home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #Lukket La Viola; The return of Batigol
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket La Viola; The return of Batigol  (Læst 8340 gange)
N17
Manager

#Lukket La Viola; The return of Batigol
« : 21 Okt 2007, 02:13 »

Efter mit seneste blog forsøg med Spurs, der endte i fyring og crash af spillet, så tager jeg nu chancen med en ny blog. Skrivemåden vil blive den samme som i Spurs bloggen, da det er den jeg er bedst til.

Håber I vil følge med i eventyret om La Viola, hvor der som i Spurs bloggen ikke vil blive den vilde indledning, men derimod lige til sagen Smiley

Jeg beder igen om, at I venter med kommentarer til jeg har reserveret det første indlæg.. På forhånd tak, og god læselyst!
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 22:52 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

Sv: La Viola; The return of Batigol
« Svar #1: 21 Okt 2007, 02:13 »

Reserveret

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: La Viola; The return of Batigol
« Svar #2: 21 Okt 2007, 02:54 »

En legende vender hjem
1. juli 2007
Det er en vaskeægte legende der vender hjem, når Gabriel Batistuta for fremtiden sætter sig i trænersædet hos La Viola.

Stemningen var mildest talt euforisk uden for Stadio Artemio Franchi i dag, da bestyrelsesformand for Fiorentina, Andrea Della Valle havde afsløret navnet på den nye træner i klubben efter man noget overraskende havde stoppet samarbejdet med succesmanager Cesare Prandelli.

Det var der dog følgende forklaring på ifølge Della Valle.
”Vi havde meget gerne set Cesare fortsætte, men personlige årsager tvang ham til at stoppe samarbejdet med os. Det er selvfølgelig en stor kapacitet vi mister, og han vil uden tvivl blive savnet i klubben, hvor han hele vejen ned til ungdomsafdelingen har bidraget med idéer og tiltag, der alle kunne være med til at forbedre faciliteterne i, og omkring, Fiorentina, sådan at vi kan blive en storklub, og komme helt på højde med Milan, Inter, Roma etc.
Så vi er meget kede af, at skulle sige farvel til Cesare, men håber meget, at han på et tidspunkt føler sig klar til at blive en del af La Viola igen, men i en anden stilling”

Helt uden håb var Della Valle dog ikke. En ny træner havde man klar, og uden tvivl en træner, der vækker gode minder hos folk der har fulgt Fiorentina gennem alle årene, der har budt på både op og nedture. Blandt dem nedrykning til Serie A, og delen i skandalen sidste år.

Om den nye træner siger Della Valle.
”Vi ved godt, at det er en uerfaren manager vi har hentet ind til klubben, men samtidig så kender han klubben indeni, og ved hvordan det hele fungerer her. Han vil uden tvivl have opbakningen fra vore fans fra start, og derfor få endnu større chance for at skabe noget stort med vores alle sammens Viola.”

Manden som Della Valle snakker om er selvfølgelig ingen ringere end den tidligere Fiorentina bomber – argentinske – Gabriel Omar Batistuta. En mand, der gennem ni år i klubben nåede hele 269 kampe, og med 168 mål til følge. En flot statistik fra den argentinske bomber, der også er en af de få, der har fået en statue op af sig ved stadion Artemio Franchi, og det til trods for, at han skiftede til AS Roma i år 2000, og der var med til at vinde Scudettoen inden han tog til Qatar, hvor han sluttede sin flotte karriere.

Batigol siger selv om sit nye job.
”Jeg har længe gerne ville dele ud af mine erfaringer fra min egen tid, og der var ingen tvivl om for mig, at Fiorentina var drømmeklubben at komme til. Da Della Valle så ringede til mig, og fortalte, at Cesare var nødt til at stoppe i klubben, og om jeg dermed ville hjælpe klubben, og overtage sædet. Så var valget ikke svært.
Jeg er meget glad for at klubben giver mig denne chance, og jeg ser meget frem til at gribe den.”

Med hensyn til indkøb forud for den nye sæson, så ville Batistuta ikke udtale sig før han havde kigget truppen igennem, men mon ikke vi kan forvente et enkelt eller to?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

The Red
Landsholdsspiller

Sv: #1 La Viola; The return of Batigol
« Svar #3: 21 Okt 2007, 11:17 »

Fed ny træner, spændende omdu kan føre Fiorentina til store tider Opstemt

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 21 Okt 2007, 11:23 »

Fed trener...Du har meg som fast leser Wink

N17
Manager

« Svar #5: 21 Okt 2007, 22:05 »

Batigol: Mit hjem
2. juli 2007
Det er en ambitiøs manager, der sætter sig i trænerstolen hos La Viola, og en mand, der har store følelser for den klub han nu skal styre.

La Gazzetta dello Sport mødte i dag den nye Fiorentina træner Gabriel Omar Batistuta til en snak om fortiden, personlige ambitioner, og fremtiden som træner. Her følger en del af interviewet.

Hej Bati, og velkommen tilbage til Italien. Hvordan føles det at være tilbage?
Det er dejligt at være tilbage i Italien. Det føles som mit andet hjem, og så er det jo helt specielt at være tilbage i Firenze igen, hvor jeg tilbragte de ni bedste år af min karriere. Denne klub betyder alt for mig, og er meget glad for at være tilbage.

Det lyder næsten som om du føler du er kommet hjem?
Jeg er kommet hjem. Fiorentina er mit hjem, og jeg er meget glad for endelig at være tilbage i Firenze. De gav mig så meget, og nu håber jeg, at jeg kan give lidt tilbage, og fører Fiorentina helt op i toppen af Serie A.

