home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause] :) Ulvene mod toppen!
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: [Pause] :) Ulvene mod toppen!  (Læst 31961 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #90: 15 Feb 2008, 23:52 »

Nu skal du da vist også holde fødselsdag Smiley Flot skrevet update
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #91: 15 Feb 2008, 23:53 »

Har altid kunnet lide dine blogs, og dette er ingen undtagelse. Fantastisk Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #92: 16 Feb 2008, 00:15 »

Tak begge Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #93: 16 Feb 2008, 00:26 »



Randers sælger anfører til FC Midtjylland


Buval bliver en ulv næste sæson.
Først var han at finde som bare 17 årig i den engelske klub, Bolton. Så drog den nu 24 årige franske angriber, Bédi Buval til serbiske Red Star 93. Men her blev Bédi kun i en enkel sæson, hvorefter turen gik til dansk fodbold hvor Randers FC ventede. Siden 2007 har Bédi Buval været at finde i Randers FC, i sin tid i klubben er han bl.a. blevet kåret til årets spiller kåret af Randerss fans, topscorer i SAS Ligaen og årets spiller i SAS Ligaen.

Bédi Buval er hvad man kan kalde en stjerne i dansk fodbold, det er derfor FC Midtjylland nu har valgt at smide penge efter den 24 årige angriber, siden salgene af Gilberto og Baba Collins har angrebet i Midtjylland ikke fungeret ligeså godt som i starten af sæsonen. Dennis Høegh har været meget skadet mens Rui Fonte var længe om at komme igang. Nu ser det ud til vi næste sæson skal se dette års nr. 1 & 3 på topscorerlisten, Bédi Buval og Mads Thomsen.

Det er nemlig sådan at et skifte mellem Randers FC og FC Midtjylland er faldt på plads for Buval. Det var derfor også en meget glad franskmand vi fangede udenfor Essex Park i Randers: - Det er en god dag for mig, min karriere tager nu et træk som kan sætte skub i mit navn, nationalt og internationalt. Dog skal det ikke betyde min tid i Randers ikke har været god. Det var dem der tog mig til sig da jeg i Red Star var inde i en krise målmæssigt. Men Lars Olsen (tidligere træner i RFC) troede på mig og den dag i dag er jeg blevet topscorer i SAS Ligaen. Det er i Danmark jeg hører til. Sagde Randers anføreren som nu drager til Herning og FC Midtjylland.

Handelen har angiveligt kostet FC Midtjylland omkring 20 millioner kroner.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 01:27 af Møller » Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #94: 16 Feb 2008, 00:49 »

Super spiller, men 20 mio er mange penge Smiley
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #95: 16 Feb 2008, 00:50 »



Jim Larsen skifter til FCM fra 1. divisionen


24-årige Jim Larsen bliver en del af FCM.
FC Midtjylland er ved at opruste godt og grundigt til næste sæsons start. Her med 2 dage til transfervinduet starter har endnu et talent skrevet under på en aftale med ulvene. Først var det Bédi Buval der for under en uge siden skrev under med FC Midtjylland og i dag er det så et dansk talent der kommer til fra 1. Divisionen, nærmere Silkeborg.

Navnet på den stærke forsvarsspiller der næste sæson skal kæmpe med Zanka, Kjær, Berthelsen og Reid om de 2 pladser i midterforsvaret er Jim Larsen. Jim har en fortid i Danmarksserien hvor karrieren startede i Grenå. Så gik turen til 2. divisionsklubben Brabrand, om kun var et springbræt til hvor han har fået sit helt store gennembrud, i Silkeborg IF. Han kom til i år 2007 hvor SIF var at finde i 1. Divisionen.

Nu drager den efterhånden 24 årige forsvarsspiller, Jim Larsen til det nykårede danske mestre FC Midtjylland hvor han som sagt vil komme til at kæmpe med bl.a. Zanka, Reid og Kjær om de 2 midterforsvarsplads er i det midtjyske forsvar.

