13:37 »

dissideret Tunge ? decideret*
Nå pyt med det. Det ser rigtig fint ud indtil videre, selvom jeg havde foretrækket et hold i udlandet. Men det bliver spændene at se hvad du kan udrette. Held og lykke.

Tak. Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #14: 21 Okt 2007, 13:45 »

Skuffende.. Tunge

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010