Du nåede selv at vinde én scudetto, men ikke med Fiorentina, hvordan var det?
Det var meget mærkeligt at spille i en anden italiensk klub end Fiorentina, og jeg har bestemt ikke det samme forhold til AS Roma, men jeg er meget glad for at det lykkedes mig at vinde scudettoen, som spiller, inden jeg stoppede. Nu skal den så endelig vindes til Firenze.

Du har store ambitioner, men kan de opfyldes i Viola?
Selvfølgelig kan mine ambitioner opfyldes i Fiorentina, og jeg ser meget frem til endelig at juble over et mesterskab med denne klub, som er placeret så dybt i mit hjerte. Ambitioner har jeg nok af, og det meste skal nok lykkes.

Nu siger du selv, at du har flere ambitioner. Kan du løfte sløret for disse?
Den ene kan jeg, og det er at hente et af de største argentinske talenter til Fiorentina. De andre må I få senere, når det hele begynder at kører. Nu skal jeg lige igang, og så have gang i min trænerkarriere, men målet for sæsonen er uden tvivl kvalifikation til Europa næste år.

Mutu, en af jeres bedste spiller rygtes væk. Er der hold i det?
Nej det er der ikke. Mutu bliver her, og han er en meget central figur her i klubben. Han vil gerne selv være med til at vinde scudettoen, og han ville til enhver tid fravælge Real Madrid, og andre, der skulle være interesseret. Vi har samme mål.

Tak for interviewet Bati
Selv tak. Nyd Violas march mod toppen af Serie A.

Det er helt sikkert en mand med store armbevægelser som La Viola har fået til klubben, og han virker til at være manden, der er den rette til at overtage efter Cesare Prandelli måtte trække sig. Nu skal ambitioner føres ud i livet.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Red love
Gæst

Sv: #2 La Viola; The return of Batigol
« Svar #6: 21 Okt 2007, 22:10 »

Fed blog, og vildt godt lavet at hive go´e gamle Batigol ind! ham savner man sgu.. Dejligt overskueligt sat op, og en klar "lyserød" tråd, i dit layout.. Ser rigtig godt ud.. Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #7: 21 Okt 2007, 22:30 »

I loooovvveeee this blog.. Come on JS.. før så La Viola til noget stort Wink.. hvornår kommer der en update Wink ? Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #8: 21 Okt 2007, 22:34 »

Lad os da endelig ikk vente på den næste update... Og jeg må da sige at jeg er spændt på, hvem den unge argentiner er...

Rossonero
Gæst

« Svar #9: 21 Okt 2007, 22:50 »

Dejlig blog spurs, og kan kun som de andre håbe på en update snart.

N17
Manager

« Svar #10: 21 Okt 2007, 23:07 »

Fed blog, og vildt godt lavet at hive go´e gamle Batigol ind! ham savner man sgu.. Dejligt overskueligt sat op, og en klar "lyserød" tråd, i dit layout.. Ser rigtig godt ud.. Thumbs Up

Lyder godt, at du kan lide den lyserøde tråd Wink

Og tak, ja man savner sku hans kasser for Viola, selvom Mutu nu gør det ganske pænt IRL Opstemt

I loooovvveeee this blog.. Come on JS.. før så La Viola til noget stort Wink.. hvornår kommer der en update Wink ? Opstemt

Håber i hvert fald på mere succes end hos Spurs Opstemt

Puha, den næste update tør jeg ikke love, da jeg i morgen er væk hjemmefra fra kl. 8.30 - 19.30, så det kan være den kommer derefter, hvis jeg når at spille lidt Peace

Lad os da endelig ikk vente på den næste update... Og jeg må da sige at jeg er spændt på, hvem den unge argentiner er...

Jamen det er jeg såmændt også selv Opstemt

Dejlig blog spurs, og kan kun som de andre håbe på en update snart.

Som skrevet i svaret til FCK88, så kan jeg ikke garanterer hvornår den næste update er på banen, men forhåbentlig i morgen aften, hvis jeg når at spille .. Opstemt

Fed trener...Du har meg som fast leser Wink

Det håber jeg så du holder fast ved, og glad for du kan lide træneren Smiley

Fed ny træner, spændende omdu kan føre Fiorentina til store tider Opstemt

Vil gøre et forsøg Peace

Tak for jeres kommentarer.., Keep 'Em Coming Opstemt:P

TOTTENHAM HOTSPUR FC

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #11: 22 Okt 2007, 11:04 »

Spændende.... Vil prøve at følge med i denne blog....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #12: 22 Okt 2007, 12:49 »

Spændende blog, som helt sikkert bliver interssant at følge.. 

Dog syntes jeg at du skal passe på med at dine updates ikke bliver for lange..  De er tilpas nu, men de skal heller ikke være meget længere før jeg personligt syntes at det vil blive for meget.. 

N17
Manager

« Svar #13: 22 Okt 2007, 21:02 »

Spændende blog, som helt sikkert bliver interssant at følge.. 

Dog syntes jeg at du skal passe på med at dine updates ikke bliver for lange..  De er tilpas nu, men de skal heller ikke være meget længere før jeg personligt syntes at det vil blive for meget.. 

Tak for kommentaren Guldbrand, og kan også næsten garanterer, at det IKKE bliver længere end det som du ser nu. Det er indledningen, og et interview. Derfor denne længde. De andre nyheder om spillere plejer kun at kræve et billede, og dermed cirka halveret i tekst Opstemt

Håber du vil følge med

Spændende.... Vil prøve at følge med i denne blog....

Takker, og det glæder mig Peace

Går igang med at spille nu, så må vi se om der kommer en update Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #14: 22 Okt 2007, 21:05 »

Hejsa JS!

Rigtig fed blog du har startet op med Fiorentina, og et rigtig fedt træner også. Bliver dejligt at følge Batigol igen Peace Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010