Den nye Midtjylland spiller virkede også meget glad da vi fangede ham til en kommentar efter dagens træning i Silkeborg: - Jeg er glad for at komme videre i min karriere, det var skuffende at se os ikke nå oprykningspladserne til SAS Ligaen denne sæson. Jeg troede virkelig det var min chance i år, den klippede. Men nu ser det ud til jeg får endnu en chance hos FCM.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 01:28 af Møller » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #96: 16 Feb 2008, 01:01 »

super gode updates Møller, du er min yndlings blog skriver sammen med Rosso!
Glæder mig til mere.

psst... din næste blog må meget gerne omhandle FCK Smiley

- Mf
Logged

Thaurat al Shabab

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #97: 16 Feb 2008, 01:23 »


FC Midtjylland skriver med Brøndby-dreng

Man skulle ellers synes FC Midtjylland har nok af forsvarsspillere, med folk som Reid, Kjær, Berthelsen, Zanka og sidste indkøbte spiller, Jim Larsen skulle man synes endnu et køb af en ung forsvarsspiller er unødvendigt for
FC Midtjylland. Alligevel har træner Mads Møller Nielsen her til eftermiddag på et pressemøde offentligt fået den 22 årige Kristian Bo Andersens underskrift på en 4-årig kontrakt med de nye danske mestre.

Kristian Bo Andersen spillede i den netop overståede sæson samtlige 33 spillerunder i SAS Ligaen for hans nu forhenværende klub, Brøndby IF. Den unge forsvarsspiller er blevet opdraget som barn i klubben, og efter 6 sæsoner som professionel på vestegnen synes han det var på tide at komme videre i sin karriere. Valget faldt blandt mange muligheder på FC Midtjylland.

Kristian Bo fortæller om de mange mulige nye arbejdsgivere: - Jeg havde rigtig mange tilbud, bl.a. fra både tyske, engelske og norske klubber. Men alligevel trods kendte navne iblandt vil jeg gerne have flere år i dansk fodbold. Jeg vil gerne være medvirkende til at få dansk fodbold på verdenskortet, og det føler jeg at kan lade sig gøre hos FC Midtjylland. Det er en spændende klub som satser meget på unge talenter, såsom sidste sæson hvor gennemsnitsalderen var på sølle 22 år i den trup som blev danske mestre, dette var meget imponerende. Sagde en lettet Kristian Bo der endelig kan se frem til nogle måneder uden mediepres.

FC Midtjylland har angiveligt sendt mellem 15 og 20 millioner kroner til sjælland og Brøndby.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #98: 16 Feb 2008, 01:26 »

Spænende handler.. Glæder mig til, at se, hvad de kan udrette Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #99: 16 Feb 2008, 02:05 »


Wass sikrer ulvene Super Cuppen

Match Menu:
0-1 Pierre Kanstrup, selvmål (7)
0-2 Daniel Wass (33)
0-3 Daniel Wass (79)
0-4 Bédi Buval (89)

Opstilling:
Chris Seitz
Leon Jessen
Jesper Juelsgård
Kristian Bo Andersen
Mathias Zanka Jørgensen
Ken Ilsø
Simon Poulsen (c)
Daniel Wass 2
Martin Vingaard < Gyan King 62'
Mads Thomsen
Bédi Buval 1
Præcist som sidste sæson skulle denne sæsons første vigtige kamp spilles, navnet på denne er Super Cuppen. Kampen mellem mestrene og pokalvinderne. sidste
sæson havde vi en sikker vinder af SAS Ligaen, FC Midtjylland der vandt med komfortable 14 point, mens Brøndby IF var heldige med en 1-0 sejr i finalen af Pokalturneringen over Esbjerg fB.

Kampen blev overværet af 42.182 tilskuere som havde fundet vejen til det danske nationalstadion, Parken. Flest blågule, men der var dog stadig en del fra den jyske hede. Brøndby fansne havde en gammel kending med fra start som var vendt hjem i dag. Han kommer fra netop FC Midtjylland og bytter på en måde rolle med FC Midtjyllands nyindkøbte Kristian Bo Andersen. Jacob Berthelsen vender hjem til Brøndby efter 2 sæsoner hos midtjyderne. Prisen er ikke offentliggjort men ligger angiveligt omkring de 30 millioner kroner.

Tilbage til kampen som det virkelig handlede om idag. FC Midtjylland kom rigtig godt fra start, massivt overtag med flere rigtig gode muligheder. Den sorte ende af Parken idag fik den første store glæde allerede efter 7 minutter da Pierre Kanstrup ved en fejl kom til at sparke bolden i eget net bag Stephan Andersen.

En helt igennem god debut for Bédi Buval startede efter en halv time da han med et flot oplæg lagde op til måske Daniel Wass's flotteste mål nogensinde, et halvt saksespark blev fornemt hamret i modsatte kryds af den unge midtbanespiller med fortid i netop Brøndby IF.

Det skulle blive til mere fra Daniel Wass, men vi skulle helt hen til slutningen af kampen før der igen kom gang i denne Super Cup finale. FC Midtjylland stod igen på spillet og kom igen ved samarbejde mellem Buval og Wass frem til endnu et fantastisk udført mål. Daniel Wass satte igen sidste fod på målet, denne gang efter enkelte træk ned mod Andersen og placerede så målmanden med et flot placeret skud i bunden af målet.

Så blev kampen afgjort for alvor, men det var næsten synd for Bédi Buval at han ikke fik sit debutmål i hans FC Midtjylland debut. Men men men sådan ville den 24 årige franskmand det heller ikke, med 1 minut tilbage af den ordinærer tid kaster han sig ind i en bold lagt i feltet af anfører Simon Poulsen, det hele ender med at Bédi Buval får skrabet bolden ind og stregen og kunne juble over hans første mål i FCM trøjen, i hans debut.

Underholdene Super Cup finale, bedst spillet af de danske mestre som holdte pokalmestrene fra Brøndby godt nede gennem hele kampen. Der er nu bare 3 dage til det går løs i SAS Ligaen igen.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #100: 16 Feb 2008, 02:21 »


Simon P endelig solgt til udlandet

Det skulle komme på et tidspunkt. Den stabile venstre wing, Simon Poulsen, FC Midtjyllands anfører har længe ydret ønske om at komme til udlandet for at få gang i sin karriere for alvor. Selvom han efter sidste runde sidste sæson udtalte han håbede at blive i FC Midtjylland har den 25 årige danske fået et tilbud der er for godt til at afslå. Engelsk fodbold er den nye liga, Premier League. Den nye arbejdsgiver er sidste sæsons 7er, Newcastle.

Den 25 årige danske landsholdsspiller var gennem sidste sæson en af FC Midtjyllands bærende krafter og meget medvirkende til at guldet kom hjem til Herning. Simon Busk Poulsen som hans fulde navn er, bliver den niende spiller som forlader FC Midtjylland.

Foruden Poulsen har Jan Frederiksen, Christian Olsen, Denys Dedechko, Jesper Lange, Mads Jessen, Andriy Rusol, Uegene Shakhov og Jacob Berthelsen også forladt FC Midtjylland til fordel for andre klubber, bl.a. er Christian Olsen at finde i Fc Nordsjælland næste sæson, mens Mads Jessen drager til Lyngby, Eugene Shakhov skal til Frederikstad og Andriy Rusol tager til Tyrkiet hvor Galatasaray venter den ukrainske forsvarsspiller.

- Det er den største dag i hele mit liv, det var stort da jeg tog til FCM fra SønderjyskE. Men dette er måske 10 gange så stort. Newcastle er en stor klub og har en lys fremtid foran sig. Jeg kommer til at spille overfor spillere som Gerrard, Lampard, Terry og Ronaldo i den kommende sæson. Bare det er kæmpe stort for mig.

Prisen for Simon Poulsen er ikke angivet, men skulle angiveligt være en rekord i FC Midtjylland altså over 120 millioner som var den gamle rekord fra salget af Baba Collins.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #101: 16 Feb 2008, 02:22 »

Så vil jeg holde fødselsdag imorgen og ellers gå til køjs nu. Håber det er læseligt, ellers må i bære over med mig - jeg fylder 16 idag Peace fræk alder Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #102: 16 Feb 2008, 02:25 »

Troede det var i dag? Opstemt Men grats med den frække alder..

Ganske sikker sejr må man sige Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #103: 16 Feb 2008, 13:09 »

du er bare vild ! du skriver flot og spiller godt ! det kan være du snart ska til udlandet og styre en anden klub ? flot salg af Simonaldo !!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Schjeld3
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #104: 16 Feb 2008, 13:11 »

Rigtig flot update!
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010